Tiensグループの李金元会長が第5回China Small and Medium Enterprise Global Development Forumに出席

Tiens Group

Tiensグループの李金元会長が第5回China Small and Medium Enterprise Global Development Forumに出席

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【杭州(中国)2018年1月12日新華社=共同通信JBN】第5回China SME Global Development Forum(中国中小企業グローバル発展フォーラム)と第5回China Brand Innovation and Development Forum(中国ブランド・イノベーション・アンド・デベロップメント・フォーラム)が10日、杭州インターコンチネンタルホテルで開催された。Global Alliance of SMEs of China Region(中国地域中小企業グローバルアライアンス)の上級バイスプレジデントであるTiensグループの李金元(Li Jinyuan)会長がこのイベントに出席し、2018年における世界各地での新たな中小企業発展の機会について他の国際的リーダーや専門家と話し合った。中小企業が国際的リソースを集め、グローバル市場に拡大し、共同して新しいプラットフォームを開発・創造するための機会を見出すのを支援することが目的だ。

Tiensグループの社長補佐であるホウ・ヤン氏とTiensグループのブランディング・アンド・グローバル・パブリックリレーションズ部門の上級ディレクターであるフアン・ジアジェン氏も参加した。

このイベントは、Global Alliance of SMEs、United States-China International Cooperation and Exchange Association(米中国際協力・交流協会)、China Brand Innovation and Development Projectによって組織された。会議は「New Era」(新たな時代)をテーマに、2017年の経済発展を総合的に分析し、2018年における中国と国際市場の動向を積極的に調査し、グローバルなビジネス機会を迅速に把握した。

出席した企業人たちはTiensグループの国際戦略を、中国ナショナルブランドのための海外進出戦略における優れた企業を代表するものとして、高く評価した。会議を組織したGlobal Alliance of SMEsは、李会長がTiensグループを中国のブランドイメージで国際市場に先導したとしている。Tiensグループのグローバリゼーション戦略と優れた業績は、国内外で高く評価されている。Global Alliance of SMEsは李金元会長を、中国企業のグローバル化と中国ブランドイメージの形成を支援する中国地域の上級バイスプレジデントに任命した。

今回のフォーラムでは、李金元会長はキャメロン元英国首相と中国企業家とによる対話への参加を招請された。Chunqiu Group会長の王正華氏、CCTVブランドコンサルタントで有名なブランドマーケティング戦略専門家であるリー・グアンドウ氏、Guo-Chuang Limited会長のチェン・ジュン氏とキャメロン氏は、グローバリゼーションに関するアイデアや政府がビジネス発展を支援する方法について掘り下げた意見交換を行った。李金元会長は、このフォーラムのイベントは、中国、英国、フランス、韓国などの間の友好関係を大幅に強化し、企業間の協力と交流のための非常に優れたプラットフォームを構築したと述べた。

フォーラム後の夕食の間、李金元会長と参加したゲストは、Tiensグループの健康事業のグローバル戦略と同社の3回目のスタートアップの戦略に関する掘り下げた見解を交換した。李金元会長は、Tiensグループは、バイオテクノロジー、健康管理、ホテルツーリズム、教育とトレーニング、電子商取引、国際貿易、金融投資など、複数の分野で産業資本、商業資本、金融資本を統合した多国籍企業として、ビジネス多様化、ネットワーク統合、ビジネスシナジーという戦略原則により導かれていると語った。Tiensグループは、「一帯一路」戦略に基づくグローバルなビジョンを携えて、世界中で複数のビジネスモデルの立ち上げを促進し、経済および顧客の体験に基づくマーケティングの革新的なモデルを共有する。われわれは富を創造し、ファミリービジネス向けにさらに大きな富を創出し、社会リソースを統合し、電子商取引と小売店を結びつけるために消費を促進し続け、価値増大を実現し、グローバルなアライアンスを形成する。

