リュック・ベレール・ゴールド発売に向け、リュック・ベレールがグラミー候補のDJスティーヴ・アオキを公式ブランドアンバサダーに任命

リュック・ベレール(Luc Belaire)

リュック・ベレール・ゴールド発売に向け、リュック・ベレールがグラミー候補のDJスティーヴ・アオキを公式ブランドアンバサダーに任命

AsiaNet 69052

バーガンディ(フランス)、2017年6月26日/PRニュースワイヤー/ --

高級フランスワインのリュック・ベレールが新しいキュヴェを発売、世界的大スターのDJスティーヴ・アオキをアンバサダーのネットワークに迎える

世界で最も成長著しい高級フランス・スパークリングワインのブランドであるリュック・ベレール(Luc Belaire)は、フランス、バーガンディの中心部で栽培された手摘みのシャルドネとピノ・ノワールのブドウをブレンドしたリュック・ベレール・ゴールド(LUC BELAIRE GOLD)を発表いたします。有機サトウキビの配合、1920年代のフランスに広まった様式、複雑なエンボス箔のラベルを貼った透明ガラスボトルなど独特の要素を持つ新しいキュヴェは、リュック・ベレール・シリーズの旗艦商品に位置付けられます。セレブの飲み物の選択肢としてのべレールはまた、世界的スターであるDJスティーヴ・アオキを初代ベレール・ゴールド公式アンバサダーとして発表します。

    (写真: http://mma.prnewswire.com/media/525513/Luc_Belaire.jpg )

    (写真: http://mma.prnewswire.com/media/525514/Luc_Belaire_2.jpg )

リュック・ベレールを所有するサヴァリン・ブランズ(Sovereign Brands)のCEO、ブレット・ベリッシュは、次のように述べています。「ベレール・ゴールドを世界にご紹介できることを非常に嬉しく思います。わが社には比類のないベレールファンのアンバサダーのネットワークがあり、畏怖の念を起こさせるようなクリエイティビティーと祝賀精神がわが社の「水金」のアンバサダーに最適のスティーヴを迎えることができて光栄です。アオキの経験を、オンラインとスティーヴのパフォーマンス両面でリュック・ベレールと融合させ、友人やフォロワーにとって楽しく魅力的なコンテンツを作ります」

アオキは、リック・ロス(Rick Ross)やDJキャレド(DJ Khaled)のような音楽業界の大物のほか、異なるスポーツでチャンピオンシップを制覇したアスリートなど、ベレールの200人以上のグローバル・アンバサダーに加わることになります。

自身の新たな役割について、アオキは次のように語っています。「私は長年のベレールファンで、すでに昨年はミュージックビデオのシリーズで同ブランドの仕事をしました。それ以来、ブランド、チーム、そしてそれらが象徴するすべてにいっそうワクワクしています。ベレール・ゴールドでその一員になるチャンスがあると聞いたとき、やるしかないと思ったのです」

ベレール・ゴールドのフレッシュなシャルドネ果実とピーチ、洋ナシ、ブリオッシュのかすかな風味の完璧なバランスが、7月には世界中の厳選された小売店、レストラン、ナイトクラブに向けて出荷されます。

詳細および今後のイベントの情報アップデートは、

http://www.lucbelaire.com/ をご覧いただき、インスタグラム

(Instagram)、フェイスブック(Facebook)、ツイッター(Twitter)で

@OfficialBelaireをフォローして#BelaireGoldの会話にご参加ください。

リュック・ベレールについて

リュック・ベレールは、フランスで生産される高級ブランドであり、一流ワインの世界の逸品です。5代目と6代目になる父と息子のワインメーカーが、1898年にモンタニ・レ・ボーヌに開業したメゾンでベレールのボトル生産を一本一本監視しています。リュック・ベレール・ゴールド(Luc Belaire Gold)は、地域で人気のロゼのブドウ3種であるグルナッシュ、サンソー、シラー種と貴重なバーガンディのシャブリブドウの特別な配合で100%のシャルドネブドウだけで作られたエレガントな「ブラン・ド・ブラン(blancs de blancs)」、ベレール・リュクス(Belaire Luxe)をブレンドして作られた南フランスのユニークなロゼ・スパークリングワイン、特徴的なベレール・ロゼ(Belaire Rose)のキュヴェに加わります。

