Collinson Groupが顧客ロイヤルティソリューションレポートで強力なパフォーマーとして認定

Collinson Group

Collinson Groupが顧客ロイヤルティソリューションレポートで強力なパフォーマーとして認定

AsiaNet 69752

ロンドン、2017年8月24日/PRニュースワイヤー/--

Collinson Groupは「顧客ロイヤルティソリューションレポート」の「流通、グローバル展開、顧客基盤」で最高得点を獲得

消費者行動に影響力を持つ世界的リーダーであるCollinson Groupは、フォレスターの最新レポート「フォレスターウェーブ(The Forrester Wave™):顧客ロイヤルティソリューション、2017年第3四半期」の中で「強力なパフォーマー(Strong Performer)」として認定されました。同レポートは、B2Cマーケティング専門家が自分達にとって適切な選択をする上でサービス提供業者がいかに役立つことができるかを示すものです。

     (ロゴ:

http://photos.prnewswire.com/prnh/20151026/280732LOGO )

Collinson Group全体のICLP、Collinson Latitude、Welcome Real Timeといったロイヤルティ商品は「流通(Currency)」基準における最高得点を獲得しました。さらに、同グループは、小売業、金融サービス、B2B、旅行業界にわたる世界の顧客ポートフォリオに帰する「グローバル展開と顧客基盤(Global Execution and Client Base)」基準においても最高得点を獲得しています。

Collinson Groupは、フォレスターが2017年第3四半期のフォレスターウェーブ評価、顧客ロイヤルティソリューションへの参加を促した選ばれた企業です。この評価において同グループは強力なパフォーマーとして挙げられました。

Collison Groupのロイヤルティ担当部長であるスティーブ・グラウト氏は次のようにコメントしています。「フォレスターの最新レポート『フォレスターウェーブ:顧客ロイヤルティソリューション』に選出されたことは素晴らしく、同レポートでの初登場で強力なパフォーマーに認定されたことを嬉しく思います。当社は、世界で最も成功しているブランドのいくつかにむけて提供しているサービスを非常に誇りにしており、当社の世界的な流通モデルおよび顧客が世界のどこにいようと協働できる能力に対する高い評価を受けていることに興奮しています。今後当社がロイヤルティ分野でもっと強力なプレイヤーになる取り組みを続ける上でフォレスターとの協力を楽しみにしています。」

Collinson Groupについて

Collinson Group (http://www.collinsongroup.com )は、消費者行動に影響を与えクライアントの収益と価値を向上させる上での世界的なリーダーです。

当グループでは、産業と各部門のスペシャリストが上手く調和しており、共にロイヤリティ、ライフスタイル・ベネフィット、保険、支援から成る4つのコア能力にわたる製品・サービス提供の経験を通して市場をリードしています。

富裕層や頻繁に旅行をする人達に、他社にはない洞察力と専門知識を提供し、顧客に対するエンゲージメント、ロイヤルティ、価値を高める製品・サービスを作りだし届けています。

Collinson Groupは、30年の経験、25の世界拠点を持ち、二千人のスタッフが170カ国に渡る800人以上のクライアントにサービスを提供しており、二千万人以上の最終顧客を管理しています。マスターカード、VISA、ダイナー、キャセイパシフィック航空、ブリティッシュ・エアウェイズ、エールフランス-KLM、インターコンチネンタルホテルズグループなどが主なクライアントです。

Collinson Groupの代表的ブランドは、プライオリティ・パス、Columbus Direct、ICLPなどです。

ソース: Collinson Group

(日本語リリース:クライアント提供)

Collinson Group Named as a Strong Performer in Customer Loyalty Solutions Report

PR69752

LONDON, August 24 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- Collinson Group receives highest possible scores on Currency, Global

Execution and Client Base in Customer Loyalty Solutions Report.   

Global leader in influencing customer behaviour, Collinson Group has been named

as a Strong Performer in The Forrester Wave™: Customer Loyalty Solutions, Q3

2017. The report shows how providers measure up in order to help B2C marketing

professionals make the right choice for them.

     (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151026/280732LOGO )

Collinson Group's collective loyalty offerings of ICLP, Collinson Latitude and

Welcome Real Time received the highest scores possible in the Currency

criteria. They also received the highest scores possible in the Global

Execution and Client Base criteria which we attribute to a global client

portfolio that spans retail, financial services, B2B and travel.

Collinson Group was among the select companies that Forrester invited to

participate in its Q3 2017 Forrester Wave evaluation, Customer Loyalty

Solutions. In this evaluation, Collinson Group was cited as a Strong Performer.

Steve Grout, Director of Loyalty for Collinson Group, commented: "It's been

fantastic to be included by Forrester in their latest Customer Loyalty

Solutions Wave, and we're delighted to have been named a Strong Performer in

our first inclusion in the report. We're extremely proud of the work that we do

for some of the world's most successful brands, and are thrilled to see what we

view as high praise for our global delivery model and ability to work with

clients wherever they are in the world. We look forward to working with

Forrester in the future as we further develop our approach to become an even

stronger player in the loyalty space."

About Collinson Group  

Collinson Group (http://www.collinsongroup.com ) is a global leader in

influencing customer behaviour to drive revenue and value for clients.

The group offers a unique blend of industry and sector specialists who together

provide market-leading experience in delivering products and services across

four core capabilities: Loyalty, Lifestyle Benefits, Insurance and Assistance.

The group provides unrivalled insight and expertise around affluent consumers

and frequent travellers, creating and delivering products and services that

increase engagement, loyalty and value for customers.

Collinson Group has 30 years' experience, across 25 global locations, servicing

over 800 clients in 170 countries, employing 2,000 staff, and managing over 20

million end customers. Our clients include: MasterCard, VISA, Diners, Cathay

Pacific, British Airways, Air France KLM and InterContinental Hotels Group.

Collinson Group comprises leading brands including: Priority Pass, Columbus

Direct, ICLP.

SOURCE: Collinson Group

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中