組み合わせ抽選会近づく:ハイセンスがサッカーのレジェンド、ルート・フリット氏を起用

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組み合わせ抽選会近づく:ハイセンスがサッカーのレジェンド、ルート・フリット氏を起用

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【モスクワ2017年11月30日PRNewswire=共同通信JBN】2018FIFAワールドカップロシア(2018 FIFA World Cup Russia(TM))の公式スポンサーであるハイセンス(Hisense)は、サッカーのレジェンド、ルート・フリット氏に対し、2018FIFAワールドカップロシアの組み合わせ抽選会の間、同社のTwitterとFacebookを引き受けるよう要請したと発表した。誇りを持ったスポンサーとして、ハイセンスは同トーナメントのために、その世界的な関わりを持つ活動の一環として、ユニークな機会を創り出した。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20171130/2004206-1

世界をリードするテレビの供給会社の1つとして、ハイセンスは、グリニッジ標準時(GMT)12月1日(金曜)午後3時にモスクワのクレムリンで参加32チームのグループと最初の試合日程が発表される時に、フリット氏と世界中のファンの間のライブ交流を運営する。組み合わせ抽選会の間、フリット氏はハイセンスのスタジオにいて、個別のビデオ回答でファンのツイートに直接対応し、抽選について自分のユニークな意見を述べる予定で、ツイートはハッシュタグ#RuudReactsを使って展開される。

オランダの代表チームのキャプテンを務め、1990FIFAワールドカップ(1990 FIFA World Cup(TM))チームのメンバーだったルート・フリット氏は「私はハイセンスのような世界クラスのブランドとともに、このような重要な機会の一部となることにとても興奮している。ワールドカップは感情的なトーナメントにもなり得る。これは目まぐるしい変化が始まる時だ!ハイセンス・チームは、ファンと交流し、組み合わせ抽選会を取り囲むストーリー展開に入り込むための本当に楽しい方法を創り出した。私は、ファンがその結果についてどう考えるかを聞くことにわくわくしている。きっと浮かれ騒ぐ人もいるし、同情する人もいると思うが、それは素晴らしい旅の始まりにすぎない」と語った。

ハイセンス・インターナショナル(Hisense International)のツー・ダン副社長は「組み合わせ抽選会は重要な節目であり、ワールドカップ行事の公式の開始を記すもので、世界中のファンがテレビで見ている。グループが明らかにされる時は、いつも神経がいら立つが、また極めて興奮する瞬間でもある。2018FIFAワールドカップの公式テレビとして、われわれはフリット氏を同イベントの一部に迎え、われわれのULEDテレビを利用するファンのためにこの機会を極上のものにする手助けをしてもらうことを喜んでいる」と述べた。

「このイベントはまた、われわれのブランドにとっても特別な瞬間だ。われわれは世界的に成長し続けており、顧客にさらなる経験を届け、付加価値を提供するためにこのスポンサーシップを活用することを目指している。われわれは世界で最も見られているスポーツイベントの公式スポンサーであることを誇りに思っており、大会がハイセンス・ブランドの国際的な知名度と価値を大きく向上させると信じている」

ハイセンスの2018FIFAワールドカップロシアのスポンサーシップは、重要なスポーツ・マーケティング・イベントのスポンサーシップである。ハイセンスは事業を世界中に拡大しており、スポーツ・マーケティングはハイセンス・ブランドを世界のオーディエンスに紹介する上で非常に重要な役割を果たし続けている。

ソース:Hisense

Final Draw is coming: Hisense invites footballing legend Ruud Gullit to takeover their Social Channels

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MOSCOW, Nov. 30, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Hisense, an official sponsor of the 2018 FIFA World Cup Russia(TM), is proud to

announce that it is inviting footballing legend Ruud Gullit to take over their

Twitter and Facebook during the Final Draw for 2018 FIFA World Cup Russia(TM).

As a proud sponsor, Hisense have created the unique opportunity as part of

their global engagement activities for the tournament.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20171130/2004206-1

As one of the world-leading providers of televisions, Hisense will manage a

live interaction between Ruud and fans across the world, as the groups and

first fixtures for the participating 32 teams are announced in the Moscow

Kremlin, on Friday 1st December at 3pm GMT. During the Final Draw, Ruud will be

in a Hisense studio directly responding to fans' tweets with personalized video

replies and giving his unique take on the draw as it unfolds using the hashtag

#RuudReacts.  

Ruud Gullit, who captained the Netherlands national team and was a member of

the 1990 FIFA World Cup(TM) squad said: "I'm so thrilled to be part of such a

momentous occasion with a world class brand like Hisense. The World Cup can be

an emotional tournament and this is when the rollercoaster begins! The Hisense

team created a really fun way to interact with fans and tap into the storylines

surrounding the Final Draw, and I'm excited to hear what they think about the

results. I'm sure some will be celebrating, whilst others commiserating - but

it's all just the start of a wonderful journey!"

Zhu Dan, VP of Hisense International, added: "The Final Draw is an important

milestone and marks the official start of the World Cup festivities with fans

watching on TVs around the world. When the groups are revealed it's always a

nerve racking but also extremely exciting moment. As the Official Television of

the 2018 FIFA World Cup(TM), we're delighted to bring Mr. Gullit on to be part

of the event and help make the occasion extra special for the fans using our

ULED TVs."

"The event is also a special moment for our brand. As we continue to grow

globally, we aim to use this sponsorship to deliver more experiences and

provide additional value for our customers. We are honoured to be an official

sponsor of the world's most watched event in sports, and believe that the

competition will vastly improve the international awareness and value of the

Hisense brand."

Hisense's sponsorship with the 2018 FIFA World Cup Russia(TM) is a significant

sports marketing event sponsorship. As Hisense expands its business worldwide,

sports marketing continues to play a very important role in introducing the

Hisense brand to a global audience.

SOURCE  Hisense

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