サヴァリン・ブランズについて

サヴァリン・ブランズは、ニューヨークに本部を置くワインとスピリッツの国際的ファミリー企業です。同社はベリッシュ家が所有、運営しており、優れたブランドを展開するため、世界の象徴的なワイン・スピリッツ生産地域の一流の生産者と提携しています。同社はアルマンドブリニャック(Ace of Spades:スペードのエース)シャンパーニュ(Champagne)を設立、2014年にブランドを売却、現在ではバカルディ(Bacardi Ltd.)が運営するドュセ・コニャック(D'USSE Cognac)のブランドを設立しました。サヴァリンには、フランス・スパークリングワインの大ヒット作であり、絶妙の風味と印象的なパッケージで世界的に評価され、世界100か国以上で販売されるリュック・ベレールなど成功を収めたブランドのポートフォリオがあります。同社のブランドには、ほかにフランス・コート・ド・プロヴァンス・ロゼ(French Cotes de Provence Rose)の傑作、クラウドチェイサー(Cloud Chaser)やアルゼンチンとオーストリアのお手頃ワインシリーズ、スケルトン・ビンヤーズ(Skeleton Vineyards)があります。

スティーヴ・アオキについて

スティーヴはグラミー賞(Grammy)に2度ノミネートされた国際的プロデューサー兼DJ、エレクトロニック・ダンスミュージックの起業家であり、流行を発信するレコードレーベル、イベント・ライフスタイル企業でファッションブランド、ディムマック(Dim Mak)の創立者です。ディムマック・レコード(Dim Mak Records)は1996年の創立以来、シングルとフルレンクスの巧みな販売戦略でザ・チェインスモーカーズ(The Chainsmokers)、ブロックパーティー(Bloc Party)、ザ・ブラッディ・ビートルーツ(The Bloody Beetroots)、クラクソンズ(Klaxons)、ゴシップ(The Gossip)など独創的なアーティストの活動拠点となっており、今日までに800以上をリリースしています。ソロアーティストとして、アオキは年間平均250以上のツアー日程をこなしています。ワン・ダイレクション(One Direction)のルイ・トムリンソン(Louis Tomlinson)とリリースした「ジャスト・ホールド・オン(Just Hold On)」は、43か国でNo.1デビューを果たし、以来18か国でゴールドおよびプラチナ・ディスクを達成しています。

2016年8月に発表され、グラミー賞にノミネートされたスティーヴのネットフリックス・オリジナル(Netflix Original)のドキュメンタリー、「アイル・スリープ・ウェン・アイム・デッド(I'll Sleep When I'm Dead)」は、昨年春のトライベッカ映画祭(Tribeca Film Festival)で初公開され、客席はソールドアウト、2016年グラミー賞「最優秀ミュージック・フィルム賞(Best Music Film)」にノミネートされました。7月21日にディムマック・レコード(Dim Mak Records)/ウルトラ・レコード(Ultra Records)からリリース予定の彼の次回作アルバム、スティーヴ・アオキ・プレゼンツ・コロニー(Steve Aoki Presents Kolony)は、10年近くヒップホップとコラボしてきた彼が初めてラップミュージックにフル転回したことを示すもので、自身はジャンル間の「ギャップを埋める」と表現しており、リル・ウージー・ヴァート(Lil Uzi Vert)、リル・ヨッティ(Lil Yachty)、ミーゴズ(Migos)、2チェインズ(2 Chainz)、グッチ・メイン(Gucci Mane)、アイラヴマコーネン(ILOVEMAKONNEN)、T-ペイン(T Pain)ほか、現在最も著名な作詞家たちの強い韻が散りばめられています。

プレス資料および市場可用性、価格の詳細は、下記までお問い合わせください:

ヨーロッパ、アジア、アフリカ 及びアラブ首長国連邦

Sophie Lawrence

PR マネージャー

SophieLawrence@SovereignBrands.com

電話: +44-(0)-77-3444-4134

北アメリカと南アメリカ

Courtney Cervantes

PRマネージャー

CourtneyCervantes@SovereignBrands.com

電話: +1-(212) 343-8366

スティーヴ・アオキに関する更なる情報は、下記まで問い合わせください:

Lauren A. Camp

FYI Brand Communications

+1-760-449-1648

Lcamp@fyibrandcomm.com

ソース: リュック・ベレール

(日本語リリース:クライアント提供)

Luc Belaire Enlists Grammy-Nominated DJ Steve Aoki as the Official Brand Ambassador for Luc Belaire Gold Launch

PR69052

BURGUNDY, France, June 26, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

    - Premium French wine brand Luc Belaire launches new cuvee and welcomes

international superstar DJ Steve Aoki to its ambassador network

    Luc Belaire, the world's fastest-growing brand of premium French sparkling

wine, is proud to present LUC BELAIRE GOLD, a blend of handpicked Chardonnay

and Pinot Noir grapes crafted in the heart of Burgundy, France. With unique

elements like an organic sugarcane dosage, a style popularized in 1920s France,

and a crystal-clear glass bottle with intricate embossed foil labels, the new

cuvee is positioned to be the flagship of the Luc Belaire line. As the

celebrity drink of choice, Belaire is also thrilled to announce global

superstar DJ Steve Aoki as Belaire Gold's first official brand ambassador.

