AdestraがCSIAのAustralian Service Excellence Awardsの最優秀顧客サービスチームに選ばれる

Adestra Ltd

AdestraがCSIAのAustralian Service Excellence Awardsの最優秀顧客サービスチームに選ばれる

AsiaNet 70753 (1692)

【シドニー2017年10月27日PR Newswire=共同通信JBN】革新的なマーケティング技術ソフトウエアとサービスでリードするプロバイダーAdestraは、Customer Service Institute for Australia(CSIA)のAustralian Service Excellence Awards(ASEAs)でCustomer Service Team of the Year - Medium Businesses(最優秀顧客サービスチーム-中規模企業)賞を受賞した。

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140331/678597-a

ASEAはオーストラリア最高の顧客サービス賞イベントで、毎年650人以上の企業幹部が集まり、顧客サービスにおける最高のベストプラクティスとイノベーションを表彰する。このプログラムはオーストラリア首相が承認している。

賞は10月25日シドニーのウェスティンで開かれた祝宴で授与された。

Adestra APACのリージョナルディレクターであるカール・チャンバース氏は「この賞を受賞できて大変光栄に思う。われわれがビジネスで最高の顧客サービスを誇っていると主張することと、それが認められるということは別のことである。今日の波乱万丈のMarTech分野で、クライアントが自らの成功に貢献するパートナーを擁すると思うことは重要なことである。これこそが、われわれが顧客サービスをAdestraの中心に据えるために懸命に努力してきたものである。これは当社チーム全体に対する証しであり、大いに誇りに思う」と語った。

第16回ASEAで、CSIAはこれまで以上の参加を受け、それぞれの部門での競争が激化したと指摘した。

チャンバース氏は「今年の参加者の力量は極めて優れたものであり、われわれはこの分野でイノベーションとベストプラクティスを実証する優勝した組織および個人の成果を認識できたことを誇りに思う。彼らはサービス・エクサレンスの最前線で先頭を切って走っている」と述べた。

世界の主要な多数セクターで500以上のクライアントを擁するAdestraは、約13年にわたり2桁の売上高拡大を経験してきた。2015年、Adestraはオーストラリアのシドニーとニュージーランドのオークランド両市でAPAC事業の開始を発表した。UBMにSupplier of the Year(http://www.adestra.com/omg-adestra-chosen-ubm-emea-supplier-year )として認定され、UK Institute of Customer Service(5年連続で最終選考に残った(http://www.adestra.com/adestras-customer-service-recognized-fifth-year-row-uk-customer-satisfaction-awards ))のCostomer Focus賞を受賞し、2016年に米国StevieのCustomer ServiceのBronzeを受賞したことに続き、ASEAはAdestraにとりオーストラリアで初めて受賞した賞であるだけでなく、同社がクライアントの成功支援に世界的に貢献していることが認められたことでもある。

チャンバー氏は「この地域における当社の顧客サービスが認められたことを大変うれしく思う。このコンペの他の優れたファイナリストと比べ、当社は短期間だけしかオーストラリアにいなかった。しかし、その期間内に、われわれはあらゆるレベル、部門で懸命に努力し、ビジネスの最高ソリューションを提供した。その結果、われわれのクライアントが勝利し、われわれも勝利できた」と語った。

▽Adestraについて

Adestraは、世界規模および成長するブランド向けのファーストパーソン・マーケティングソリューションの信頼されるプロバイダーである。

同社の業界トップの電子メールプラットフォームは、一対一のコンテクスチュアルなメッセージングおよびマーケティング自動化のための強力なインフラストラクチャーを提供し、マーケターがより効果的に顧客およびサブスクライバーと連絡を取り合うことを支援する。強力なリポーティング機能によってマーケターはキャンペーンの成果を効果的に評価し最適化することが可能になる。柔軟な構造とオープンな統合アーキテクチャーによって、企業は異種テクノロジー・プラットフォームと接続し、シームレスな顧客ジャーニーを開発することができる。

Adestraは、顧客エンゲージメントを促進しROIを増大させる最善のプラットフォームと、マーケティングの成功はテクノロジーだけでは達成できないとの理念で創設された。これが事業の中心に顧客サービスを据えた理由である。AdestraはCustomer Service Instituteから2014年および2017年のCustomer Focus Awardを受賞した。同社はまた、2017 Stevie Awards for Customer ServiceでCustomer Service Department of the YearのBronzeも受賞し、さらに同社の長期クライアントであるUBMから2017 Supplier of the Year Awardを授与された。

