e-Spirit アジア太平洋地域と日本に事業拡大; 初の契約締結
e-Spirit アジア太平洋地域と日本に事業拡大; 初の契約締結
AsiaNet 71792
シンガポールに新たな事業所を開設
TISホールディングス社(東京)と契約締結
ボストン, 2018年1月9日 /PRNewswire-AsiaNet/ -- ボストン - FirstSpiritデジタルエクスペリエンスプラットフォームの開発者であるe-Spirit Inc社は今日、日本、オーストラリアおよびニュージーランドを含むアジア太平洋地域への事業拡大を発表した。それに伴い、シンガポールに新たな事業所を開設した。e-Spiritは戦略的な成長計画を推進しており、今後さらにグローバルな顧客にサービスを提供していく。この地域での最初の顧客がTSIホールディングスである。
e-Spiritの最高財務責任者であるウド・シュトレーサー氏は、この地域における顧客の成功、販売およびマーケティングチームを管理し、計画の万全を保証します。 シンガポールのオフィスは、アジア太平洋地域をサポートするとともに、地域の顧客に密着したサービスを提供します。e-Spiritは、数多くのアパレルブランドを傘下に持つTSIホールディングスと、この地域の最初の顧客として契約締結しました。TSIホールディングスは東京に本社を置く日本企業で、2018年3月に運用開始する2つのサイトをパイロットサイトとして、e-SpiritのFirstSpiritデジタルエクスペリエンスプラットフォームを、グローバルなウェブプレゼンスを達成するために選択しました。
「FirstSpiritスピリットデジタルエクスペリエンスプラットフォームの需要により、アジア太平洋などの新しい地域への急速な成長が加速し、FirstSpiritがグローバルなエンタープライズ企業に最適なサービスであることが証明されました」とe-Spiritの最高財務責任者、ウド・シュトレーサー氏は述べています。「デジタルエクスペリエンスプラットフォームの需要は引き続き欧州と米国で多く、2018年以降はアジア太平洋地域で急速に拡大すると考えています。 また、東京を拠点とする最初の顧客としてTSIホールディングスを迎えることを光栄に思っています。」
TSIホールディングスの最高執行責任者である柏木又浩氏は、「e-Spiritと協力することになり非常に満足しています。 TSIホールディングスのようなアパレルブランドのウェブサイトを多数所有している企業にとって、管理と運用の効率化は不可欠です。私たちは、多くのブランドを標準化されたシステムプラットフォームに移行しました。次のステップは、迅速で簡単にウェブサイトの更新を可能にするワークフローを導入することでした。FirstSpiritの存在を知り、UI、とりわけそのソリューションがEコマースプラットフォームに完全に統合されていることに驚かされました。私たちは、さらに多くのスタッフがITに関する知識や知識を持っていなくても、ウェブサイトを編集し、最適化できるようになることを嬉しく思っています。」と述べました。
FirstSpiritについてもっと知る (https://www.e-spirit.com/en/ ).
e-Spiritについて
e-SpiritのFirstSpiritデジタルエクスペリエンスプラットフォームは、クラウドまたはオンプレミスモデルで提供されています。いつでも、どこでもパーソナライズされたコンテンツ豊富なデジタルエクスペリエンスを利用して、顧客の関心を引きつけ、収益を増やすのに役立ちます。あらゆる業界のデジタルマーケティング担当者は、FirstSpiritプラットフォームを利用して、チャネル毎に個別化したり、同期化されたコンテンツ配信を行い、企業を差別化し、ユーザー行動を促進しています。
1999年に設立されたe-Spiritは、adessoグループの一員であり、米国、ドイツ、英国、オランダ、スイス、オーストリア、アジア太平洋の16か所に事業所を構えています。主な顧客には、L'Oréal、Lancôme、Commerzbank、BASF、Bosch、Belk、Urban Decay、Olympus、Santander Bank、Sterling Jewelersなどのインターナショナルなブランドや企業が含まれています。詳細については、www.e-Spirit.comにアクセスするか、+1.781.862.5511までお電話ください。
e-Spirit Inc.
