トーマス・サボが2017年秋冬「ハイライト」でレベル・アット・ハート・コレクションの10年を祝う
トーマス・サボが2017年秋冬「ハイライト」でレベル・アット・ハート・コレクションの10年を祝う
AsiaNet 69389
ラウフ・アン・デア・ペーグニッツ(ドイツ)、2017年7月20日/PRニュースワイヤー/ --
トーマス・サボ(THOMAS SABO)は今年、特徴的なメンズコレクションであるレベル・アット・ハート(Rebel at heart)の10周年を迎えます。ただ今販売中のコレクションのハイライトは、黒いスターリングシルバーと丁寧に選ばれた石とのコントラストが、象徴的なディテールや手作りの宝石と時計のマスキュリンな美学とともに魅了します。
(写真:
http://mma.prnewswire.com/media/536852/THOMAS_SABO_Rebel_at_heart.jpg )
(写真:
http://mma.prnewswire.com/media/536853/THOMAS_SABO_Rebel_at_heart_2.jpg )
創業者のトーマス・サボは、次のように語っています:「レベル・アット・ハートの10年間で、わが社はメンズジュエリー部門を形作りました。わが社のレベル・アット・ハートのデザインスタイルは時代精神(zeitgeist)にマッチしており、進歩と何世紀もにわたる文化の象徴とを組み合わせて、これを特徴があり、象徴的な力強さを持つジュエリーコレクションにしました。顧客の要求の高まりは、このように多くの人々の個性の追求を反映しています」
2017年秋冬コレクションは、仏教の数珠とフルール・ド・リス(Fleur de Lys)の装飾を施したレベル・スカル(Rebel Skull)シリーズからヒントを得たトーマス・サボのパワーネックレスとブレスレット(Power Necklaces and Bracelets)をフィーチャーします。男性的魅力を備え、ピラミッドスタッドにセンターストーンをあしらったペンダント、シグネットリング、イヤリングもトーマス・サボおよびショップインショップ全店、http://www.thomassabo.com/ 、厳選したパートナーショップで入手可能な同コレクションの中心となっています。
編集目的での画像資料は、ここから
(http://images.thomassabo.com/www/2/2017/07/THOMAS-SABO_10-years-Rebel-at-heart-AW17_images.zip )ダウンロードできます。
ビデオはAPとhttp://www.presseportal.de/nr/78321/video から入手可能。
トーマス・サボについて
トーマス・サボは世界をリードするジュエリー、ウオッチ、ビューティー企業で、女性、男性用ライフスタイル製品のデザイン、販売、流通を手掛けています。1984 年に南ドイツ・ラウフアンデアペグニッツで創業した同社は五大陸で300前後の直営店を運営、約1860人を雇用しています。トーマス・サボはまた、世界の約2800社および大手航空、クルーズ会社と販売提携をしています。
報道関係問合せ先
THOMAS SABO GmbH & Co. KG
Felizia Kindermann
国際および企業PR責任者
+49-912397150
press@thomassabo.com
情報源:トーマス・サボ(THOMAS SABO GmbH & Co. KG)
(日本語リリース:クライアント提供)
THOMAS SABO Celebrates a Decade of the Rebel at Heart Collection With Autumn/Winter 2017 'Highlights'
PR69389
LAUF A. D. PEGNITZ, Germany, July 20, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
This year, THOMAS SABO celebrates 10 years of its signature men's
collection Rebel at heart: The highlights of the collection now available
enchant with contrasts of blackened 925 Sterling silver and carefully selected
stones, in addition to iconic details, and the masculine aesthetic of the
handcrafted jewellery items and watches.
(Photo:
http://mma.prnewswire.com/media/536852/THOMAS_SABO_Rebel_at_heart.jpg )
(Photo:
http://mma.prnewswire.com/media/536853/THOMAS_SABO_Rebel_at_heart_2.jpg )
Company founder Thomas Sabo: "With 10 years of Rebel at heart, we have
shaped the men's jewellery segment. Our Rebel at heart design language meets
the zeitgeist, pairs progression with the symbolism of centuries-old cultures
and combines this in a distinguished and symbolically powerful jewellery
collection. The growing demand from our customers thus reflects the quest for
individuality of many people."
The Autumn/Winter 2017 collection will feature THOMAS SABO's Power
Necklaces and Bracelets inspired by Buddhist malas and the Rebel Skull series
with Fleur de Lys ornamentations. Pendants, signet rings and earrings with stud
look and centre stones in pyramid cut stud are also pivotal to the collection
available in all THOMAS SABO shops and shop-in-shops, at
http://www.thomassabo.com and from selected partners.
Image material is available to download for editorial purposes here
[http://images.thomassabo.com/www/2/2017/07/THOMAS-SABO_10-years-Rebel-at-heart-
AW17_images.zip ]
.
Video is available via AP and at: http://www.presseportal.de/nr/78321/video
About THOMAS SABO
THOMAS SABO is one of the globally-leading jewellery, watches and beauty
companies, designing, selling and distributing lifestyle products for women and
men. The company, established in 1984 by Thomas Sabo in Lauf an der Pegnitz,
southern Germany, operates around 300 of its own shops across all five
continents with a total of around 1,860 employees. THOMAS SABO also
collaborates globally with approximately 2,800 trade partners as well as
leading airlines and cruise operators.
Press contact
THOMAS SABO GmbH & Co. KG
Felizia Kindermann
Head of International & Corporate PR
+49-912397150
press@thomassabo.com
Source: THOMAS SABO GmbH & Co. KG
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