Adestraは今後も業界最高の顧客維持率を保ってゆく。同社はUBM、FranklinCovey、Condé Nast Digital Limited、Tileなどを含むトップ企業に信頼されている。

2004年創設のAdestraは英国、米国、カナダ、オーストラリア、ニュージーランドにオフィスを構えている。詳細はウェブサイトadestra.comを参照。

▽報道関係問い合わせ先

Melanie White

Head of Content and Communications

Melanie.white@adestra.com

+1-347-506-6027

ソース:Adestra Ltd

Global ESP Adestra Wins Customer Service Team of the Year in CSIA Australian Service Excellence Awards

PR70753

SYDNEY, Oct. 27, 2017/PRNewswire=KYODO JBN/ --

     Adestra, a leading provider of innovative marketing technology software

and services, has won an award for Customer Service Team of the Year - Medium

Businesses in the Customer Service Institute for Australia's (CSIA) annual

Australian Service Excellence Awards (ASEAs).

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140331/678597-a )

    The ASEAs are Australia's premier customer service awards event, with more

than 650 executives coming together each year to recognise best practice and

innovation in customer service. The program is endorsed by the Prime Minister

of Australia.

    The awards were presented during a gala dinner on October 25, at the Westin

hotel in Sydney.

    "We are truly honored to have received this award. It is one thing to say

that we have the best customer service in the business, it is another to be

recognised for it. In today's crowded MarTech space, it is essential that

clients feel that they have a partner that is dedicated to their success. That

is what we strive for here at Adestra with customer service being at the heart

of that. This is a testament to our entire team and I'm so proud," says Carl

Chambers, Regional Director of Adestra APAC.

    In the 16th year of the ASEAs, the CSIA noted that it had received more

entries than ever before this year, making the individual categories even more

competitive.

    "The calibre of entries this year was truly outstanding, and we are proud

to acknowledge the achievements of the winning organisations and individuals

who demonstrate innovation and best practice in the field. They are at the

forefront of service excellence and absolutely leading the charge," she said.

    With 500-plus clients worldwide across a number of key sectors, Adestra has

experienced annual double-digit revenue growth for nearly 13 years. In 2015,

Adestra announced the opening of its APAC operations in both Sydney, Australia

and Auckland, New Zealand. Following on the heels of being recognised by UBM as

Supplier of the Year

[http://www.adestra.com/omg-adestra-chosen-ubm-emea-supplier-year ], winning

the Customer Focus award by the UK Institute of Customer Service (with five

consecutive years of being shortlisted

[http://www.adestra.com/adestras-customer-service-recognized-fifth-year-row-uk-c

ustomer-satisfaction-awards ] ), as well as scoring the US Stevie Bronze for

Customer Service all in 2016, the ASEA is not only Adestra's first Australian

award, but it's further acknowledgment of the company's global dedication to

helping clients succeed.

    "We are thrilled to be endorsed for our customer service in this region.

Compared to the other great finalists in the competition, we've only been in

Australia for a short period of time. Yet within that time our team have worked

incredibly hard at every level and department to provide the best solution in

the business. After all, when our clients win, we do too," concluded Chambers.

    About Adestra

    Adestra is a trusted provider of First-Person Marketing solutions for

global and growing brands.

    The company's industry-leading email platform provides a powerful

infrastructure for one-to-one, contextual messaging and marketing automation,

helping marketers communicate more effectively with their customers and

subscribers. Robust reporting features allow marketers to efficiently evaluate

and optimize their campaign results. The flexible structure and open

integration architecture enables businesses to connect disparate technology

platforms to create a seamless customer journey.

    Along with a best-of-breed platform that drives customer engagement and

boosts ROI, Adestra was founded on the principle that marketing success takes

more than technology, which is why customer service is at the heart of its

business. Adestra was a winner of the 2014 and 2017 Customer Focus Award from

the Customer Service Institute. It also won Bronze for Customer Service

Department of the Year at the 2017 Stevie Awards for Customer Service,  as well

as being presented with the 2017 Supplier of the Year Award from one of its

longest-standing clients, UBM.

    Adestra continues to maintain one of the highest customer retention rates

in the industry. It is trusted by top companies including UBM, FranklinCovey,

Condé Nast Digital Limited, and Tile, among others.

    Established in 2004, Adestra has offices throughout the UK, US, Canada,

Australia and New Zealand. For more information, please visit adestra.com.

    For press enquiries:

    Melanie White

    Head of Content and Communications

    Melanie.white@adestra.com

    +1-347-506-6027

SOURCE: Adestra Ltd

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