CoverfoxとVizuryが提携、オンライン保険取引のクオートレベル個人化コストを75%削減

Vizury

CoverfoxとVizuryが提携、オンライン保険取引のクオートレベル個人化コストを75%削減

AsiaNet 69676 (1222)

【バンガロール(インド)2017年8月17日PR Newswire=共同通信JBN】世界のインシュアテック(Insurtech)トップ50社に入るCoverfoxは、ユーザーが保険証券を比較、購入、管理するため同社の比較ウェブサイトを提供することによって、インドの保険エコシステムを乱すことになった。CoverfoxはVizuryと提携して、広くオンライン・マーケティング・チャンネルにわたり「クオートレベルの個人化」サービスを開拓して実行し、保険のクオートを取った後、ウェブサイトを立ち去るユーザーと効果的に関わり合っている。

(Logo: http://mma.prnewswire.com/media/469798/Vizury_Logo.jpg

Coverfoxのオンライン・マーケティング責任者であるシデシュ・カルカール氏は「アドテックおよびマーテックの両チャンネル接点における1対1の個人化を提供するVizuryの能力は、ユニークなものとなっている。COA(取得費)を75%まで抑えることができたプログラマティック・ディスプレー上の素晴らしい、持続的な結果を見た後、われわれは今やほかのチャンネルにもこのソリューションを広げつつある」と語った。

ユーザーはCoverfoxウェブサイトからクオートを取ってからウェブサイトを抜けようとする時、Vizuryのマーケティング・プラットフォームであるEngageは、自動車モデル、登録ナンバー、保険負担金額など、クオートレベルのバリエーションを捕捉する。これらおおざっぱなデータポイントはその後、ユーザーに対してはるかに鮮明で関連する経験を伝え、ユーザーをウェブサイトに引き戻す。

Coverfoxのジャイミット・ドシ最高販売・マーケティング責任者は「われわれは一貫して、Vizuryプラットフォームのスケールと取得コストの双方を改善してきた。最も重要なことは、われわれがBrowser Pushのようなチャンネルの支援を受けて、さらにマーケティングのイノベーションの限界を共同して押し進めることが可能になったことだ。Browser Pushなどは、オンライン保険空間を混乱させることに目を配るわれわれにとって、決定的に重要な要因である」と語った。

Coverfoxは昨年来、プログラマティック・ディスプレーやFacebookのチャンネルに関心を向けてきたが、最近になってBrowser Push Notification機能も開始した。これはモバイル・プッシュ通知と類似するウェブブラウザ上の新しいマーケティング・チャンネルである。

Vizuryのスブラ・クリシュナン上級副社長(製品担当)は「CoverfoxとVizuryは、イノベーションに対する共通の情熱を共有しており、われわれはこの提携関係によって、最先端の個人化能力を生み出す方向に押し進める。われわれは計画を超えてチャンネルの関係を広げようとしており、Coverfoxがこれらすべてのチャンネルにわたりそのチャンネルをユーザーとの一貫した、同時進行する対話に向かわせることに力を貸したい」と語った。

▽Coverfoxについて

Coverfox.comは、保険証券を比較、購入、管理することができる、インドで最速成長中のオンライン保険ポータルである。同社の独自の技術とアルゴリズムベースのプラットフォームを利用して、ユーザーはトップの保険各社の一連のサービスプランを比較、選択し、主要な特色を理解し、即座にそして安全に保険証券を購入することができる。Coverfoxは現在、健康、自動車、バイク、旅行、住宅保険を提供している。

CoverfoxはGlitterbug Technologiesによって運営されており、同社はSAIF partners、Accel 、Narayan Murthy's Catamaran VenturesなどのグローバルファンドからシリーズAおよびシリーズBの資金提供を受けている。

▽Vizuryについて

Vizuryは、成長マーケティング・テクノロジーカンパニーであり、金融、旅行、eコマースなどブランド企業に対して、ユーザー保持と逐次対話を進めている。成長マーケティング・プラットフォームのVizury Engageは、機械学習能力を活用して、ユーザー・レベルの予測と1対1のメッセージングを生み出している。Vizuryはシティバンク、eBay、プルデンシャル、ジェットエアウェイズ、エティハド航空など、40カ国余りのさまざまなブランド企業を支援している。

詳しい情報はhttp://www.vizury.com を参照。

▽問い合わせ先

Dharshan Chandran

dharshan.chandran@vizury.com

+91-8884010313

ソース:Vizury

Coverfox and Vizury Innovate on 'Quote Level Personalization' to Drive Down User Acquisition Cost by 75%

PR69676

BANGALORE, August 17 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Coverfox, a global top 50 Insurtech company has disrupted the Indian insurance

ecosystem with its comparison website where users can compare, buy and manage

insurance policies. Coverfox has been working with Vizury to pioneer and

execute 'quote level personalization' across online marketing channels to

effectively engage with users who drop off from the website after taking an

insurance quote.

     (Logo: http://mma.prnewswire.com/media/469798/Vizury_Logo.jpg )

"Vizury's ability to offer 1:1 personalization at the intersection of ad tech

and martech channels makes them unique. After seeing great and sustained

results on programmatic display where we managed to drive down COA by 75%, we

are now extending the solution to other channels as well," stated Siddesh

Karkar, Head Online Marketing at Coverfox.

When a user drops off from the Coverfox website after taking a quote, Engage -

Vizury's marketing platform captures quote level variables such as automobile

model, registration number, premium amount, etc. These granular data points are

then used to serve personalized ads to deliver a much sharper and relevant

experience to users and bring them back to the website.

"We have consistently improved both scale and acquisition costs on Vizury's

platform. Most importantly, we have been able to jointly push the marketing

innovation envelope further with the help of channels such as Browser Push, a

decisive factor for us as we look to disrupt the online insurance space," said

Jaimit Doshi, Chief Sales & Marketing Officer at Coverfox.

While the focus has been on Programmatic Display and Facebook channels over the

past year, Coverfox has recently launched Browser Push Notification as well - a

new marketing channel on the web browser similar to a mobile push notification.

"Coverfox and Vizury share a common passion for innovation - and the

partnership has pushed us to create cutting-edge personalization capabilities.

As we expand the relationship to channels beyond programmatic, we hope to help

Coverfox drive channel a consistent and synchronized conversation with users

across all these channels," said Subra Krishnan, SVP Products at Vizury.

About Coverfox

Coverfox.com is India's fastest growing online insurance portal where you can

compare, buy and manage your insurance policies. Using its proprietary

technology and algorithm-based platform, users can compare and choose from a

range of plans across top insurance companies, understand key features and buy

policies instantly and safely. Coverfox currently offers health, car, bike,

travel and home insurance policies.

Coverfox is run by Glitterbug Technologies, a tech company which has received

Series A & B funding from global funds such as SAIF partners, Accel and Narayan

Murthy's Catamaran Ventures.

About Vizury

Vizury is a Growth Marketing technology company that drives user retention and

incremental conversions for finance, travel and e-commerce brands. Vizury

Engage, the Growth Marketing Platform leverages machine learning capabilities

to generate user level predictions and 1:1 messaging. Vizury supports various

brands including Citibank, eBay, Prudential, Jet Airways and Etihad Airways, in

more than 40 countries.

For more information, please visit http://www.vizury.com.

Contact:

Dharshan Chandran

dharshan.chandran@vizury.com

+91-8884010313

Source: Vizury

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