Bright PatternがIBM Watsonの技術を活用したコンタクトセンター向けAIアプリを発表
Bright PatternがIBM Watsonの技術を活用したコンタクトセンター向けAIアプリを発表
AsiaNet 69006 (0918)
【東京、シドニー2017年6月21日PR Newswire=共同通信JBN】
*マルチチャネルのクラウド型コンタクトセンター・ソフトウエアの大手プロバイダーであるBright Patternが、IBM Watsonのコグニティブ・テクノロジーにより可能となった人工知能(AI)を使った新しいレベルの顧客サービス・オートメーションを発表
Bright Pattern(https://www.brightpattern.com/?utm_source=prweb&utm_medium=pr&utm_content=IBMWatsonInternational-pr )は顧客サービス向けコグニティブ・コンピューティング・アプリケーションでコンタクトセンター・イノベーションを引き続きリードし、以下の多くの有益な機能を提供する:
*顧客行動の変化に積極的に取り組む通信コンテンツのパターン検出
*感情的な「温度」と感情に応じた顧客のやりとりのルーティング
*キーワードとセンチメントのディスクリミネーターを使用してすべてのタイプの顧客インタラクションを検索
*自動的に会話をリードし、意味のある顧客データを収集するAIドリブンのボット
*会話中のエージェント向けのインテリジェントなアドバイスと支援
*キーワード抽出と深い内容分析による人員の最適化
Bright Pattern AIアプリケーションは、8言語での自然言語の理解、センチメントおよび感情分析、音声からテキストへの変換のために、一連のAPIおよびサービスで構成されるIBM Watsonコグニティブ・テクノロジーを活用している。
Bright Patternのコンスタンティン・キシンスキー最高経営責任者(CEO)は「最近までSFの分野に限定されていたテクノロジーを顧客に提供することに興奮している。これらのアプリケーションは、顧客サービス業務での新しい時代を開く」と語った。
コンタクトセンター向けAIアプリケーション(https://www.brightpattern.com/ai-and-bots/ )は、真のクラウドプラットフォームでのオムニチャネルと企業機能性の簡素化を対象とし、コンタクトセンターのテクノロジー・イノベーションの幅広い戦略の一環として開発されている。
以下のツイートをクリック:@BrightPatternUS Announces AI Applications for Contact Centers, Enabled by IBM Watson #cctr
▽Bright Pattern(https://www.brightpattern.com/?utm_source=prweb&utm_medium=pr&utm_content=IBMWatsonInternational-pr )について
Bright Patternのクラウド型コンタクトセンターのソフトウエアは、顧客とエージェント、コンタクトセンター管理者のためのオムニチャネルの顧客サービスを簡素化する。詳細はwww.brightpattern.com を参照。
ソース:Bright Pattern
▽問い合わせ先
Shelby Faris
720-209-2818
shelby.faris@brightpattern.com
Bright Pattern Announces AI Applications for Contact Centers, Enabled by IBM Watson
PR69006
TOKYO and SYDNEY, June 21, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
-- Bright Pattern, leading provider of multichannel cloud contact center
software, announces a new level of customer service automation using artificial
intelligence enabled by IBM Watson cognitive technology
Bright Pattern[
https://www.brightpattern.com/?utm_source=prweb&utm_medium=pr&utm_content=IBMWatsonInternational-pr
] continues to lead contact center innovation with cognitive computing
applications for customer service, offering a number of beneficial features,
including:
- Pattern detection in communication content that proactively addresses
changes in customer behavior
- Routing customer interactions according to emotional "temperature" and
sentiment
- Searching of all types of customer interactions using keywords and sentiment
discriminators
- AI-driven bots that automatically lead conversations and gather meaningful
customer data
- Intelligent advice and assistance for agents in conversations
- Workforce optimization driven by keyword extraction and deep content analysis
Bright Pattern AI applications leverage IBM Watson cognitive technology
comprising an array of APIs and services for natural language understanding,
sentiment and emotional analysis, and speech-to-text transcription in eight
languages.
"We are thrilled to empower our customers with technology that, until recently,
was confined to the realm of sci-fi," said Konstantin Kishinsky, CEO of Bright
Pattern. "These applications open a new era in customer service operations."
AI applications for contact centers[ https://www.brightpattern.com/ai-and-bots/
] are developed as part of a broader strategy of contact center technology
innovation, geared toward simplifying omnichannel and enterprise functionality
on a true cloud platform.
Tweet this: @BrightPatternUS Announces AI Applications for Contact Centers,
Enabled by IBM Watson #cctr
About Bright Pattern[
https://www.brightpattern.com/?utm_source=prweb&utm_medium=pr&utm_content=IBMWatsonInternational-pr
] :
Bright Pattern cloud contact center software simplifies omnichannel customer
service for customers, agents, and contact center managers. Learn more at
www.brightpattern.com.
SOURCE: Bright Pattern
CONTACT: Shelby Faris, 720-209-2818, shelby.faris@brightpattern.com
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