仮想通貨取引プラットフォームHuobi.proが40億ドル余りの取引など11月業務レポート公表

Huobi Technology PTE. LTD.

仮想通貨取引プラットフォームHuobi.proが40億ドル余りの取引など11月業務レポート公表

AsiaNet 71429 (1986)

【シンガポール2017年12月6日PR Newswire=共同通信JBN】

*Huobi.proが世界のユーザー向けに11月の月間レポートをリリース

レポートによると、Huobi Blockchain Application Instituteは、ブロックチェーン技術で構築された200以上のアセットプロジェクトを研究・評価した。これらプロジェクトは、20カ国以上の200以上の異なるチームによって設定された。200のアセットプロジェクトの内、27の質の高いプロジェクトが、傑出したイノベーション、リスク管理、その他評価基準におけるHuobiの社内基準と手続きに基づいて選出された。

▽その他重要な詳細

*Huobi.proの新たなユーザーは、11月中に20倍余り増加した。

*大多数のユーザーは、25歳から35歳の男性である。

*11月の取引量は、41億8548万1119.44ドルに達した。

*Huobiの顧客ケアは、同社にとって極めて重要である。

*ユーザーの11月の電話相談の満足度は、97.96%だった。

*11月に、Fuobiは約1万人のユーザーに対して6件の調査を実施、相談とサポートサービスにかかわる意見を収集した。顧客の意見に基づき、Huobiは顧客により良いサービスを提供するため、商品を1209回にわたり最適化した。

Huobiはさらに、年中無休の顧客サービスをユーザーに提供していることを強調する。顧客サービススタッフは11月に、6万人以上の顧客に相談とサポートを提供した。

さらに加えて、レポートはまた新しい注目すべき商品、新しいプロジェクト評価基準、アセットのリストアップとアンリストの方法に関する詳細な情報を提供している。これらの情報によって、ユーザーはHuobi.proの運用を理解して、業界の展望をより良く分析することができる。

レポート全文は、https://www.huobipro.com/topic/monthly_report/ から入手できる。

ソース:Huobi Technology PTE. LTD.

Huobi.pro Monthly Report November 2017: more than US$4 billion in Cumulative Transactions; Number of new users grew more than 20 times

PR71429

SINGAPORE, Dec. 6, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Huobi.pro released its November monthly report to its worldwide users.

According to the report, Huobi Blockchain Application Institute has researched

and assessed over 200 asset projects built on blockchain technology. These

projects were founded by more than 200 different teams from more than 20

countries. Of the 200 asset projects, 27 high-quality projects were selected by

the Institute based on Huobi's internal standards and process in outstanding

innovation, risk control, and other evaluation criteria.

Other important details

Huobi.pro's new users have grown more than 20 times in November

Majority users are Male aged from 25 to 35

November trading volume reached US$4.185,481,199.44

Huobi's customer care is of critical importance to the company. In November,

user's telephone consultation satisfaction was as high as 97.96%. In November,

Huobi conducted 6 surveys, covering about 10,000 users, to collect feedback on

consultation and support services. Based on the customer feedback, Huobi has

optimized products 1,209 times in order to provide better service to customers.

Moreover, Huobi insists on providing users with 7*24 customer service. In

November, customer service staff provided consultation and support to over

60,000 customers.

In addition, the report also provides detailed information on new highlights of

products, new project evaluation criteria, and how assets can be listed and

unlisted, which enable users to better understand the operation of Huobi.pro

and analyze industry prospects.

For the full report click here: https://www.huobipro.com/topic/monthly_report/

SOURCE: Huobi Technology PTE. LTD.

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