Cision ソーシャルチャネルへの取り組み最適化に向けコミュニケーション専門家の権限強化

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Cision ソーシャルチャネルへの取り組み最適化に向けコミュニケーション専門家の権限強化

AsiaNet 71923

Cision Communications Cloudは、Google Analytics・Adobe Analyticsとの統合更新によりアーンドメディアの効果を追跡および評判し、コミュニケーターに一助にも

【シカゴ2018年1月22日PRNewswire】

Cision (ニューヨーク証券取引所(NYSE):CISN(http://studio-5.financialcontent.com/prnews?Page=Quote&Ticker=CISN))は本日、Cision Communication Clouds(R) (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2032597-3&h=3909115056&u=https%3A%2F%2Fwww.cision.com%2Fus%2Fcommunications-cloud%2F&a=Cision+Communications+Cloud%C2%AE )を新たに強化したことを発表しました。この強化による、コミュニケーション専門家がより一層、データに基づいた判断を行い、複数なチャネルでのオーディエンスのエンゲージメントが改善されます。今回は、社会的関与面におけるデータ分析の強化およびGoogle Analytics・Adobe Analyticsとの堅固なデータ統合を行いました。この新しい機能強化により、コミュニケーション専門家はオーディエンスの感情と行動について知ることができ、関連性が高いメッセージの発信やキャンペーンの実施が可能となります。

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Cision最高経営責任者(CEO)ケビン・アクロイド氏は「ソーシャルメディアは、現代のコミュニケーション専門家のワークフローの中に入り込まなければなりません。今回行ったCision cmmunications Cloud ™の強化により、メッセージ発信やより良いキャンペーンの実施に関して、一層情報に基づいた意思決定に必要とする洞察やソーシャルデータをコミュニケーションチームは知ることができます」と話しました。

Cision Communications Cloudは、総合的でエンドツーエンドなプラットフォームをコミュニケーションチームに提供し、インフルエンサーの識別、キャンペーンの制作および仕事に価値を与えることができます。 Cision Communications Cloudの最新リリースで、コミュニケーション専門家は下記のことができるようになります。

     ・拡大されたソーシャルエンゲージメントのデータ分析による、より早く洞察が得る:今回の

     最新リリースで、投稿者のフォロワー数、「いいね」、コメント、シェアなど関連するデータ

     を分類し、コミュニケーション専門家が一つのインターフェースで、SNS上のあらゆる投稿を

     閲覧することができます。ユーザーはデータを分析し、図表化できて、最もブランド全体に

     影響を与えるインフルエンサーとジャーナリストの会話を簡単にピンポイントができます。

     また、コミュニケーション専門家として、注目を集めた口コミ投稿の範囲を確定して、

     コンテンツと社交戦略を進めることができます。こうした特徴は、Cision Communications

      Cloudのワークフロー(メディア監視、プレスリリース配信、インフルエンサーへの直接

     メール配信)といった他のコア機能と共に見られます。

     Cision Commuications Cloudはコミュニケーション専門家を対象として作られ、SNS投稿の

     「いいね」やシェアの数を統計だけではなく、何者であり、どのような影響をもたらす、

     また、そこから生み出された一層のエンゲージメントについての情報も入手して、チームに

     エンパワーします。最も価値あるのは、このように記事が目標オーディエンスに届るかどうか、

     読者を引き付けるかどうか、そして最後に重要な結果に影響するかどうか評価されるデータで

     す。

     ・Google AnalyticsとAdobe Analytics堅固なデータを統合し、活用する:

     Cisionは、Google AnalyticsとAdobe Analyticsに400,000新たなニュース源をCision

     Monitoringを通じて、ウェブのデータ流を統合するシスタムを立ち上げ、ウェブデータの分析

     をより直接、より効率的なプロセスになると実現しました。ウェブサイトのセグメント化に

     より、来訪者をどのようにPR記事から企業サイトに導いていくのか、企業をセールスファネル

     につなぐのかが分かります。Cision最新の機能増強を機に、コミュニケーション専門家は

     Google AnalyticsとAdobe Analyticsのマトリクスを活用することが可能となりました。

     Google AnalyticsとAdobe Analyticsでは、コミュニケーターが アーンドメディア で取組

     の効果をより深く認識し、ページ内のデータから注文やひいては収益というリターンを

     もたらしてくれます。

現在Cision Communications Cloudのクライアントであれば、アカウント担当者にこの機能の詳細情報について問い合わせることができます。Cision Communications Cloudについて詳しい情報をお知りになりたい方はこちら(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2032597-3&h=477562435&u=https%3A%2F%2Fwww.cision.com%2Fus%2Fproducts%2F%3Fnav_location%3Dhero-home&a=click+here )をクリック。

