1億件以上の口コミと、26ヶ国1万9,000人以上による調査を実施!ブッキング・ドットコムが、2018年の「旅行業界8大トレンド」を予測
1億件以上の口コミと、26ヶ国1万9,000人以上による調査を実施!
ブッキング・ドットコムが、2018年の「旅行業界8大トレンド」を予測
AsiaNet 70719
~「最先端テクノロジー」「健康」「バケットリスト」などのワードがランクイン~
[2017年10月25日 :日本発表] 世界最大のオンライン宿泊予約サイト Booking.com (ブッキング・ドットコム)の日本法人 ブッキング・ドットコム・ジャパン株式会社(本社:東京都港区 代表:アダム・ブラウンステイン 以下:ブッキング・ドットコム)は、1億2,800万件以上のクチコミや、26ヶ国・1万9,000人以上を対象にしたアンケート結果をもとに、来年の旅行トレンドを予想し、発表いたします。
リリースの詳細はブッキング・ドットコムのジャパンNewsroomページで日本語でご確認いただけます。(https://news.booking.com/ja/ )
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【メディアお問い合わせ先】
Booking.com PR事務局(株式会社イニシャル内)
MAIL:booking.com@vectorinc.co.jp
ブッキング・ドットコム・ジャパン株式会社 広報担当:岩崎健
MAIL:JapanPR@booking.com
日本におけるブッキング・ドットコム
2009年に渋谷に最初のオフィスを開設。現在約350名以上の従業員が日本国内のオフィスで働いており、内200名以上がインハウスのカスタマーサービスのスタッフです。国内に、6つのオフィス(東京に2ヶ所、大阪、福岡、札幌、沖縄)があります。現在、国内では約1万4,000軒以上の宿泊施設の予約が可能(2017年8月時点)です。
ブッキング・ドットコムについて
1996年にアムステルダムにて設立されたブッキング・ドットコムは、オランダの小さなスタートアップ企業から、世界最大のオンライン宿泊予約サイトに成長しました。 プライスライングループ(NASDAQ:PCLN)の一部であるブッキング・ドットコムは現在、世界70カ国・204のオフィスを設け、15,000人以上の従業員が所属しています。世界中人々に世界を体験していただくことを使命とし、気軽な旅を実現できるよう、最新の技術を取り入れています。ブッキング・ドットコムでは、アパートメント、家族経営のB&B(ベッド&ブレックファスト)スタイルの施設から、5つ星の高級リゾート、ツリーハウス、さらにはイグルーに至るまで、世界最大の宿泊施設数を提供しています。ブッキング・ドットコムのウェブサイトとモバイルアプリは、43の言語で利用でき、世界140万軒以上の施設を、227ヶ国と地域で11万以上の都市で提供しています。毎日、150万部屋以上が予約されており、お客様は24時間いつでも43の言語でサポートを受けることができます。ビジネスやレジャー等の用途に限らず、ブッキング・ドットコムで簡単に理想的な宿泊施設の予約が無料で行えます。
1996年に設立した、Booking.com B.V.はBooking.com(TM)(http://www.booking.com )の運営会社で、The Priceline Group(NASDAQ: PCLN)グループのメンバーです。さらに詳しい情報は、http://www.booking.com をご参照ください。また、Twitter、Instagram、Facebookの公式アカウントを開設しています。
(日本語リリース:クライアント提供)
Eight Travel Predictions for 2018, as Revealed by Booking.com
PR70719
AMSTERDAM, Oct., 25, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
The experts at Booking.com, the global leader in connecting travellers with the
widest choice of incredible places to stay, have combined customer insights
from over 128 million real guest reviews with research from 19,000 travellers
across 26 countries around the world to reveal the biggest travel predictions
for 2018.
1. New tech frontiers
Almost a third (29%) of travellers say they are comfortable letting a computer
plan an upcoming trip based on data from their previous travel history and half
(50%) don't mind if they deal with a real person or computer, so long as any
questions are answered.
2. From dream to reality
2018 is the year to dream big as 45% of travellers have a travel bucket list
and the majority (82%) will aim to tick one or more destinations off their list
next year.
3. Pop culture pilgrimage
In 2018, television shows, films, sport and social media in particular look set
to have an increasingly significant sway over booking decisions, as travellers
turn to pop culture for their travel inspiration as 36% will look to screen
locations from television, film or music videos for inspiration.
To read the full list of Eight Travel Predictions for 2018, visit
https://globalnews.booking.com/eight-travel-predictions-for-2018-as-revealed-by-bookingcom/
About Booking.com
At Booking.com, we connect travellers with the world's largest selection of
incredible places to stay. The Booking.com website and mobile apps are
available in 43 languages, offer over 1.4 million properties, and cover more
than 120,000 destinations in 227 countries and territories worldwide. Each day,
more than 1.5 million room nights are reserved on our platform. So whether
travelling for business or leisure, customers can instantly book their ideal
accommodation quickly and easily with Booking.com, without booking fees and
backed up by our promise to price match. Via our customer experience team,
customers can reach Booking.com 24/7 for assistance and support in 43
languages, any time of the day or night.
Established in 1996, Booking.com B.V. owns and operates Booking.com(TM), and is
part of The Priceline Group (NASDAQ: PCLN). Booking.com now employs more than
15,000 employees in 204 offices in 70 countries worldwide. Follow us on Twitter
[https://twitter.com/bookingcom] and Instagram
[https://www.instagram.com/bookingcom/], like us on Facebook
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For further information, contact the Booking.com Press Office:
mediarelations@booking.com
SOURCE: Booking.com
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