Kat Von D Beautyが国際アーティストチームArtistry Collectiveを編成

KENDO

Kat Von D Beautyが国際アーティストチームArtistry Collectiveを編成

AsiaNet67830 (0390)

【サンフランシスコ2017年3月16日PR Newswire=共同通信JBN】

*YouTubeチャンネルも開設

Kat Von D Beautyは、ブランド初の公式メイクアップアーティスト・チーム、Artistry Collectiveを編成したと発表した。最高級のビューティー、メイクアップアーティスト・プロ、インフルエンサーの4人が世界的にブランドを代表する。

インタラクティブなマルチメディア・ニュースリリースの体験は以下を参照:

https://www.multivu.com/players/English/8058351-kat-von-d-beauty-artistry-collective

キャット・ヴォン・D氏に選ばれたケルシーアンナ・フィッツパトリック、タラ・ブエンロストロ、ステファニー・ストラゼーレ、リア・カーマイケル各氏がKat Von D BeautyのArtistry Collectiveを構成する。さまざまな経験とスキルを持つアーティスト4人は全員がKat Von D Beautyのミッションとタレント-台本なし、本物、菜食主義、高性能の製品、および日常からアバンギャルドに至る自己表現の自由-を代表する。それぞれの革新的アーティストにはメイクアップ教育、セレブ担当、トップのセレブ・メイクアップアーティスト、編集作業などの傑出した経歴がある。

キャット・ヴォン・D氏は次のように語った。

「ブランドを全面的に反映する極めて有能な女性たちとKat Von D Beautyファミリーを発展させることに興奮している。これらの優れたアーティストは、並外れたInstagram個人アカウントの活動から見つけ出した。レディーはそれぞれが独自に輝く一方、Artistry Collectiveとして絶えず行動をともにする。実を言うと、私はアーティストそれぞれのファンである。リアは色艶に秀でており、誰でも完璧に見せる能力がある。タラはアートの経歴から粋なスタイルがある。ステファニーのゴシック美学はロマンチックで美しい。ケルシーはとても若いが、絵画のように見えるメイクアップ術で私を感動させた。レディーたちは心の広い真のアーティストであり、Kat Von D Beautyをより深いレベルで世界中に広げるうえで極めて重要である。Artistry Collectiveとともにつくり出す独自コンテンツがインスピレーションを広げることを望みたい」

Kat Von D Beauty国際マーケティング責任者のケリー・コーラー氏は「われわれの究極の目標は、Kat Von D BeautyのArtistry Collectiveチーム始動によって、21世紀の芸術をつくり変えることである」と述べた。

Kat Von D BeautyのArtistry Collectiveはフルタイム、常設の芸術チームで、あらゆるプラットフォームを利用してクライアントとメディアにそれぞれのスキルを提供する。各アーティストはArtistry Collectiveの一員として、プレス対応、製品開発、写真撮影、論説、国際問題の指導、基礎クラス、ブランドの新プログラム着手、ソーシャルメディアチャンネルのブランド独自コンテンツの制作などでキャット・ヴォン・D氏の最も頼りになるパートナーになる。

Kat Von D Beautyはまた、Artistry Collectiveの原動力になるブランド初のYouTubeチャンネル、Kat Von D Beauty YouTubeを開設した。各アーティストはブランドのYouTubeチャンネルを活用し、視聴者や契約者向けの独占発表、かつてない芸術コンテンツも提供する。キャットのホットなビデオは毎週月曜日の正午に更新され、各アーティストの全貌、身の上話、キャットとのインタビュー、メイクアップの実演が盛り込まれる。

YOUTUBE: http://youtube.com/katvondbeauty

INSTAGRAM: @KatVonDBeauty (http://www.instagram.com/katvondbeauty )

KELSEYANNA FITZPATRICK INSTAGRAM: @kelseyannaf (http://www.instagram.com/kelseyannaf )

TARA BUENROSTRO INSTAGRAM: @juscallmetara (http://www.instagram.com/juscallmetara )

STEFFANIE STRAZZERE INSTAGRAM: @sstrazzere (http://www.instagram.com/sstrazzere)

LEAH CARMICHAEL INSTAGRAM: @iamleah (http://www.instagram.com/iamleah )

ARTIST BIOS + ONLINE PORTFOLIOS: http://www.katvondbeauty.com/artistrycollective

#KVDBArtistryCollective

▽KAT VON D BEAUTY:LONG WEAR. HIGH PIGMENT. FULL COVERAGEについて

Kat Von D Beautyは2008年の創業である。世界的に有名なタトゥーショップHigh Voltage Tattooの墨にヒントを得て、キャットは人々から愛される魅力的なメイクアップブランドを立ち上げた。このブランドは、長持ち、先進顔料、フルカバーのビューティー製品に特化しており、心の中のアーティストを解き放つ力を与える。想像を絶する完全なビューティー製品の製造を絶え間なく追求するキャット・ヴォン・D氏は、つくるものは全てテストして身に着けており、アーティスト、入れ墨師、ミュージシャン、動物愛護運動家、ソーシャルメディアのリーダー、クリエーターとしての自身の体験から尽きることのないインスピレーションを得ている。その芸術性、信頼性、革新性、品質への執着が称賛され尊重されているKat Von Dは、業界で最も急成長しているビューティーブランドの1つである。

