ボーダーレス・アクセスが「TAPP」を発売-消費者の行動と感情の世界への鍵
ボーダーレス・アクセスが「TAPP」を発売-消費者の行動と感情の世界への鍵
AsiaNet 72363
バンガロール(インド)、2018年2月20日/PRニュースワイヤー/ --
デジタルMRソリューションのボーダーレス・アクセス(Borderless Access)が、画期的新製品「TAPP」(https://www.borderlessaccess.com/TAPP )で、ブランドの至近距離の様々な消費者行動、感情、マイクロモーメントを知らせます。今回の発売は、先進の分析論とテクノロジーによって成長中および成熟した世界の市場で、消費者体験と行動を理解するためのデジタル・マーケットリサーチ・ソリューションのグローバルリーダーになるという同社のビジョンに沿ったものです。
(ロゴ: http://photos.prnewswire.com/prnh/20161017/429158LOGO )
TAPPの発売についてボーダーレス・アクセスCEOのRuchika Guptaは、次のように述べました。「スマートフォン、ソーシャルメディアやその他のデジタルコミュニケーション・プラットフォームの使用が増加し、消費者行動をかつてない程リアルタイムかつ詳細に理解する機会がぐんと広がりました。これは、製品やサービスをタイミングよく顧客に提案する方法を常に模索しているブランドにとっては有益です。遠く離れた場所の消費者理解における長年の経験で、当社は2つの主要グローバルブランドでパイロットテストを行い、様々なタイムスロットと場所で消費者の人生の瞬間と体験を知ることのできるTAPPを作りました」
TAPPは、ブランドにとって豊かで解釈しやすくアクショナブルな洞察のための独自の方法と機械学習のアルゴリズムを使用して、環境内での消費者の相互作用、心の状態、行動を検証し、パターンと傾向を特定します。TAPPを使用すれば、マーケティング担当者や調査員はコミュニケーションを発展させたり、ブランドを活性化したり、コンセプトを試したり、製品を改良するための消費者のマイクロモーメントを知ることができます。
TAPPは、マーケティング担当者や調査員がストーリーに従い、その場で効率よくコンテンツを発展させることができるようにするのです。
ボーダーレス・アクセスについて
グローバルなデジタルMRソリューション企業であるボーダーレス・アクセス(Borderless Access (https://www.borderlessaccess.com/))は、該社のMR企業、広告代理店、コンサルタント会社、エンド・エンタープライズのグローバルな顧客に対してのテクノロジー&コミュニティー分析により、新興および先進国市場にいる手の届きにくい聴衆(消費者、B2Bと専門家聴衆、ヘルスケアを含む)における関連消費者の体験と人生のひとときへのアクセスを提供します。
革新に置いた重点は、Panel Solutions、SmartSight、HealthSight、TAPPのようなマーケットリサーチ製品とソリューションにまで拡大しています。
Media Contact:
Anshul Agarwal
Marketing@borderlessaccess.com
Source: Borderless Access Panels Pvt Ltd.
メディアお問合せ先:
Anshul Agarwal
Marketing@borderlessaccess.com
情報源:ボーダーレス・アクセス・パネルズ(Borderless Access Panels Pvt Ltd)
(日本語リリース:クライアント提供)
Borderless Access Launches 'TAPP' - Key to the World of Consumer Behaviour and Emotions
PR72363
BANGALORE, India, Feb. 20, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Borderless Access, a global Digital MR Solutions Company, brings diverse
consumer behaviour, emotions, and micro-moments within easy reach of brands
with its new revolutionary product 'TAPP [https://www.borderlessaccess.com/TAPP
]' This launch is in line with its vision to be the global leader in providing
digital market research solutions for understanding consumer experiences and
behaviours, in growth and developed markets of the world; driven by advanced
Analytics and Technology.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20161017/429158LOGO )
Commenting on the launch of TAPP, Ruchika Gupta, CEO of Borderless Access,
said, "As smartphones, social media and other digital communication platforms
usage grows, it offers extensive opportunities to understand consumer behaviour
in real-time and greater detail than ever before. This can be a boon for brands
that are always looking for ways to reach out to their customers at the right
moment to offer their products and services. With our years of experience in
understanding consumers across geographies, we built TAPP, which has been pilot
tested with two major global brands, allowing them to understand life moments
and experiences of consumers at different timeslots and locations."
The product TAPP identifies patterns and trends by looking into consumers'
interactions and their emotional state and behaviour within their environment
with its unique methodologies and machine learning algorithms for rich, easy to
interpret, actionable insights for brands. With TAPP, marketers and researchers
can understand consumers' micro-moments to develop communication, manage brand
activation, test concepts, evolve products, and much more.
TAPP empowers marketers and researchers to target in-situ and efficiently
develop content as per their stories.
About Borderless Access:
Borderless Access [https://www.borderlessaccess.com ], a global digital MR
solutions company, provides access to experiences and life moments of engaged
consumers from hard-to-reach audiences (Consumers, B2B & Specialist Audiences,
including Healthcare) in the emerging and developed markets, driven by
Technology & Community Analytics to its global clientele of MR firms, Ad
Agencies, Consultancy firms, and End Enterprises.
Its focus on innovation extends to providing market research products &
solutions, such as Panel Solutions, SmartSight, HealthSight, and TAPP.
Media Contact:
Anshul Agarwal
Marketing@borderlessaccess.com
Source: Borderless Access Panels Pvt Ltd.
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