HiGameで戦略ゲームArt of Conquestがグローバルデビュー
HiGameで戦略ゲームArt of Conquestがグローバルデビュー
AsiaNet 69070 (0949)
【北京2017年6月24日PR Newswire=共同通信JBN】Lilith Gamesは2017年6月23日、ファーウェイのHiGameとともにArt of Conquestをグローバルリリースした。このリリースによって中東と東南アジアのプレーヤーはこのゲームを体験し、ゲーム内ギフトを入手できる。
▽注目集まり激賞レビュー、AppleとGoogle、ファーウェイが推薦
Art of ConquestはLilith Gameが3年間の集中取り組みで自社開発し、Soul Huntersに続く2番目の戦略ゲームになった。6月6日のリリース以来あらゆるゲームメディアから称賛され、140カ国以上でiOSとGoogle PlayはArt of Conquestをトップ級推薦ゲームのホームページに掲載した。
リアルタイム戦略モバイルゲームのArt of Conquestは独自の欧米流グラフィックやユニークな戦闘テクニックを備え、今までになかった「戦闘前陣組み、リアルタイム戦闘作戦」をプレーヤーが体験できる600の独立した戦闘をサポートしている。さらにプレーヤーは20種類以上のヒーローを集めて訓練できる。ヒーローはそれぞれスキルと能力を持ち、プレーヤーは完全に新しい戦略体験が味わえる。
▽統合後にグローバル配給、ファーウェイのゲームサービスがひそかにオンライン化
ファーウェイはAppleとGoogleに続き、世界中でゲームとアプリのプラットフォームを提供する3番目の企業になった。ファーウェイは長い時間をかけて海外でHiGameのプラットフォームをサービスする態勢を整えてきた。このサービスはデベロッパーにプロフェッショナル向けの便利な総合的ゲーム統合サービスを提供している。技術的なサポートも手掛け、デベロッパーは短時間の統合を経て、容易にグローバル配給ができる。このサービスは2017年までに世界30以上の国・地域をカバーする見通しだ。
ファーウェイのHiGameはファーウェイのグローバルな強みを組み込み、オンラインとオフラインの豊富な無料リソースをデベロッパーに提供する。ファーウェイは2016年に業界平均を上回る29%成長を果たし、1億3900万台のスマートフォンを出荷した。ファーウェイのB2Cサービスは40カ国で100%増という大幅な販売の伸びを達成した。これにはHiGameの常連やファーウェイの公式メディア、携帯電話マーケティング、世界の小売り拠点での合同イベントが含まれる。Art of Conquestを1例としてHiGameは、クライアント側のバーナーやFacebookの公式プッシュ通知、ファーウェイの携帯電話テーマなど豊富なマーケティングリソースを提供している。
HiGameは「ファーウェイのグローバルなプラットフォームとLilithの高品質なコンテンツに基づき、HiGameでのArt of Conquestのグローバルデビューは素晴らしい結果をもたらすと確信する。(われわれは)これを手始めとして、世界のデベロッパーに技術サポートやオンライン・トラフィック・サポート、事業展開を提供し続け、ウィンウィンの環境を創りたいと期待している」と発表した。
▽ファーウェイのHiGameについて
HiGameはファーウェイのゲームセンターのグローバルブランド。ファーウェイ市場向けのゲームディストリビューターであるHiGameは、中国、東南アジア、中東、西欧、中南米、アフリカなどファーウェイのグローバルなモバイル地域のほぼすべてをカバーしている。
▽Lilith Gamesについて
Lilith Gamesは2015年3月の設立で、近年ますます力を付けている。新しいジャンルを開いたモバイル向けデビュー作Soul Huntersの大ヒットに続いてLilithは、Art of Conquestで再びMMORTSジャンルを打ち出し、モバイルゲーム市場に独自のスタイル、クオリティー、イノベーションをもたらしている。
ソース:Huawei HiGame
Global Debut of Art of Conquest on HiGame gives international players first access to experience the game
PR69070
BEIJING, June 24, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
June 23rd, 2017, Lilith Games introduced Art of Conquest alongside Huawei
HiGame in its global release. With this release, Middle Eastern and Southeast
Asian players will be able to experience the game and receive exclusive in-game
gifts.
Highlights, Rave Reviews and Endorsed by Apple, Google and Huawei.
After 3 years of undivided dedication, Art of Conquest became Lilith Game's 2nd
self-developed strategy game, following Soul Hunters. After its release on June
6, Art of Conquest received praise from gaming media across the board. In over
140 countries, both iOS and Google Play featured Art of Conquest on their
homepage under the Top Game Recommendations.
As a real-time strategy mobile game, Art of Conquest features its own European
and American styled graphics, unique combat techniques, and supports 600
independent battles that give players a never before "pre-battle formation and
real-time battle operation" experience. In addition, players can collect and
train over 20 different heroes. Each with their own skills and abilities,
providing a completely new strategic experience.
Once integration, global distribution, Huawei Games Services Quietly Go Online.
Following Apple and Google, Huawei became the third company to provide a
platform for games and apps worldwide. Huawei has been setting up its services
for the HiGame platform overseas over a long period of time. It provides
developers with professional, convenient, and comprehensive game integration
services. It also has technical support, allowing the developers to achieve
quick integration to global distribution with ease. By 2017, their services are
projected to cover over 30 countries and regions around the world.
Combined with Huawei's global advantage, Huawei HiGame provides developers with
an abundance of free online and off-line resources. In 2016, Huawei exceeded
the industry average growth with an increase of 29%, shipping 139 million
smartphone units. Huawei's B2C services made huge sales revenue growth by
achieving 100% growth in 40 countries. This includes coverage over HiGame
clientele, Huawei's own official array of media, mobile phone marketing, and
joint events with retail locations worldwide. With Art of Conquest as an
example, HiGame provided a wealth of marketing resources such as client side
banner, official Facebook push notifications, Huawei mobile phone themes, and
more.
Based on Huawei's global platform and Lilith's high-quality content, we believe
that Art of Conquest's global debut on HiGame will have exceptional results,"
HiGame said. "[We] will also mark this as a beginning, to continuously provide
global developers technical support, online traffic support, and business
operations, in hopes to achieve a win-win atmosphere.
About Huawei's HiGame
HiGame is the global brand for Huawei's gaming center. As the game distributor
for Huawei's market, HiGame has coverage over all of Huawei's global mobile
regions including China, Southeast Asia, Middle East, Western Europe, Latin
America and Africa.
About Lilith Games
Founded March 2015, Lilith games has gone from strength to strength in recent
years. Following their debut mobile smash hit Soul Hunters, which spawned a new
genre, Lilith has continued bringing their style, quality, and innovation to
the mobile games market by once again pushing the MMORTS genre forward with Art
of Conquest.
SOURCE: Huawei HiGame
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