名創優品「メイソウ」がプロモーション会議をメキシコで開催、成功裏に終わる

MINISO Japan

名創優品「メイソウ」がプロモーション会議をメキシコで開催、成功裏に終わる

AsiaNet 71464 (2005)

【メキシコ市2017年12月8日PR Newswire=共同通信JBN】プロモーション会議「世界を変えよう」(Change the World)が2017年11月29日、メキシコで開催された。Liverpool Group、Gicsa Group、Carso Groupからのゲスト、そして名創優品「メイソウ」の戦略的パートナーであるFibra Unoが同会議に招待された。エコノミストのマカリオ・スケッティー氏も招かれて名創優品「メイソウ」からの新しい小売りトレンドをテーマにスピーチし、聴衆から絶賛された。グローバル共同創立者で名創優品「メイソウ」チーフデザイナーの三宅順也氏、名創優品「メイソウ」副社長のビンセント氏も同会議に参加した。

メキシコは世界で11番目に人口が多い国である。北米自由貿易協定のメンバー、そして世界で最も開かれた経済の1つとしてメキシコは常に自由主義経済である。世界経済は変革という差し迫った必要性を抱えており、メキシコにおける名創優品「メイソウ」の発展はメキシコ小売産業にとって新しい機会とトレンドの先駆けになるだろう。

名創優品「メイソウ」は2013年の設立から国際市場で積極的に発展している。名創優品「メイソウ」はこれまでに約60カ国と戦略的協力協定を結び、米国、ロシア、アラブ首長国連邦、シンガポール、オーストラリア、エジプトなど全世界で2000以上の店舗を開いている。

スーパーショッピングモールの興隆とモバイルインターネットの急速な発達がメキシコ市場に無限の機会と活力をもたらしており、名創優品「メイソウ」はFUNO Groupが持つ50のショッピングモールの約2万平方メートルの店舗エリアとの協力に合意した。名創優品「メイソウ」は若くて活気のあるブランドとしてメキシコの現地消費者からすぐに認知され、メキシコ市場に新しい活力を注入することができる。プロモーション会議の成功は今後2年間のメキシコの迅速な発展に確固とした基礎を築いた。

名創優品「メイソウ」は「顧客を尊重する」哲学を提唱し、顧客に「高品質、魅力的な価格、創造的」な製品を提供することに専念している。優れたデザイン、手ごろな価格、気持の良いショッピング環境を備えた同社の製品は、世界の消費者から評価されている。経済のグローバリゼーションの中、グローバルに考えることができない企業は発展しないだろう。様々な場所で機会を追求することは企業を強くする。名創優品「メイソウ」は2019年までに100カ国で1万店舗を開店し、全世界の売上高は1000億人民元に達すると見込まれている。この計画はもうすぐである。

ソース:MINISO Japan

MINISO Promotional Conference Was Successfully Held in Mexico

PR71464

MEXICO CITY, Mexico, Dec. 8, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

On November 29, 2017, the "Change the World" Promotion Conference was held in

Mexico. Guests from Liverpool Group, Gicsa Group, Carso Group and Fibra Uno,

MINISO's strategic partner were invited to the conference. Macario Schettino,

the economist, was also invited and gave a speech with the theme of the new

retail trend from MINISO, which won great acclaim from the audience. Mr. Miyake

Junya, the global co-founder and chief designer of MINISO and Mr. Vincent,

vice-president of MINISO were present at the conference.

Mexico is the 11th most populous country in the world. As a member of the North

American Free Trade Agreement and one of the most open economies in the world,

Mexico has always been a free market economy. The world economy is in urgent

need of transformation and the development of MINISO in Mexico will usher in a

new opportunity and trend for the Mexican retail industry.

Since MINISO was established in 2013, it has been actively developing in the

international market. So far, MINISO has reached strategic cooperation

agreements with nearly 60 countries and opened more than 2,000 stores all over

the world, including the U.S., Russia, United Arab Emirates, Singapore,

Australia and Egypt.

The rise of super shopping malls and the rapid development of the mobile

Internet bring unlimited opportunities and vitality to the Mexican market, for

which MINISO has reached cooperation with 50 shopping malls of the FUNO Group,

with nearly 20,000 square meters of store area. As a young and vibrant brand,

MINISO can quickly obtain recognition of local consumers in Mexico, and inject

new vitality to the Mexican market. The success of the conference laid a solid

foundation for Mexico's rapid development over the next two years.

MINISO advocates the philosophy of "respecting consumers" and dedicates itself

to providing customers with products of "high quality, competitive price and

creativity". Its products with excellent design, affordable prices and its

comfortable shopping environment have achieved recognition by global consumers.

Under economic globalization, enterprises may not be able to develop well if

they do not think globally. Exploring opportunities elsewhere can make

enterprises stronger. MINISO is expected to open 10,000 stores in 100 countries

by 2019, with global revenue of RMB100 billion. This plan is just around the

corner.

SOURCE  MINISO Japan

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