英雄の町:世界の交差点で英雄の賛歌を演奏

Nanchang Municipal Committee for Tourism Development

英雄の町:世界の交差点で英雄の賛歌を演奏

AsiaNet 70332 (1515)

【ニューヨーク2017年9月28日PR Newswire=共同通信JBN】南昌は唐時代の有名な詩人、王勃が「豊富な天然資源に恵まれ、傑出した人材で名高い」と称賛した有名な歴史的・文化的都市である。近代には「南昌蜂起」により真の英雄の町となる。すべての人々に南昌の魅力を知らしめ、「英雄文化」を認識させ、さらに「英雄の町」南昌の国際的イメージを構築するため、南昌市観光発展委員会は2017年、海外各地で一連の広報活動を大々的に開始した。

中国人民解放軍創設90周年に機会に、南昌市観光発展委員会は初の海外広報として、米国のニューヨークと日本の東京で「中国風」のポスターと15秒の広報ビデオ「英雄の町」を公開する。すばらしいポスターと国際的広報ビデオは南昌を様々な側面から「英雄の町」として見せるだけでなく、世界全体が南昌について知るための重要な窓口ともなる。

「英雄の町」南昌の広報ビデオが海外で輝き、大きな成功を収めた後、南昌市観光委員会は足を止めず、拡大し続けることを選んだ。建国記念日前の9月25日、祖国の祝日を祝うため市観光委員会は再び「世界の交差点」と呼ばれるニューヨークのタイムズスクエアにやって来た。「Nanchang Military Festival」と呼ばれる世界規模の演奏会が「American Time Square military performance」のために計画されている。様々な国の軍楽や中国の「革命」音楽を演奏するパフォーマンスチームを形成するために、日本、米国、中国3カ国の音楽家らが招かれる。

「Nanchang Military Festival」は南昌のユニークで魅力的な文化ブランドであり、軍楽は同市では最も人気がある。今回、南昌市観光委員会は「Nanchang Military Festival」を国際舞台に移し、南昌と世界の音楽家らを「アンサンブル」させるだけでなく、中国の「英雄文化」と国際文化の「共鳴」に貢献することを選んだ。

重々しい荘厳な「義勇軍行進曲」がニューヨークのタイムズスクエアに鳴り響くとき、世界の軍楽隊が「英雄賛歌」を演奏するとき、軍楽演奏が「英雄の町」南昌の広報ビデオと響きあうとき、サウンドは聴衆に疑いようのない影響を及ぼすだろう。

南昌観光委員会は一連の海外広報活動で、南昌のユニークな魅力を世界に示し、「英雄の町」南昌の観光ブランドに国内的、国際的な注目を引くために、努力を惜しまなかった。

https://photos.prnasia.com/prnh/20170927/1952751-1-a

市広報ポスター

https://photos.prnasia.com/prnh/20170927/1952751-1-b

ライブの画像

https://photos.prnasia.com/prnh/20170927/1952751-1-c

ライブの画像

ソース:Nanchang Municipal Committee for Tourism Development

The City of Heroes: at the crossroads of the world, playing a heroic hymn

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NEW YORK, Sept. 28, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Nanchang is a famous historical and cultural city which is praised by Wang Bo,

a famous poet in Tang Dynasty, as "richly endowed with nature resources and

glorified by outstanding talents". In modern times, it becomes a true city of

heroes because of the"Nanchang Uprising". In order to make all people know

about the charm of Nanchang and recognized the "hero culture", and also to

further build the Nanchang "the City of Heroes" international tourism image,

Nanchang City Tourism Development Committee heavily launched a series of

promotional activities in overseas regions in 2017.

As the first overseas promotion, on the occasion of the ninetieth anniversary

of the founding of the Chinese People's Liberation Army, Nanchang City Tourism

Development Committee will exhibit "Chinese style" posters and a fifteen

second-promotional video, "the City of Heroes", in New York, the United States

and Tokyo, Japan. The exquisite posters and the international promoting videos

will not only, show Nanchang as a "a City of Heroes" from different aspects,

but also be an important window for the entire world to know about Nanchang.

After the promotional video of Nanchang,"the City of Heroes", shined overseas

and gained a great success, Nanchang Municipal Tourism Committee did not stop

the pace, but chose to continue to expand. On September 25th, the eve of the

National Day, to celebrate the birthday of the motherland, the Municipal

Tourism Commission once again came to the Times Square in New York, which is

called "crossroads of the world", and a global concert called "Nanchang

Military Festival" was planned for the "American Time Square military

performance". At the time, they will invite musicians from three countries:

Japan, the United States and China, to form a performance team to play military

music of various countries and Chinese "red" music.

"Nanchang Military Festival" is a unique and charming cultural brand of

Nanchang, and military music is the most popular in the city. This time,

Nanchang City Tourism Commission chose to move "Nanchang Military Festival"

onto the world stage, contributing to not only "ensemble" with Nanchang and the

global musicians but also a "resonance" between China's "hero culture" and the

world culture.

When the solemn majestic" volunteer march "resounded in New York Times Square;

when a band of world military band plays "a song of heroism"; when the scene of

military performance and the promotional video of Nanchang "the City of Heroes"

echoes, the sounds will have a positive influence on listeners.

Nanchang City Tourism Commission through a series of overseas promotional

activities spared no effort to show the world the unique charm of Nanchang, and

let the tourism brand of Nanchang "the City of heroes" attract attention

nationally and globally.

https://photos.prnasia.com/prnh/20170927/1952751-1-a

City propaganda posters

https://photos.prnasia.com/prnh/20170927/1952751-1-b

Live images

https://photos.prnasia.com/prnh/20170927/1952751-1-c

Live images

SOURCE: Nanchang Municipal Committee for Tourism Development

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