ソーダストリームが新しい口コミ動画をリリース

SodaStream International Ltd.

ソーダストリームが新しい口コミ動画をリリース

AsiaNet 69280 (1036)

【エアポートシティー(イスラエル)2017年7月14日PR Newswire=共同通信JBN】

*「ビッグバン★セオリー」のスター、メイム・ビアリクと「ゲーム・オブ・スローンズ」のスター、クリスティアン・ネアーンが出演

*世界最大の炭酸水ブランドが使い捨てペットボトルの人類にもたらす壊滅的影響を強調

世界ナンバーワンの炭酸水ブランドであるソーダストリーム(SodaStream International Ltd.、http://www.sodastream.com/ )(NASDAQ:SODA)(https://finance.yahoo.com/q?s=soda )は、新しい環境グローバルキャンペーン「The Homo-schlepiens(ホモシュレピエンス)」に着手した。14日リリースされた動画には、ヒットTVシリーズ「ビッグバン★セオリー」(https://en.wikipedia.org/wiki/The_Big_Bang_Theory )でファラ・ファウアー(https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Big_Bang_Theory_characters#Amy_Farrah_Fowler )を演じたメイム・ビアリクと伝説のドラマ「ゲーム・オブ・スローンズ」(https://en.wikipedia.org/wiki/Game_of_Thrones )のホーダー(https://en.wikipedia.org/wiki/Hodor_(character) )役、クリスティアン・ネアーンが出演している。

Video - https://www.youtube.com/watch?v=Z-yfuSnUz6Q

Logo - http://mma.prnewswire.com/media/330492/sodastream_international_ltd__logo.jpg

動画はhttps://youtu.be/Z-yfuSnUz6Q で閲覧可能。

未来を描く「The Homo-schlepiens」で人類学者のメイム・ビアリクは、クリスティアン・ネアーンが演じるホモシュレピエンスとの最初の出会いを思い出す。ストーリーは時間的に前後し、地球に有害で未来には存在しなくなる習慣のペットボトル消費という現実を反映している。動画に登場する「Museum of UnNatural History(不自然史博物館)」は、メイム・ビアリクと最後のプラスチック依存種族、ホモシュレピエンスとの大作映画風な遭遇の舞台になる。

キャンペーン撮影は、メイム・ビアリクが医師から1カ月声帯を使わないよう忠告されたときに持ち込まれた。メイム・ビアリクは「このキャンペーンには強力なメッセージがあり、私が声帯を休ませる前に告げられるべきものであった」と話した。また「世界で日々、10億本以上の飲料用ペットボトルが使用されており、その大半が埋め立て地や公園、大洋に行きついて環境を破壊し、海洋動物を殺している。誰が彼らのために『もうたくさんだ』と声を上げるのか。私は声を失うかもしれないが、この重要なメッセージについて沈黙することはない。世界は自分たちの声を見つけ、環境を汚染するペットボトルに『ノー』と言わなければならない」と続けた。

The Homo-schlepiensキャンペーンは、ペットボトルに汚染されていない未来にオーディエンスを運ぶという設定のウクライナのセットで撮影された。総合的なキャンペーンはPRとデジタルを使って重要なメッセージを組み込み、ユーザーはインタラクティブなウェブサイトで、ホモシュレピエンスの世界とより持続可能な生き方を発見することが可能である。

ソーダストリームのダニエル・バーンバウム最高経営責任者(CEO)は「われわれの新しい動画、The Homo-schlepiensは、地球を汚染する使い捨てペットボトルで水分を補給することがどれだけ原始的なものであるかを示している。地球を汚染せず、自宅の水道水からできるおいしい炭酸水を楽しむことは簡単で経済的だ。使い捨てペットボトルの使用は過去に属する有史以前の慣習。今こそ子どもたちのために世界が進化してより良い未来を創出するときである」と説明した。

▽ソーダストリームについて

ソーダストリーム(SodaStream)は世界ナンバーワンの炭酸水ブランドで、「Sparkling Water Makers(スパークリング・ウオーター・メーカー)」のトップメーカー兼ディストリビューターである。同社は消費者が水道水を容易にかつ数秒間で炭酸水およびフレーバー付きの炭酸水に変換することを可能にした。ただの水を楽しく面白い飲み物に変えることで、ソーダストリームは消費者がより多くの水分をとる手助けをしている。「スパークリング・ウオーター・メーカー」はペットボトルや缶入りの炭酸飲料を飲んでいる消費者に向けた高度に差別化された革新的なソリューションである。その製品は、健康やウェルネスを推進し、環境に優しく、コスト効率が良く、利用に合わせてカスタマイズできて、使うことが楽しくなる。製品は世界45カ国の8万店をこえる小売店で入手可能である。

ソーダストリームが水をエキサイティングに変えることに関する情報は以下でSodaStreamのフォローを。

Facebook(https://www.facebook.com/SodaStream

Twitter(https://twitter.com/SodaStreamUSA

Pinterest(https://www.pinterest.com/sodastreamusa/

Instagram(https://www.instagram.com/sodastreamusa

YouTube(https://www.youtube.com/user/SodaStreamGuru

またはwww.sodastream.com を参照。

▽報道関係問い合わせ先

Maayan Nave

Head of Global Communications

maayann@sodastream.com

+972-50-3635568

ソース:SodaStream International Ltd.

