2016年6月3日

FocusVision

FocusVisionが24TruとQualVuを取得

FocusVisionが24TruとQualVuを取得

AsiaNet 64663(0689)

【フレズノ(米カリフォルニア州)2016年6月3日PR Newswire=共同通信JBN】
*広がる市場調査製品にクラウドベースの資産管理が加わる

市場調査技術のグローバルリーダーであるFocusVisionは3日、24TruとQualVuを取得したと発表した。世界クラスの市場調査ソリューションを届けるFocusVisionの取り組みは、その最高の顧客サービスと合わせ、同社が製品ラインを広げる中で真価を発揮している。今回取得した2つの製品はFocusVisionの企業や機関のクライアントに大きな利益をもたらす。

Logo – http://photos.prnewswire.com/prnh/20160119/323385LOGO

24Tru(https://www.24tru.com/platform/ )はインサイトやビデオクリップ、画像、全体リポートに効率良くアクセスするため、全ての調査コンテンツを集約し、編成することを可能にする。24Truよってコンシューマー・インサイトのリーダーは数分間でコンテンツを発見、編集、共有化し、オンライン作業空間で効果的な共同作業ができる。インサイトは従来よりもしっかりと共有化され、企業全体を顧客に近づける。

QualVu(https://www.24tru.com/service/qualvu/ )は24Truのフルサービスの質的調査・インサイト部分で、24Truのプラットフォームを通じて知識合成と統合データの配信を提供する。QualVuはビデオ主体の手法とデータ編成サービスを活用し、質的調査のオンライン移転を進めている。

FocusVisionのロドニー・ホルム製品開発担当副社長は「FocusVisionの量的・質的調査ソリューションの製品群に24Truが加わったことで、FocusVisionと24Truのクライアントが利用できる製品の選択肢が広がった。24Truのリサーチ・インテリジェンス(RI)技術でユーザーはそれぞれの動画、画像、文書資産を発見、編集、共有化することができる。RIは次世代の知識管理技術で、データに設問を投げ掛け、ステークホルダーと協力し、組織と顧客を結び付ける機能がある」と話した。

FocusVisionの最高製品責任者、ジェイミー・プランケット氏は「24TruとQualVuはわが社の製品と緊密に接合する貴重な資産だ。こうしたソリューションをFocusVisionの一連の技術に組み込むことは、われわれの誇りである」と語った。

▽FocusVisionについて
FocusVisionは市場調査業界に対する量的・質的テクノロジー・ソリューションの世界大手のプロバイダーであり、オンライン調査プラットフォーム、リサーチ・ファシリティー・ビデオ・ストリーミング、ウェブカメラ・フォーカス・グループ、エスノグラフィー・ストリーミング、モバイル機器ユーザビリティー調査を提供する。FocusVisionのサービスはいつでもどこでも調査のプロフェッショナルと回答者の結び付きを可能にする。FocusVisionは従業員350人以上で、米国、英国、ブルガリア、ブラジル、オーストラリア、シンガポールに事務所を持つ。詳しい情報はhttp://www.focusvision.com 、@focusvisioninfoを参照。

ソース:FocusVision

▽問い合わせ先
Alene Istanboulian, JP Marketing, +1-559-244-9091, alene@jpmktg.com


FocusVision Acquires 24Tru and QualVu

PR64663

FRESNO, Calif., June 3, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ —

— Adds Cloud-Based Asset Management to Growing Suite of Market Research
Technologies

FocusVision, the global leader in market research technologies, today announced
the acquisition of 24Tru and QualVu. FocusVision’s commitment to providing
world-class market research solutions coupled with white-glove customer service
holds true as the company expands its product base. Both products offer immense
value to FocusVision’s enterprise and agency clients.

Logo – http://photos.prnewswire.com/prnh/20160119/323385LOGO

24Tru ( https://www.24tru.com/platform/ ) enables the aggregation and
organization of all research content for efficient access to insights, video
clips, images and entire reports. With 24Tru, Consumer Insights leaders can
find, edit and share content in minutes and efficiently collaborate in online
workspaces. Insights are shared in more engaging ways to bring the entire
enterprise closer to the customer.

QualVu ( https://www.24tru.com/service/qualvu/ ), the full-service qualitative
research and insight arm of 24Tru, offers services for knowledge synthesis and
integrated data delivery through the 24Tru platform. QualVu has led the online
migration in qualitative research by leveraging video-based methodologies and
data organization services.

"The addition of 24Tru to FocusVision’s suite of quantitative and qualitative
research solutions enhances the product options available to both FocusVision
and 24Tru clients," said Rodney Holm, VP of Product Development, FocusVision.
"24Tru’s Research Intelligence (RI) technology allows users to find, edit and
share their video, image and document assets. RI is the next generation of
knowledge management, with the ability to ask questions of your data,
collaborate with your stakeholders and connect the organization with the
customer."

"24Tru and QualVu are valuable assets that closely align with our existing
family of products," said Jayme Plunkett, Chief Product Officer at FocusVision.
"We are proud to integrate these solutions into the FocusVision suite of
technologies."

About FocusVision
FocusVision is the leading global provider of quantitative and qualitative
technology solutions to the market research industry, providing an online
survey platform, research facility video streaming, webcam focus groups,
ethnography streaming and mobile device usability studies. FocusVision’s
services allow research professionals to engage with respondents in any place,
at any time. FocusVision has over 350 employees and offices in the US, the UK,
Bulgaria, Brazil, Australia and Singapore. For more information, visit
http://www.focusvision.com @focusvisioninfo

SOURCE: FocusVision

CONTACT:  Alene Istanboulian, JP Marketing, +1-559-244-9091, alene@jpmktg.com