李金元氏は、「健全な中国」はすでに中国の国家戦略になっていると述べた。Tiensグループは健康産業のリーダーとして、政府方針と一般的な傾向に準拠し、Tiens グループのグローバルネットワーク・リソースを最適化し統合することで、健康産業の発展を推進している。現在、Tiensグループは110の国・地域に支店を置き、世界市場を21の地域に再編し、オーストラリア、フランス、韓国、アラブ首長国連邦(UAE)などの37の国・地域で新規市場に参入している。Tiensグループは、世界のトップ企業と戦略的提携を結び、中国企業国際化の基準を確立した。

ソース:Tiens Group

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Tiens Group Chairman Li Jinyuan Attended the Fifth China Small and Medium Enterprise Global Development Forum

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HANGZHOU, China, Jan. 12, 2018 /Xinhua=KYODO JBN/--

On January 10, 2018, the Fifth China SME Global Development Forum and the Fifth

China Brand Innovation and Development Forum were held at the Hangzhou

Intercontinental Hotel. Tiens Group Chairman Li Jinyuan, as the Senior Vice

President of the Global Alliance of SMEs of China Region, attended the event

and discussed with other international leaders and experts about new SME

development opportunities around the world in 2018 to help SMEs collect

international resources, expand into global markets, and discover opportunities

for cooperation to jointly develop and create new platforms.

Also in attendance was Mr. Hou Yan, Assistant to President of Tiens Group and

Ms. Huang Jiazhen, Senior Director of Tiens Group Branding and Global Public

Relations Department.

The event was organized by the Global Alliance of SMEs, the United States-China

International Cooperation and Exchange Association, and the China Brand

Innovation and Development Project. With the "New Era" as its theme, the

conference comprehensively analyzed the economic development in 2017 and

actively explored the trends of the Chinese and international markets in 2018

to quickly gain a grasp of global business opportunities.

As an outstanding corporate representative of the going global strategy for

Chinese national brands, entrepreneurs in attendance highly praised the

international strategy of Tiens Group. The Global Alliance of SMEs, the

organizer of the conference, said that Chairman Li led Tiens Group into the

international market with the brand image of China. The globalization strategy

and outstanding achievements of Tiens Group are highly recognized both at home

and abroad. The Global Alliance of SMEs appointed Chairman Li Jinyuan as Senior

Vice President of the China Region to help guide and assist Chinese enterprises

in going global and shape the Chinese brand image.

During the forum, Chairman Li Jinyuan was invited to take part in a dialogue

between the former British Prime Minister David Cameron and Chinese

entrepreneurs. Wang Zhenghua, chairman of Chunqiu Group, Li Guangdou, CCTV

brand consultant and famous brand marketing strategy expert, and Chen Jun,

Chairman of Guo-Chuang Limited together with David Cameron had an in-depth

exchange of ideas on globalization and how governments can help businesses

develop. Chairman Li Jinyuan said that the events of the forum has greatly

enhanced the friendship between China, Britain, France, South Korea, and other

countries and has set up a very good platform for cooperation and exchange

among enterprises.

During the dinner after the forum, Chairman Li Jinyuan and attending guests

exchanged in-depth views on the global strategy of Tiens Group's health

business and the strategy of their third startup. Chairman Li Jinyuan said that

as a transnational conglomerate integrating industry capital, commercial

capital, and financial capital in multiple fields such as biotechnology, health

management, hotel tourism, education and training, e-commerce, international

trade, and financial investment, Tiens Group is guided by the strategic

principles of business diversification, network integration, and business

synergy. With a global vision based on the Belt and Road strategy, Tiens Group

will promote the launch of multiple business models around the world to share

innovative models of economic and customer experience-based marketing. We will

continue to promote consumption to create wealth, create greater wealth for

family businesses, integrate social resources, and combine e-commerce with

retail shops, achieving value appreciation and forming a global alliance.

He expressed that a "healthy China" has already become China's national

strategy. Tiens Group, as a leader in the health industry, conforms to

government policies and general trends, pushing ahead with the development of

the health industry by optimizing and integrating Tiens Group's global network

resources. Currently, Tiens Group has established branches in 110 countries and

regions, re-dividing the global market into 21 regions and is also entering new

markets in 37 countries and regions, such as Australia, France, South Korea,

and the United Arab Emirates. Tiens Group has formed strategic alliances with

top international enterprises and has set the bar on internationalization for

Chinese enterprises.

Source: Tiens Group

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