ハイセンスのテレビがIFAでFIFAワールドカップ2018を祝福

ハイセンス(Hisense)

ハイセンスのテレビがIFAでFIFAワールドカップ2018を祝福

AsiaNet 69887 (1329)

【ベルリン2017年9月1日PR Newswire=共同通信JBN】FIFAワールドカップ2018(FIFA World Cup 2018(TM))の公式スポンサーであるハイセンス(Hisense)は今年のIFAで、この世界最大のスポーツイベントを祝福する。多数の高性能テレビを擁するハイセンスは、世界の視聴者が最高の画像でサッカーを楽しむことを可能にする。新開発のHisense Laser TVは、生き生きとしたロナルドやメッシを観戦することを可能にする。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20170901/1931503-1

(ハイセンスはIFA 2017でエキサイティングな新製品を展示)

▽ハイセンスのホームカミング

IFAが開幕し、ハイセンスは再び参加できることを大変うれしく思う。多数のテレビの新製品を展示するハイセンスのスタンド(ホール6.2、ブース202)は、ドイツのベルリンをはじめ世界のテレビファンのための場所となる。今年のIFAを祝福するため、ハイセンスは高性能テレビ製品だけでなく、来年開催のFIFAワールドカップのための特別展示を提供する。ハイセンスが来年開催の世界最大のスポーツイベントの公式スポンサーになったことで、訪問者はハイセンスのブースでFIFAをテーマにしたさまざまな特別展示に期待することができる。

▽Hisense Laser TV:生き生きとしたサッカー

本体、100インチ・パネル、サブウーファーで構成されるHisense Laser TVは、IFA 2017で最も注目を浴びる新製品の1つである。このテレビはホームエンターテインメントの新しい体験を提供し、友人や家族とワールドカップの試合を観戦するうえで、ファンが一番好むテレビになることは必定である。クリスタルクリアな4K画像とナチュラルカラーを備える巨大なLEDパネルで自国チームを応援することは、大きな効果がある。2500ルーメン以上の輝度があるHisense Laser TVは日光の下でも使用可能であり、午後のキックオフには最適である。この新システムは単なるプロジェクターではなく、視聴者は使い勝手のよさ、カスタム化できるスマートテレビ・インターフェース、内蔵テレビチューナーなど、ハイセンスの他のテレビが誇るすべての利便性を楽しむことができる。これは、すべてのサッカーファンにとって重要である。コンセントをつなぎ、ワールドカップ・パーティーを開こう。

▽ハイセンス・テレビ:キックオフへの準備は万端

家庭で次のワールドカップのサッカー試合を楽しむため、ハイセンスはIFA 2017で、新製品NU9800やNU8700などテレビの新製品を展示する。4K UHD TVは最新鋭のテクノロジーを組み込み、トーナメントのスターをリビングルームに連れてくる。Ultra Contrast、Ultra Color、Ultra Motionの3つの特性が優れた画像品質を実現している。

*マルチゾーンにおけるローカルディミングによるUltra Contrastは、サッカー試合のあらゆる瞬間で、より暗いダークとより明るいブライトを提供する。

*Ultra Colorは、より自然な視聴体験を提供する量子ドット技術とHDR Supremeの組み合わせによって実現されている。

*ハイセンス・テレビのUltra Motionはモーション予測およびモーション補正技術を採用し、動きの速い試合シーンで新しいレベルの明瞭度を提供する。

▽VIDAA U:試合のすべての局面を楽しむ

ファンにより広い試合体験を提供するためハイセンスは2017年テレビモデルで、新開発の革新的なユーザーインターフェースVIDAA Uを提供する。クリックすれば生の体験を見る機能がある完全にカスタム化可能なスマートテレビ・サーフェスは、視聴者がワールドカップの好みの瞬間をYouTubeなどのストリーミングサービスであらためて見ることを可能にする。VIDAA Uは試合途中でも、電光石火のようにアプリとチャンネルの切り替えを容易にする。このため試合を決めるゴールを見逃すことは2度とない。

▽ハイセンス(Hisense)について

2018 FIFAワールドカップの公式スポンサーであるハイセンスは1969年中国で創設され、フラットスクリーン・テレビ、家庭電化製品(冷蔵庫/冷凍庫、台所用品)をはじめ、エアコン、モバイル機器、エンターテインメント・エレクトロニクスで世界をリードするメーカーの1つである。ハイセンスは一貫して研究と技術開発に投資している。世界で約7万5000人のチームを雇用する同社は、ハイセンスを世界のリーディングブランドにするというビジョンを遂行している。ハイセンスは世界に13の生産拠点、12の研究開発センターを開設し、欧州、北米、オーストラリア、アフリカ、東南アジアに18の子会社を擁している。同社の製品は現在130カ国以上で販売されている。ハイセンスの欧州とドイツの子会社はデュッセルドルフに本拠を置き、欧州の研究開発センターも開設されている。他の欧州子会社は英国、フランス、スペイン、イタリア、チェコ共和国にある。

