フロイド・メイウェザーがラスベガスの豪華なリングに復帰

ウブロ(Hublot)

フロイド・メイウェザーがラスベガスの豪華なリングに復帰

AsiaNet 69625

ラスベガス(米国)、2017年8月22日/PRニュースワイヤー/ --

ウブロ(Hublot)とフロイド・メイウェザー・ジュニアが、そろってコナー・マクレガーとの前代未聞の「マネーファイト」に戻ってきます

融合の芸術(Art of Fusion)を象徴するスイスの人気時計ブランド、ウブロはUFC(R)のビッグスター、コナー・マクレガーとの戦いに向けて、無敗の12回の世界チャンピオンである偉大なボクサー、フロイド・マネー・メイウェザーとの2度目の提携を発表しました。試合は2017年8月26日(土)、ショータイムPPV(SHOWTIME PPV)(R)がプロデュースおよび配信を行うネバダ州ラスベガスのT-モバイル・アリーナ(T-Mobile Arena)のイベントにおいて行われます。

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2015年の「世紀の一戦(Fight of the Century)」に向け、無敵の史上最高の王者とのブランド初の提携が行われましたが、そこで彼はマニー・パッキオに全員一致の判定で勝利、メイウェザーは今週末、トランクスのウエストバンドにウブロを付けて再びリングに上がります。

ウブロCEOのリカルド・グアダルーペは次のように話しました:「ミレニアムの戦い(Fight of the Millennium)となるはずの戦いに向けて、真の生きた伝説である『史上最高(The Best Ever)』のフロイド・メイウェザーと提携できることは非常な光栄です。ウブロの『一番、他と異なる、独自(First, Different, Unique)』という精神とぴったりで、メイウェザーはわが社との2015年の『ノックアウト』パートナーシップ以前にはトランクスにブランド名をまとったことが一度もありません。彼と再び提携することができ、とても嬉しく思います。今週末の試合が楽しみであり、彼が2015年の功績を再現し、無敗の記録を強固なものにすることを期待しています!この連携により、ボクシングを支援し伝説中の伝説を称える当ブランドの長い歴史が続いていきます」

フロイド・メイウェザー・ジュニアは、こう宣言しました:「ウブロとの関係を誇りに思っています。試合では自分の着たい物を着るので、ウブロは私のトランクスの中心を占めています。我われは、永久に目にできる、大型で強力な契約を交わしています。永遠なのです」

ウブロについて

「ウブロ:異なる前進の方法」・・・息をのむようなスピードで未来を作り出すために一瞬一瞬が進んでいるユニークな高級スイス時計メーカーを知る人はこう言います。ジャン・クロード・ビベール会長がCEOのリカルド・グアダルーペと共に始め、発展させた夢であり、彼らにはウブロのブランドをビッグバン(Big Bang)、クラシックフュージョン(Classic Fusion)、マニファクチュール(Manufacture Pieces)が常に進化する伝統を象徴する本物のサクセスストーリーにする責任があります。腕時計の複雑機構や画期的材料からFIFAワールドカップ(FIFA World Cup)(R)やフェラーリ(Ferrari)など世界レベルの提携まで、ウブロは「融合の芸術」の哲学で自社を特徴づけ、伝統を未来に引き継いでいます。

ソース: ウブロ

(日本語リリース:クライアント提供)

Floyd Mayweather Returns to the Ring in Fabulous Las Vegas

PR69625

LAS VEGAS, August 22, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- Hublot and Floyd Mayweather Jr. are back together for his unprecedented

"Money Fight" against Conor McGregor

    Hublot, the iconic Swiss watch brand representing the Art of Fusion, is

thrilled to announce its second partnership with boxing great Floyd "Money"

Mayweather, the undefeated, 12-time world champion, for his fight against

UFC(R) mega-star Conor McGregor. The bout will take place at T-Mobile Arena in

Las Vegas, Nevada, on Saturday, August 26, 2017 in an event produced and

distributed by SHOWTIME PPV(R).

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    Following the brand's first partnership with the unbeaten all-time great

for the 2015 "Fight of the Century", in which he defeated Manny Pacquiao by

unanimous decision, Mayweather will once again sport Hublot across the

waistband of his boxing trunks as he enters the ring this weekend.

    Ricardo Guadalupe, CEO of Hublot, shared: "Again, we have the great honor

to partner with a true living legend, Floyd Mayweather, 'The Best Ever', for

what is sure to be the 'Fight of the Millennium'. In line with Hublot's 'First,

Different, Unique' brand ethos, Mayweather previously never had a brand adorn

his boxing shorts until our 'knockout' partnership in 2015. I am thrilled to

partner with him again. We look forward to the match this weekend and hope for

a repeat performance of 2015, cementing his undefeated record! The

collaboration continues the brand's long history in support of the noble art of

boxing and celebrating the Legend of the Legends."

    Floyd Mayweather Jr, declared: "I am proud of my relationship with Hublot.

When I fight, I wear what I want to wear and Hublot has the main spot on my

trunks. We have a major, powerful deal that you will see forever. It's

timeless."

    About Hublot

    "Hublot - A different way to progress" say those who know this unique Swiss

luxury watch company, where each and every moment moves forward to create the

future at breathtaking speed. A dream, initiated and developed by Chairman

Jean-Claude Biver with CEO, Ricardo Guadalupe, they are responsible for turning

the Hublot brand into a genuine success story in which the Big Bang, Classic

Fusion and Manufacture Pieces represent the symbols of a constantly evolving

tradition. From watch complications and revolutionary materials to world class

collaborations such as FIFA World Cup(TM) and Ferrari, Hublot characterizes

itself through the "Art of Fusion" philosophy, bringing tradition into the

future.

    Source: Hublot

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