▽Cisionについて

Cision Ltd.(NYSE: CISN(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2032597-3&h=3874002160&u=http%3A%2F%2Fmarkets.financialcontent.com%2Fprnews%2Fquote%3FSymbol%3DCISN&a=CISN ))は、パブリックリレーションズ(PR)およびマーケティング・コミュニケーション専門家向けの無料ソフトウエアとサービスの大手グローバルプロバイダーである。Cisionのソフトウエアにより、ユーザーは重要なインフルエンサーの識別、戦略的コンテンツの制作および流通、さらにその影響力の測定が行える。Cisionは、米州、欧州・中東・アフリカ(EMEA)およびアジア太平洋(APAC)の計15カ国の拠点を持ち、3000人以上の従業員を雇用している。Cision Communications Cloud(TM)を含む受賞歴を持つ同社製品・サービスに関する詳細情報については、www.cision.comまで。Twitter @Cision(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2032597-3&h=505901001&u=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2FCision&a=%40Cision )のフォローを。

▽問い合わせ先

Nick Bell

VP、Marketing Communications

cisionpr@cision.com

ソース:Cision

関連リンク

http://www.cision.com

(日本語リリース:クライアント提供)

Cision Empowers Communications Professionals to Optimize Social Channel Engagement

PR71923

CHICAGO, Jan. 18, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

In addition, Cision Communications Cloud helps communicators track and measure

the impact of their earned media campaigns on their websites with updated

integrations to Google Analytics and Adobe Analytics.

Cision (NYSE: CISN) announced new enhancements to the Cision Communications

Cloud(R) (https://www.cision.com/us/communications-cloud/) that allow comms

professionals to make more data-driven decisions and improve engagement with

their audiences across channels. The latest enhancements include expanded data

analysis around social engagement and robust data integrations with Google

Analytics and Adobe Analytics. With these new features, comms professionals can

gain insight into audience sentiment and behavior, empowering them to craft

more relevant messaging and campaigns.

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"Social media needs to be woven into the workflow of today's communications

professionals," said Kevin Akeroyd, Cision CEO. "With these enhancements to the

Cision Comms Cloud(TM), we're arming comms teams with the insight and social

data they need to make more informed decisions about their messaging and

deliver better campaigns."

The Cision Comms Cloud delivers a comprehensive, end-to-end platform for comms

teams to identify influencers, craft campaigns, and attribute value for their

work. With the latest release of Cision Communications Cloud, comms pros will

now be able to:

- Gain insight faster with expanded data analysis for social engagement: In

this new release, comms pros can view all social posts from a single interface,

while sorting posts by a number of relevant statistics, including an author's

follower count, likes, comments, and shares linked to an individual social

post. Users can then analyze and chart this data to easily pinpoint which

influencers and journalist conversations are most impactful to their overall

brand. In addition, comms pros can also identify specific coverage that sparked

trending and viral posts, helping to inform their content and social strategy

moving forward. These features appear alongside other core workflow features in

the Cision Comms Cloud, such as monitoring media coverage, distributing press

releases, and emailing influencers directly.

Cision Communications Cloud, created with the comms professional in mind,

empowers teams to not only identify the number of likes or shares linked to a

social post, but delivers insight into who they are, their influence, and

further engagement they have generated. It is this type of data that is most

valuable when it comes to evaluating whether news coverage is reaching the

right audience, engaging readers, and ultimately impacting bottom-line results.

- Take advantage of robust data integration with Google Analytics and Adobe

Analytics: Cision has made the use of website analytics a straight-forward and

time-efficient process, by building a system that correlates all Google

Analytics and Adobe Analytics website traffic data with over 400,000 news

outlets via Cision Monitoring. The segmentation of websites provides a quick,

but robust view of how PR coverage is driving visitors to company websites and

business into the sales funnel.  With Cision's latest enhancements, comms pros

will now be able to utilize new metrics from Google Analytics and Adobe

Analytics that span from data around page views and bounces to orders and

revenue, empowering communicators to gain further insight into the impact of

their earned media efforts.

Current Cision Communications Cloud clients can contact their account

representatives for more information about these new features. To learn more

about the Cision Communications Cloud click here:

(https://www.cision.com/us/products/?nav_location=hero-home).

About Cision

Cision Ltd. (NYSE: CISN

(http://markets.financialcontent.com/prnews/quote?Symbol=CISN)) is a leading

global provider of earned media software and services to public relations and

marketing communications professionals. Cision's software allows users to

identify key influencers, craft and distribute strategic content, and measure

meaningful impact. Cision has over 3,000 employees with offices in 15 countries

throughout the Americas, EMEA, and APAC. For more information about its

award-winning products and services, including the Cision Communications

Cloud(R), visit: www.cision.com and follow Cision on Twitter @Cision

(https://twitter.com/Cision).

Media Contact:

Nick Bell

VP, Marketing Communications

cisionpr@cision.com

SOURCE: Cision

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