          (Photo: http://mma.prnewswire.com/media/525513/Luc_Belaire.jpg )

          (Photo: http://mma.prnewswire.com/media/525514/Luc_Belaire_2.jpg )

    Brett Berish, CEO of Sovereign Brands, owners of Luc Belaire, states, "We

are incredibly excited to introduce Belaire Gold to the world. We have an

unrivalled ambassador network of Belaire fans and are pleased to welcome Steve,

whose awe-inspiring creativity and celebratory spirit make him the perfect

ambassador for our 'liquid gold.' We will be integrating the Aoki experience

with Luc Belaire, both online and in Steve's performances, to create fun,

engaging content for our friends and followers."

    Aoki joins more than 200 global ambassadors for Belaire, including music

industry titans like Rick Ross and DJ Khaled as well as championship-winning

athletes from several different sports.

    Of his new role, Aoki states, "I'm a longtime fan of Belaire and have

already worked with the brand on a series of music videos last year. Since

then, I've become even more excited about the brand, the team and everything

they stand for. When I heard about the opportunity to be a part of it all with

Belaire Gold, I had to do it!"

    Belaire Gold's perfect balance of fresh Chardonnay fruit with hints of

peach, pear and brioche will be rolling out to select retailers, restaurants

and nightclubs around the world in July.

    For more information and to stay updated on upcoming events, fans are

encouraged to visit LucBelaire.com [http://www.lucbelaire.com ] and join the

#BelaireGold conversation by following @OfficialBelaire on Instagram, Facebook

and Twitter.

    About Luc Belaire

    Luc Belaire is a premium brand produced in France - the hallmark of quality

in the world of fine wines. Our 5th and 6th generation father-and-son

winemakers oversee production of each bottle of Belaire at their maison in

Montagny-les Beaune, established in 1898. Luc Belaire Gold joins Belaire's

signature cuvee Belaire Rose, a unique sparkling Rose wine from the south of

France crafted from a blend of Grenache, Cinsault and Syrah grapes - the three

favorite Rose grapes of the region, and Belaire Luxe, an elegant 'blancs de

blancs' made exclusively from 100% Chardonnay grapes with a special dosage made

from prized Chablis grapes in Burgundy.

    About Sovereign Brands

    Sovereign Brands is a family-owned, international wine & spirits company

headquartered in New York. The company is owned and operated by the Berish

family and partners with first-class producers from the world's most iconic

wine and spirit regions to develop superior brands. The company created the

Armand de Brignac ("Ace of Spades") Champagne, selling the brand in 2014, and

created the D'USSE Cognac brand (currently operated by Bacardi Ltd.).  

Sovereign has a portfolio of successful brands including Luc Belaire, a

smash-hit line of French sparkling wines, which has earned global acclaim for

its exquisite taste and striking packages, and is available in more than 100

countries around the world.  The company's brands also include Cloud Chaser, a

classic French Cotes de Provence Rose, and Skeleton Vineyards, a range of

accessible wines from Argentina and Austria.

    About Steve Aoki

    Steve is a 2x Grammy-nominated international producer/DJ, electronic dance

music entrepreneur, and founder of the trendsetting record label,

events/lifestyle company and apparel line Dim Mak. Since launching in 1996, Dim

Mak Records has become a launch pad for seminal acts such as The Chainsmokers,

Bloc Party, The Bloody Beetroots, Klaxons, and The Gossip through deftly

marketed single and full-length releases and now has more than 800 releases to

date. As a solo artist, AOKI has become a force of nature averaging over 250

tour dates per year. His recent release "Just Hold On" with One Direction's

Louis Tomlinson, which debuted at #1 in 43 countries and has since achieved

Gold or Platinum status in 18 countries.

    Steve's Grammy-nominated Netflix Original documentary "I'll Sleep When I'm

Dead", released in August 2016, debuted at the Tribeca Film Festival last

spring to a sold-out audience and received a 2016 Grammy nomination for "Best

Music Film". His forthcoming album Steve Aoki Presents Kolony, due for release

July 21 via Dim Mak Records / Ultra Records, marks Aoki's first full turn into

rap music, with nearly 10 years of hip-hop collaborations, which he describes

as "bridging the gap" between genres and is stacked with hard-hitting rhymes

from some of the most prominent lyricists today, including Lil Uzi Vert, Lil

Yachty, Migos, 2 Chainz, Gucci Mane, ILOVEMAKONNEN, T Pain, and more.

    For press assets or more information on market availability and pricing,

please contact:

    Europe, Asia, Africa & UAE

     Sophie Lawrence

     PR Manager

     SophieLawrence@SovereignBrands.com

     Tel: +44(0)77-3444-4134

    North American & South America

     Courtney Cervantes

     PR Manager

     CourtneyCervantes@SovereignBrands.com

     Tel: (212)-343-8366

    For more information on Steve Aoki, please contact:

     Lauren A. Camp

     FYI Brand Communications

     760-449-1648

     Lcamp@fyibrandcomm.com

    Source: Luc Belaire

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中