One Cranberry Hill, Suite 100
Lexington, MA 02421, USA
+1 781 862 5511
us-info@e-Spirit.com
www.e-Spirit.com
情報元: e-Spirit
問い合わせ先: e-Spirit: Rob Goodman, McKenzie Worldwide, +1 (503) 380-2441,
robg@mckenzieworldwide.com
(日本語リリース:クライアント提供)
e-Spirit Expands Into Asia Pacific and Japan; Signs First Customer
PR71792
BOSTON, Jan. 9, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
- Opens new office in Singapore and signs first Tokyo-based customer TSI
Holdings
e-Spirit Inc., maker of the FirstSpirit Digital Experience Platform, today
announced an expansion of the company's international presence into the APAC
region—including Japan, Australia and New Zealand—with a new office in
Singapore. e-Spirit is now serving clients at a global level, furthering its
strategic growth plans, and has signed its first customer in the region—TSI
Holdings.
Udo Sträßer, chief revenue officer for e-Spirit, will manage the company's
customer success, and sales and marketing teams in this region, while ensuring
operational excellence. The Singapore office will support APAC as well as
provide e-Spirit's global customers greater reach within the region. e-Spirit
recently signed TSI Holdings, a Japanese company based in Tokyo which manages a
portfolio of apparel brands, as its first APAC customer. TSI selected
e-Spirit's FirstSpirit Digital Experience Platform to manage its global web
presence, with a pilot launch of two sites beginning in March 2018.
"Our rapid growth into new regions such as APAC has been fueled by demand for
the FirstSpirit Digital Experience Platform and is evidence that FirstSpirit is
a perfect fit for enterprise companies on a global scale," said Udo Sträßer,
chief revenue officer of e-Spirit. "We believe that the need for digital
experience platforms will continue to be strong in Europe and the U.S., and
will rapidly increase in APAC in 2018 and beyond. And we are honored to welcome
TSI Holdings as our first Tokyo-based customer."
"We are very pleased to be working with e-Spirit," said Matahiro Kashiwagi,
chief digital officer at TSI Holdings. "For a multi-brand apparel company like
TSI Holdings, efficiency is essential when it comes to management and
operations. We have migrated many of our brands to a standardized system
platform, and our next step was to consolidate a workflow which will allow
speedy and easy website updates. We came across FirstSpirit and were amazed
with the quality, especially with its UI and how thoroughly the solution is
integrated with the e-commerce platform. We are also excited that we can enable
a wider range of our staff to edit and optimise their website, even if they do
not have any IT background or knowledge."
Learn more about FirstSpirit (https://www.e-spirit.com/ ).
About e-Spirit
e-Spirit's FirstSpirit Digital Experience Platform, offered through a SaaS or
on-premises model, helps businesses engage customers and increase revenue with
personalized, content-rich digital experiences anytime, anywhere. Savvy digital
marketers across all industry sectors rely on the FirstSpirit platform for
individualized and synchronized content delivery across all channels to
differentiate their companies and compel their users to action.
e-Spirit, founded in 1999, is part of the adesso Group and has offices in 16
locations in the US, Germany, Great Britain, the Netherlands, Switzerland,
Austria and Asia Pacific. Customers include international brands and
corporations such as L'Oréal, Lancôme, Commerzbank, BASF, Bosch, Belk, Urban
Decay, Olympus, Santander Bank, Sterling Jewelers and many others. For more
information, go to www.e-Spirit.com or call us at 781.862.5511.
e-Spirit Inc.
One Cranberry Hill, Suite 100
Lexington, MA 02421, USA
+1 781 862 5511
us-info@e-Spirit.com
www.e-Spirit.com
SOURCE e-Spirit
CONTACT: Anne Schneider, annes@mckenzieworldwide.com
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