2RingがCisco SolutionsPlusプログラムに正式加入
2RingがCisco SolutionsPlusプログラムに正式加入
AsiaNet 67894(0426)
【サクラメント(米カリフォルニア州)2017年3月23日PR Newswire=共同通信JBN】2RingはCisco SolutionsPlusプログラムの正式メンバーになったと発表した。Cisco Contact Centerプラットフォームで顧客サービスを行うすべての企業はCiscoないしはCiscoグローバル・リセラー・ネットワークのメンバーと交渉し、Cisco Finesse向けの2Ring Dashboards & Wallboardsと2Ring Gadgetsを購入することができる。
2Ringのマイカル・グレバック戦略販売&マーケティング担当ディレクターは「(このプログラムへの参加の)招待を受けたすべての企業は厳格な選抜プロセスを通過しなければならないことを考えると、われわれ2RingがCisco SolutionsPlusプログラムに加わることができて大変うれしく思う。この成果は、当社およびソリューションに早い段階から信頼を寄せてくれた当社のすべての既存リセラーおよび顧客のおかげであると言わざるをえない。日常のオペレーションで常に当社のソリューションを利用する多数の世界の顧客層の存在と、既存の当社のリセラーパートナーからの尽きることのないサポートが選抜プロセスにおいて当社に有利に働いた」と語った。
Cisco価格リストに追加された2Ringのソリューションは、Cisco Unified Contact Center製品を補完する。2Ring Dashboards & Wallboardsは関連するリアルタイムの統計データ表示に容易にアクセスできるソリューションである。この表示はコンタクトセンターの大画面でも、管理者をはじめとするマネジャーの携帯電話で外にいても見ることができる。他方で、Cisco Finesse向けの2Ring GadgetsはCisco Finesseのエージェントおよび管理者のユーザー体験を向上させることに重点を置いたソリューションである。数ある改良点の中でも、Premium BundleはCiscoのコンタクトセンターとCRMおよびサービスデスク・システムとの一体化を提供する。このCRMおよびサービスデスク・システムは、MS Dynamics CRM、SAP CRM、Salesforceなど、ほぼすべてのSQLベースCRMシステムである。2Ringの顧客は利用できるコネクターのすべてを展開し、エージェントをデータプレビューと連動させ、複数のCRMシステムの同時利用によって自動化の恩恵を受けるか、コンタクトセンター・チームごとに異なるシステムをCisco Finesseに統合することが可能になる。
2Ringのミロスラフ・モラベク最高執行責任者(COO)は「Preferred Solution Partnerである2Ringは、Cisco製品マネジャーの情報に早い段階からアクセスすることができた。SolutionsPlusプログラムの一員になることは、その他のSolutionsPlusプログラム・メンバーと正式に肩を並べて同じ恩恵を受け、結果的にはわれわれが既存の顧客および今後の顧客に提供する製品に転嫁できることを意味している」と語った。
▽2Ringについて
Cisco Preferred Solution Partnerである2Ringは2001年から、コンタクトセンターおよびIPテレフォニーの分野で活発な事業展開をしてきた。詳細はウェブサイトを参照:http://www.2Ring.com
▽Cisco SolutionsPlusについて
Cisco SolutionsPlusは、Ciscoの顧客がこれらの製品をCiscoから直接発注するか、ないしは既存のリセラー・ネットワークを通じて発注できるようにする目的のために、慎重に選ばれたCiscoと互換性のある製品セットをCisco価格リストに掲載するプログラムである。
ソース:2Ring
A Cisco Finesse Power Pack from 2Ring added to Cisco SolutionsPlus Program
PR67894
SACRAMENTO, California, Mar. 23, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
2Ring is proud to announce that is has become an official member of the Cisco
SolutionsPlus Program. This means that all businesses that run customer service
on one of the Cisco Contact Center platforms are able to approach Cisco or
members of the Cisco global reseller network to purchase 2Ring Dashboards &
Wallboards and 2Ring Gadgets for Cisco Finesse.
"We at 2Ring are truly excited about joining the Cisco SolutionsPlus program
since we understand that any company that received the invitation [to join the
program] had to go through a rigorous selection process," said Michal Grebac,
Strategic Sales & Marketing Director, 2Ring. "It must be said that this
achievement also belongs to all of our existing resellers and customers who
have shown trust in our company and in our solutions in the early stages. The
existence of a large and global customer base that uses our solutions 24x7 in
day-to-day operations as well as the never-ending support from our existing
reseller partners definitely worked in our favor during the selection process."
Both 2Ring solutions added to the Cisco price list complement Cisco Unified
Contact Center products. 2Ring Dashboards & Wallboards is a solution providing
easy access to views showing relevant real-time statistics. These views can be
available on large screens in contact centers or even on the go - on the cell
phones of supervisors and other managers. 2Ring Gadgets for Cisco Finesse, on
the other hand, is a solution that focuses on enhancing the user experience of
agents and supervisors within Cisco Finesse. Among many other improvements, the
Premium Bundle also offers integrations of Cisco's contact centers with CRM and
Service Desk systems like MS Dynamics CRM, SAP CRM, Salesforce, or almost any
SQL based CRM system. 2Ring customers can deploy all of the available
connectors and have agents work with data previews and benefit from automation
with multiple CRM systems at once or have Cisco Finesse integrated with
different system per each contact center team.
"2Ring, as a Preferred Solution Partner, has already enjoyed early access to
information from Cisco product managers. Being part of the SolutionsPlus
program means that we will officially get on par with other SolutionsPlus
program members and enjoy the same benefits that in the end will transfer to
the products we deliver to our existing and prospective customers," said
Miroslav Moravek, Chief Operation Officer at 2Ring.
About 2Ring
2Ring, a Cisco Preferred Solution Partner, has been active in the field of
services for contact centers and IP telephony since 2001. For more information,
please visit http://www.2Ring.com.
About Cisco SolutionsPlus
Cisco SolutionsPlus is a program that places a carefully selected set of
Cisco-compatible products on the Cisco price list with the goal of Cisco
customers being able to order these products directly from Cisco or via the
existing reseller network.
SOURCE: 2Ring
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