伊利が2022年北京冬季五輪委と調印、「両五輪大会」を冠する初の健康食品企業に

伊利 (Yili)

伊利が2022年北京冬季五輪委と調印、「両五輪大会」を冠する初の健康食品企業に

AsiaNet 69844 (1304)

【北京2017年8月31日PR Newswire=共同通信JBN】北京五輪組織委員会(BOCOG)と伊利集団(Yili Group)は8月30日午前(北京現地時間)、伊利集団が2022年北京冬季五輪・パラリンピック競技大会の唯一の乳製品サプライヤーとなることを公式に発表した。潘剛会長が推進する「たゆまず上昇を続けチャイニーズドリームに活力を吹き込む」という理念を貫き、伊利は五輪大会との関係を再活性し、唯一の夏季・冬季を通じた北京五輪大会の食品サプライヤーとなり中国乳業界をリードしている。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20170830/1930392-1

伊利は2005年から五輪大会の最初で唯一の乳製品スポンサーとなった。以来12年、伊利は五輪大会とともに成長を続け、アジア首位および世界で8指に入る乳業会社として際立った存在である。今日、伊利は2022北京冬季五輪競技大会と手を携えてチャイニーズドリームの活性化を図る。

参加者らは、伊利の冬季五輪大会とのパートナーシップは世界中から集まる卓越したゲストに大会期間を通じて最良の製品とサービスを提供することになろうと述べた。伊利はまた健全なライフスタイルを推奨、ウインタースポーツを宣伝し、行動によって全国民の健康を推進している。

伊利は人類の健康開発を進めるという五輪精神に共鳴している。中国五輪委員会はスポーツを通じた健康促進に努め、伊利は高品質の製品とサービスによってこのゴールを達成する。これが、中国五輪委員会(COC)が伊利を選んだ理由である。

潘剛氏は、12年の協力関係を経て「より高く、より速く、より強く」という五輪精神はすでに伊利の遺伝子に組み込まれていると語った。「たゆまず上昇を続ける」というテーマが示すように伊利は常に自己超越を追及し、その精神を開発上の重要な節目ごとに実践してきた。伊利とCOCの協力は共有する価値観ならびにすべての顧客の健康享受を実現するという伊利の目的に基づく。伊利は世界的なイベントへのサービスを提供し、健全なチャイニーズドリームへ向けて中国国民を支援することを誇りとする。

伊利は「伊利は最高品質の象徴」という信念を掲げ、終わりのない革新と世界戦略によって乳業界の世界的リーダーとなった。当社は中国企業を代表し世界の舞台で幾度も印象的なプレゼンスを示した。品質の点では、伊利は「品質第一」戦略に従い、世界的な生産チェーンの全パートナーに高品質の経営を導入し五輪競技の規格に適合する健康食品のための世界的な高品質経営システムを形成している。革新の点では、伊利は「全チェーン革新」戦略を積極的に実施し、生産チェーン全体の革新と改良を実現し世界的な革新リソースを導入するための「グローバル・スマートライン」の構築を目指す。グローバル化の点では、伊利は「グローバルネットワーク」戦略の下、まず世界規模のリソース・ネットワーク、世界規模の研究開発ネットワークおよび、アジア・オセアニア・欧州・米国に及ぶ世界規模の市場ネットワークを構築した。伊利は乳資源・テクノロジー・人材というリソースの最適な統合により顧客に高品質の製品とサービスを提供する。

伊利は10億を超す顧客に健康なライフスタイルを届けることに専心している。五輪大会と再び協力することで、伊利は「両五輪大会」基準を満たす世界初の健康食品プロバイダーとなった。これにより伊利は五輪品質の栄養と活力を届ける新たな旅を始め、健全なチャイニーズドリームを加速しあらゆる点で豊かな社会を築くという中国の目標への貢献を目指す。

ソース:Yili

Yili Signs with Beijing 2022 Olympic Winter Games to become the First Healthy Food Enterprise with the Label of "Both Olympics"

PR69844

BEIJING, Aug. 31, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

On the morning of August 30 (Beijing time), Beijing Organizing Committee for

the Olympic Games (BOCOG) and Yili Group officially announced that: Yili Group

will be the only supplier of dairy products for the Beijing 2022 Olympic and

Paralympic Winter Games. Sticking to the idea of "Keep Climbing All the Way and

Infuse Vigor into the Chinese Dream", put forward by its chairman Pan Gang,

Yili rekindles the relationship with the Olympics and has become the only food

supplier for both the Summer and Winter Olympic Games - Yili has led the trail

for the Chinese dairy industry.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20170830/1930392-1  

Yili became the first and also the only dairy product sponsor for the Olympics

starting in 2005. For over 12 years, Yili has grown along with the Olympics,

has stood out as a top Asian dairy industry and the top eight worldwide. Today,

Yili holds hands with Beijing 2022 Winter Games to engage in the invigoration

of the Chinese Dream.

Participants said that Yili's partnership with the Winter Olympics will provide

distinguished guests worldwide with the best products and services during the

Games. Yili also advocates a healthy lifestyle and advertises winter sports,

boosting the national health through deeds.

Yili echoes the Olympic Spirit in advancing the health development of human

beings. Chinese Olympic Committee tries to promote health via sports, while

Yili obtains this goal with quality product and services. This explains why COC

chose Yili.

Pan Gang said that after the 12-year cooperation, the Olympic Spirit "higher,

faster, stronger" has already been integrated into Yili's genes. As indicated

in the theme "Keep Climbing All the Way", Yili always seeks self-transcendence

and has implemented such spirit into every development milestone. The

cooperation between Yili and COC is based on the shared values and Yili's

intention to let every customer enjoy their health. Yili is proud of providing

services for global events and assisting the Chinese towards a healthy Chinese

Dream.

Yili believes in "Yili represents the highest quality", and has become a global

leader in the dairy industry through endless innovation and global strategies.

It presented several impressive appearances on the global stage on behalf of

Chinese enterprises. In terms of quality, Yili follows the "quality-first"

strategy and introduces quality management to every partner of global

production chains, forming a quality management system worldwide for healthy

food that meets Olympian standards. In terms of innovation, Yili actively

implements the "whole-chain innovation" strategy for the realization of the

innovation and upgrading of the whole production chain and to establish "global

smart line" for the introduction of global innovative resources. In terms of

globalization, Yili, under the strategy of "global network", has initially

created the establishment of a global resource network, a global R&D network

and a global market network covering Asia, Oceania, Europe and America. It

provides customers with quality products and services by the integration of the

optimal resources of milk source, technology and talent.

Yili is committed to delivering a healthy lifestyle to over a billion

customers. Joining hands with the Olympics again, Yili has become the first

healthy-food provider worldwide that meets the "Both Olympics" standard. With

this, Yili will embark on a new journey to transfer nutrition and vitality with

Olympia quality, to accelerate the healthy Chinese Dream, and contribute to

China's goal of building a prosperous society in all respects.

SOURCE:  Yili  

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