SodaStream Launches New Viral Video Featuring The Big Bang Theory Star Mayim Bialik and Game of Thrones Star Kristian Nairn

PR69280

AIRPORT CITY, Israel, July 14, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- The World's Largest Sparkling Water Brand Highlights Devastating Effect of

Single Use Plastic Bottles on Humanity

SodaStream International Ltd. (http://www.sodastream.com/ ) (NASDAQ:SODA)

(https://finance.yahoo.com/q?s=soda ), the No. 1 sparkling water brand in the

world, has launched its new environmental global campaign, "The

Homo-schlepiens". The  video released today features Mayim Bialik, AKA Dr. Amy

Farrah Fowler (

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Big_Bang_Theory_characters#Amy_Farrah_Fowler

) from the hit TV series The Big Bang Theory

(https://en.wikipedia.org/wiki/The_Big_Bang_Theory ), and Kristian Nairn, AKA

Hodor (https://en.wikipedia.org/wiki/Hodor_(character) ) of the legendary Game

of Thrones (https://en.wikipedia.org/wiki/Game_of_Thrones ).

Video - https://www.youtube.com/watch?v=Z-yfuSnUz6Q   

Logo -

http://mma.prnewswire.com/media/330492/sodastream_international_ltd__logo.jpg

See the video, visit https://youtu.be/Z-yfuSnUz6Q  

Set in the future, "The Homo-schlepiens" features Mayim Bialik as an

anthropologist, recalling her first encounter with a Homo-schlepien played by

Kristian Nairn. The story moves backwards and forwards in time to reflect the

harmful reality of plastic bottle consumption, a habit that is hazardous to the

planet and does not exist in the future. The Museum of UnNatural History

featured in the video, facilitates spectacular cinematic encounters between

Mayim and the last tribe of plastic dependent species, the Homo-schlepien. As a

real-world neuroscientist and environmentalist, Mayim Bialik understands the

importance of staying hydrated in a way that's eco-friendly.  

Shooting of the campaign was brought forward as Bialik received medical advice

to rest her vocal chords for one month. "This campaign has a powerful message

and one that needed to be told before I went on vocal rest," said Mayim Bialik.

"More than one billion plastic beverage bottles are used each day around the

world, the majority of which end up in our landfills, parks and oceans

devastating the environment and killing marine animals. Who will speak for them

and say enough is enough? I may have lost my voice but I won't be silenced

about this important message, the world needs to find their voice and say 'no'

to polluting plastic bottles," she continued.

The Homo-schlepiens campaign was shot in Ukraine on a set designed to transport

audiences to a future free from plastic bottle pollution. The integrated

campaign uses PR and digital to embed an important message while an interactive

website allows users to discover the world of the Homo-schlepiens and a more

sustainable way of life.

"Our new video, The Homo-schlepiens, shows how primitive it is to hydrate with

single use plastic bottles that pollute our Earth," explains Daniel Birnbaum,

Chief Executive Officer of SodaStream. "It's easy and economical to enjoy water

and delicious sparkling drinks made from tap water at home and without having

to pollute the planet. Using disposable plastic bottles is a prehistoric habit

that belongs to the past; it's high time for the world to evolve and create a

better future for our children."

About SodaStream

SodaStream is the No. 1 sparkling water brand in the world and the leading

manufacturer and distributor of Sparkling Water Makers. We enable consumers to

easily transform ordinary tap water into sparkling water and flavored sparkling

water in seconds. By making ordinary water fun and exciting to drink,

SodaStream helps consumers drink more water. Sparkling Water Makers offer a

highly differentiated and innovative solution to consumers of bottled and

canned carbonated soft drinks. The products promote health and wellness, are

environmentally friendly, cost effective, and are customizable and fun to use.

Products are available at more than 80,000 retail stores across 45 countries.

To learn more about how SodaStream makes water exciting and follow SodaStream

on Facebook (https://www.facebook.com/SodaStream ), Twitter

(https://twitter.com/SodaStreamUSA ), Pinterest

(https://www.pinterest.com/sodastreamusa/ ), Instagram

(https://www.instagram.com/sodastreamusa ) and YouTube

(https://www.youtube.com/user/SodaStreamGuru ), visit www.sodastream.com.

Media Contact:

Maayan Nave

Head of Global Communications

maayann@sodastream.com

+972-50-3635568

SOURCE: SodaStream International Ltd.

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中