Bond No. 9がハロッズ6階の「サロン・ド・パルファム」に上昇

Laurice& Co.

Bond No. 9がハロッズ6階の「サロン・ド・パルファム」に上昇

AsiaNet 71210 (1898)

【ニューヨーク2017年11月29日PR Newswire=共同通信JBN】

*親密で超豪華なコンシェルジュ級のVIP環境で有名なニューヨーク中心のセントコレクションを提供

*心を奪われる覚悟で

ニューヨークを本拠にするBond No. 9はこの10年間、大西洋の向こうにあるロンドン、とりわけ世界一アイコニックなリテール施設ハロッズ(Harrods)のメーンフロアで、ノンストップの大成功を収めてきた。しかし9月になると、受賞歴ある著名な米国の香料メーカーは、この素晴らしいショッピング宮殿を上昇し、床面積5000平方フィートに世界有数の超豪華なセントショップ17店が収まる6階のくつろぎ落ち着ける予約制のオアシスにプレゼンスを拡大する。

インタラクティブなマルチメディア・ニュースリリースの体験は以下参照。

https://www.multivu.com/players/English/8229451-bond-no-9-harrods-salon-de-parfums/

世界中で類のない「Salon de Parfums(サロン・ド・パルファム)」は、現存する最高級フレグランスの選定にあたって秘密の隠れ場を探すVIPの玄人、愛好家の目的地である。予定されるBond No. 9ショップは、アップタウンニューヨークのコスモポリタニズムと多岐にわたるダウンタウンニューヨークのバイブレーションを結合させた五感のファンタジアで、先導的フラッグシップをほぼ複製する初めてのものになる。

心温かく気が利くフレグランス専門家が詰めてノンストップのコンシェルジュサービスを提供するBond No. 9の Salon de Parfumsショップは、今日のより小さく実験的な高級リテール店の最先端に位置する。商品に関しては、ハロッズ向け限定のセント8種も含めニューヨーク中心のBond No. 9 New Worldオードパルファムが全種類販売される。

Salon de ParfumsのBond No. 9ショップはまた、いくつかの特注サービスも提供する。フレグランスのテイスティング、詳細なコンサルティング、ハッピーアワーなどで、自慢の2種類のプレミア品もある。Bond No. 9の極上のサービスは、クリスタルを散りばめた画期的な個人向けパフュームボトルのスワロフスキー・オンデマンドである。

ハロッズのビューティーディレクター、アナリーズ・ファード氏は「ハロッズが新たに増設したSalon de ParfumsにBond No.9ブティックを迎えることができてうれしく思う。Bond No.9が彼らのスペースで提供する多くの特注サービスにとても興奮している。ブランド初の英国のブティックで、英国ではハロッズ限定である。素晴らしいデミカスタム・ブレンディングからスワロフスキーのオンデマンドサービスまであり、いずれもハロッズの顧客に途方もない特徴的な体験を生み出し、6階のSalon de Parfumsフレグランス・サンクチュアリーに歓迎されるのは間違いないだろう」と語った。

▽Bond No. 9 New Yorkについて

Bond No. 9は発売してから13年、先端を行くダウンタウンの香料であり、リバーサイドドライブからチャイナタウン、コニーアイランドに至るニューヨークの街区や街頭を喚起する職人技の香りのデザインにコミットしてきた。Bond No. 9には二重の使命がある。香料に芸術性を復活させること、ニューヨークのあらゆる街区をそれぞれのセントで示すことである。フレグランスはいずれも特定のダウンタウンやミッドタウン、アップタウンの場所や市内全域の感性を表している。

▽ハロッズについて

ハロッズ(Harrods)は1834年、ロンドン東部の卸売食品店および茶商人として開店した。それ以来、世界で最も有名なデパートに成長し、他の追随を許さない高級商品類が知られている。高級ブランドや多数の売り場に加えて、ハロッズの最も有名な特質の1つは類のないサービスである。ハロッズは引き続きその哲学「anything is possible(何だってできる)」に導かれ、今日に至るまで、顧客はわれわれがする全てのことの中心にあり続けている。

ソース:Laurice& Co.

Bond No. 9 is on the rise at Harrods, heading up to the 6th floor Salon de Parfums to offer its celebrated New York-centric scent collection in intimate, ultra-luxurious, concierge-level VIP surroundings

PR71210

NEW YORK, Nov. 29, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Be prepared to be mesmerized

For the past 10 years, New York-based Bond No. 9 has been a nonstop smash

success across the pond in London—specifically on the main floor of the world's

most iconic retail institution, Harrods.  But come September the celebrated,

prize-winning American perfumer will be in the ascendant at this palace of

shopping wonders, expanding its presence into a private, serene, by-appointment

oasis ensconced in a prestigious 6th floor containing 5,000 square feet of 17

of the world's most ultra-luxurious scent shops.

Experience the interactive Multichannel News Release here:

https://www.multivu.com/players/English/8229451-bond-no-9-harrods-salon-de-parfums/

Unique in all the world, the Salon de Parfums, as it's called, is the

destination for VIP connoisseurs and aficionados in search of secret seclusion

as they select the most exclusive fragrances in existence.  The forthcoming

Bond No. 9 shop, a fantasia for the senses combining Uptown New York

cosmopolitanism with an eclectic Downtown New York vibe, will be the first

near-replica of its pacesetting flagship.

Staffed by welcoming and attentive fragrance experts providing nonstop

concierge service, the Bond No. 9 Salon de Parfums shop will be in the vanguard

of today's smaller and more experiential luxury retail venues.  As for the

wares, all Bond No. 9 New World-New York-centric eaux de parfum will be

available—not least its 8 scents created expressly for Harrods.

In addition, the Salon de Parfums' Bond No. 9 shop will offer several bespoke

services. These include fragrance tastings, detailed consultations, and happy

hours, as well as two vaunted premiere specialties. Bond No. 9 above-and-beyond

service is Swarovski on Demand—a crystal-studded revolution in personalized

perfume bottles.

"We are thrilled to welcome the Bond No.9 boutique to our newly expanded Salon

de Parfums at Harrods.  We are truly excited by the number of bespoke services

Bond No.9 will be offering in their space, which is their first UK boutique and

exclusive to Harrods in the UK; from the amazing demi-custom blending to the

Swarovski on demand service – both will create a fantastically unique

experience for our Harrods customer and is certainly another welcome addition

to our Salon de Parfums fragrance sanctuary on the Sixth Floor. '' Harrods

Beauty Director, Annalise Fard

About Bond No. 9 New York: In business for thirteen years, Bond No. 9 is an

edgy downtown perfumery, committed to designing artisanal scented evocations of

the neighborhoods and streets of New York—from Riverside Drive to Chinatown to

Coney Island. Bond No. 9 has a dual mission: To restore artistry to perfumery,

and to mark every New York neighborhood with a scent of its own. Each fragrance

represents a specific downtown, midtown, or uptown locale or a city-wide

sensibility.

About Harrods

Harrods began as a wholesale grocer's and tea merchant in east London, first

opening its doors in 1834. Since then, it has grown to become the world's most

famous department store, known for its unrivalled range of luxury merchandise.

As well as exclusive brands and myriad departments, one of Harrods' most

renowned attributes is its unparalleled service. Harrods continues to be guided

by its philosophy of "anything is possible" and, to this day, our customers

remain at the heart of everything we do.

SOURCE: Laurice & Co.

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