詳細はウェブサイトwww.hisense.comを参照。

ソース:Hisense

Hisense TVs at IFA: Celebrating the FIFA World Cup 2018(TM)

PR69887

BERLIN, Sept. 1, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Hisense, the official sponsor of the FIFA world championship 2018(TM), makes

this year's IFA a celebration of the world's biggest sport event. With a

line-up of high-end TVs, Hisense enables viewers around the world to enjoy

soccer with the best picture ever. A newly developed Hisense Laser TV makes

watching Ronaldo and Messi larger than life. Among the many other IFA

highlights are the Hisense NU9800 and NU8700 TVs.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20170901/1931503-1

(Hisense shows exciting highlights at IFA 2017)

Homecoming for Hisense

IFA opens its gates and Hisense is thrilled to be back: With many TV highlights

on board, the Hisense stand (hall 6.2, booth 202) will be the place to be for

TV enthusiasts in Berlin, Germany, and the world. To celebrate this year's IFA,

Hisense not only brings its high-end TV line-up along but also specials for the

upcoming FIFA World Cup. With Hisense being the official sponsor of the world's

largest sporting event next year, visitors can look forward to a variety of

FIFA themed specials at the Hisense booth.

Hisense Laser TV: Soccer larger than life

Composed of a main machine, a 100'' panel, and a subwoofer, the Hisense Laser

TV is one of the outstanding highlights at IFA 2017. It offers a new experience

in home entertainment and will surely be a fan-favorite when it comes to

watching world cup games with friends and family. Supporting one's national

team on the gigantic LED panel with a crystal-clear near 4K image and natural

colors makes all the difference. With a brightness of more than 2,500 lumen,

the Hisense Laser TV can be operated even in daylight - perfect for a kick-off

in the afternoon. Since the new system is not simply a projector, viewers can

enjoy all the commodities they know from other Hisense TVs: An easy-to-use and

customizable smart TV user interface and a built-in TV tuner. That means for

all soccer fans - plug in and start your World Cup party.

Hisense TVs: Ready for kick-off

To enjoy the soccer games of the next world championship from home, Hisense

shows at IFA 2017 TV highlights like the new NU9800 and NU8700 series. The 4K

UHD TVs combine latest state-of-the-art technology to bring the stars of the

tournament right into one's living room. Responsible for the outstanding

picture quality are the three attributes Ultra Contrast, Ultra Color, and Ultra

Motion.

-Ultra Contrast through local dimming in multiple zones provides darker darks

and brighter brights in every second of a soccer match.

-Ultra Color is achieved by a combination of Quantum dot technology and HDR

Supreme to give a more natural viewing experience.

-Ultra Motion in Hisense TVs adopts motion estimate and motion compensation

technology to give a new level of clarity in fast moving game scenes.

VIDAA U: Enjoying all aspects of the game

To give fans an even broader game experience, Hisense provides the all-new and

innovative user interface VIDAA U in their 2017 TV models. The fully

customizable smart TV surface lets viewers re-watch their favorite world cup

moments on YouTube or other streaming services with having the live experience

on TV just a click away. VIDAA U is lightning fast to make it easy to switch

between apps and channels while the game is on. Therefore, no game winning

goals will ever be missed again.

About Hisense

Hisense, official sponsor of the FIFA world championship 2018(TM), was founded

in China in 1969 and it is one of the world's leading manufacturers of

flat-screen TVs, home appliances (fridge / freezer, kitchen utensils) as well

as air conditioning units, mobile devices and entertainment electronics.

Hisense continuously invests in research and technological development. With an

international team of around 75,000 employees, the company carries out its

vision: make Hisense a leading brand worldwide. Hisense has 13 production bases

and 12 R&D centers around the world, as well as 18 subsidiaries in Europe,

North America, Australia, Africa and Southeast Asia. Currently the company's

products are available in more than 130 countries. Hisense Europe and its

German subsidiary are based in Dusseldorf. Also, the location where the

European research and development center has been built. Other European

subsidiaries are in the United Kingdom, France, Spain, Italy and Czech Republic.

For more information visit www.hisense.com.

SOURCE  Hisense

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