Quantcast、メレディス・ロング氏を北米担当最高売上責任者(CRO)に任命
Quantcast、メレディス・ロング氏を北米担当最高売上責任者(CRO)に任命
AsiaNet 72531 (0410)
【サンフランシスコ2018年3月6日PR Newswire=共同通信JBN】
*Time Inc.の前執行副社長兼「News, Luxury & Style」担当ゼネラルマネジャーがQuantcastの最大市場をリードし、ブランド成長を支援
オープンなインターネット向けの世界最大のAI駆動オーディエンス行動プラットフォームであるQuantcastは6日、メレディス・ロング(Meredith Long)氏を北米担当の最高売上責任者(CRO)に任命したことを明らかにした。経営幹部として、ロング氏は同社の最大の市場である北米販売部門を率いる。同社のニューヨークのオフィスに籍を置き、Quantcastのロブ・ホーラー最高執行責任者(COO)に直属する。
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業界リーダーであり2016年にAmerican Advertising Federation(AAF、米国広告連盟)の「Hall of Achievement」を受賞したロング氏は、最近ではTime Inc.の執行副社長兼「News, Luxury & Style」担当ゼネラルマネジャーを務めた。同氏はTIME、Fortune、Money、InStyle、Food & Wine、Travel + LeisureおよびDeparturesを含む複数のTime Inc.ブランドを担当し、財務および戦略的業績全般を統括した。同氏はまたブランドの主要なフランチャイズおよびライブイベントを運営し、これには毎年恒例のFood & Wine Classic in Aspen、TIME 100および「フォーチュン最も影響力のある女性(Fortune Most Powerful Women)」、フォーチュン・グローバル・フォーラム(Fortune Global Forum)、CEO Initiative、Brainstorm Techほか多数を含むFortune Live Media Divisionが含まれた。ロング氏は現在、AAFのHall of Achievement執行委員会メンバーであり、New York Women in Communications(NYWICI.)の社長である。
ホーラー氏は「ロング氏ほど、メディア、マーケティングおよび広告にわたってブランド成長に役立つ幅広く深い経験を持つ役員はそういない。同氏はCスイート(経営首脳)、マーケティングおよび広告担当の経営陣と長年協力してきており、ブランドマーケターに信頼されるパートナーおよび顧問となった。また同氏は、TIME、FortuneおよびMoneyのGroup Publisherとしてブランドパブリッシング企業の課題と機会を理解し、全体の利益前年比を引き上げ、ビデオ、デジタルおよび印刷部門の売上を拡大した。これらすべては才能の問題であり、ロング氏は、戦略的パートナーシップを構築し成長をけん引する高業績のチームを育成する方法を熟知する実績のあるリーダーだ。同氏がQuantcastファミリーに加わったことは大変素晴らしいことである」と語った。
ロング氏は「ブランドは成長の危機に直面しており、ブランドがオーディエンスの理解に役立つと信頼を寄せることができる真のパートナーを求めている。現在、ブランドの成長を真に助けてくれるパートナーは極めて少数で、Quantcastはその1つである。『behavior graph(行動グラフ)』を構築し、Quantcastはインターネット・スケールのファーストパーティー・データ、自己適応予測モデルおよび比類のないAIオートメーションおよび最適化を有し、オーディエンス・インテリジェンス向けのインサイト、ターゲティングおよび測定のソリューションを提供する。この極めて有能なチームに加わることに興奮している」と述べた。
▽Quantcastについて
AI技術の世界的リーダーであるQuantcastはAI時代のブランド成長を支援するための人間学習の促進に機械学習を活用している。2006年に創設されたQuantcastは、世界最大のAI駆動の直接オーディエンス・インサイトおよび測定プラットフォームである。1億以上のウェブおよびモバイルのデスティネーションを測定し、Quantcastはインターネットのリアルタイムの動向を伝え、マーケティング担当者、パブリッシング企業、代理店およびコンサルタント企業がビジネス成果を上げるための消費者の相互作用の理解、最適化および予測を助けている。Quantcastはサンフランシスコに本社を構え、10カ国22カ所のオフィスに従業員800人以上を抱えている。
ソース:Quantcast
▽問い合わせ先
Quantcast Media Contacts
Lainie Mulvey, Quantcast
press@quantcast.com
Emily Simmons, Ketchum
quantcast@ketchum.com
Quantcast appoints Meredith Long as Chief Revenue Officer of North America
PR72531
SAN FRANCISCO, March 6, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
-- Former Senior Vice President and General Manager of News, Luxury & Style at
Time Inc. will lead Quantcast's largest market to help brands grow
Quantcast, the world's largest AI-driven audience behavior platform for the
open Internet, today announced the appointment of Meredith Long as Chief
Revenue Officer for North America. In this executive role, Ms. Long will lead
the company's North American sales organization, the company's largest market.
Based in the company's New York office, she will report to Quantcast's Chief
Operating Officer Rob Horler.
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An industry leader and a 2016 recipient of the American Advertising Federation
(AAF)'s Hall of Achievement award, Ms. Long most recently served as Senior Vice
President and General Manager of News, Luxury & Style at Time Inc. She was
responsible for Time Inc. brands including TIME, Fortune, Money, InStyle, Food
& Wine, Travel + Leisure and Departures, leading overall financial and
strategic performance. She also managed the brands' major franchises and live
events including the annual Food & Wine Classic in Aspen, TIME 100 and the
Fortune Live Media Division, which includes Fortune Most Powerful Women, the
Fortune Global Forum, CEO Initiative, Brainstorm Tech and many more. She
currently serves on the AAF's Hall of Achievement Executive Committee and is
the President of New York Women in Communications (NYWICI.)
"There are few executives across media, marketing and advertising that have the
breadth and depth of experience in helping brands grow like Meredith. She has
worked with C-suite, marketing and agency executives for years and has become a
trusted partner and advisor to brand marketers," said Mr. Horler. "She also
understands the challenges and opportunities for brand publishers, having been
the Group Publisher of TIME, Fortune and Money where she drove overall profit
YOY, expanding revenue across video, digital and print. This all comes down to
talent and Meredith is a proven leader who knows how to build high performing
teams that build strategic partnerships and drive growth. She's an outstanding
addition to the Quantcast family."
"Brands are facing a growth crisis and they are looking for real partners that
they can trust to help them know their audience," said Ms. Long. "There are few
partners that can truly help brands grow today and Quantcast is one of them.
Having built the "behavior graph", Quantcast has the Internet-scale 1st party
data, the self-adapting predictive models and the unmatched AI automation and
optimization that provides insights, targeting and measurement solutions for
audience intelligence. I'm thrilled to be joining this incredibly talented
team!"
About Quantcast
As a global leader in artificial intelligence technology, Quantcast is using
machine learning to drive human learning to help brands grow in the AI-era.
Founded in 2006, Quantcast is the world's largest AI-driven direct audience
insights and measurement platform. Measuring over 100 million web and mobile
destinations, Quantcast is the real-time pulse of the Internet helping
marketers, publishers, agencies and consultancies understand, optimize and
predict consumer interactions to drive business outcomes. Headquartered in San
Francisco. Quantcast employs over 800 employees in 22 offices across 10
countries.
SOURCE Quantcast
CONTACT: Quantcast Media Contacts, Lainie Mulvey, Quantcast,
press@quantcast.com; Emily Simmons, Ketchum, quantcast@ketchum.com
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