Kat Von D Beautyは北米、中南米、欧州、東南アジア、オーストラリア、中東、スカンジナビア、英国、アイルランドに及ぶ25カ国の専門店SEPHORA、Naimies、Debenhams(ディベンハムズ)で限定販売されている。

www.katvondbeauty.com

▽KENDOについて

サンフランシスコに本社を置くKENDOは世界的な大手高級製品企業LVMHグループの1部門で、グローバルなビューティーブランド開発に集中している。KENDOは独自のコンセプト、コラボレーション、買収によって、現実に直結する新鮮で革新的なブランドを市場にもたらす。KENDOチームは製品開発、マーケティング、運用ノウハウを結びつけ、ビューティー界の見直しを迫る。現在のポートフォリオはKat Von D Beauty、Marc Jacobs Beauty、OleHenriksen、Bite Beauty、Fenty Beauty by Rihanna。KENDOは製品の品質、イノベーション、本物の物語に対する献身を特徴としている。現在、KENDOポートフォリオのブランドは25カ国で販売されている。

ソース:KENDO

▽問い合わせ先

Erin Tuffy, KAT VON D BEAUTY | SINGAPORE

Email: erin.tuffy@kendobrands.com

Phone: +65 9150 8694

Kat Von D Beauty Announces Global Artistry Collective Team And YouTube Channel

PR67830

SAN FRANCISCO, March 16, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Kat Von D Beauty announces the brand's first official makeup artist team, the

Artistry Collective, with four top beauty, professional makeup artists and

influencers who will represent the brand globally.

Experience the interactive Multimedia News Release here:

https://www.multivu.com/players/English/8058351-kat-von-d-beauty-artistry-collective

Hand-picked by Kat Von D, Kelseyanna Fitzpatrick, Tara Buenrostro, Steffanie

Strazzere, and Leah Carmichael make up the Kat Von D Beauty Artistry

Collective. Diverse across their experience and skill sets, the four artists

all represent the mission and talent of Kat Von D Beauty - unscripted,

authentic, vegan, high-performance product and freedom of self-expression, from

the everyday to the avant-garde. Each of these innovative artists has an

outstanding background ranging across makeup education, working with

celebrities and top celebrity makeup artists, and editorial work.

"I am so excited to expand the Kat Von D Beauty family with these extremely

talented women who are the perfect reflection of the brand. I discovered these

gifted artists through their remarkable work on their personal Instagram

accounts, and while each one of these ladies is brilliant in her own right, we

are unstoppable together as the Artistry Collective. I can honestly say that I

am a fan of each of these artists - Leah excels with complexion and has the

ability to make anyone look flawless, Tara has a raw style that stems from her

art background, Steffanie's gothic aesthetic is romantic and beautiful, and

Kelsey blows me away with her power to manipulate makeup to look like a

painting, especially at such a young age. These ladies are true artists with

big hearts and are so essential in spreading Kat Von D Beauty all over the

world on a much more profound level. I hope that the unique content we create

with the Artistry Collective will also be an inspiration to others." - Kat Von D

"Our ultimate goal is to reinvent artistry for the 21st century with the debut

of the Kat Von D Beauty Artistry Collective team." - Kelly Coller, Head of

Global Marketing, Kat Von D Beauty

The Kat Von D Beauty Artistry Collective will be a full-time, permanent global

artistry team and will be leveraged across every platform to share their skill

set with clients and media alike. As part of the Artistry Collective, each

artist will be Kat Von D's right-hand partners with press features, product

development, photo shoots and editorial, teaching global master and 101

classes, launching new programs for the brand, creating exclusive content on

the brand's social media channels, and more.

Kat Von D Beauty is also excited to launch the brand's first YouTube channel,

Kat Von D Beauty YouTube, which will be a key vehicle for the Artistry

Collective. The artists will utilize the brand's YouTube channel to offer

exclusive announcements to viewers and subscribers, as well as

never-seen-before artistry content. See Kat's sizzle video now, and tune in

weekly at noon, starting on Mondays, for the full reveal on each artist,

personal stories and interviews by Kat, and makeup performance pieces.

YOUTUBE: http://youtube.com/katvondbeauty

INSTAGRAM: @KatVonDBeauty (http://www.instagram.com/katvondbeauty )

KELSEYANNA FITZPATRICK INSTAGRAM: @kelseyannaf

(http://www.instagram.com/kelseyannaf )

TARA BUENROSTRO INSTAGRAM: @juscallmetara

(http://www.instagram.com/juscallmetara )

STEFFANIE STRAZZERE INSTAGRAM: @sstrazzere (http://www.instagram.com/sstrazzere)

LEAH CARMICHAEL INSTAGRAM: @iamleah (http://www.instagram.com/iamleah )

ARTIST BIOS + ONLINE PORTFOLIOS: http://www.katvondbeauty.com/artistrycollective

#KVDBArtistryCollective

ABOUT KAT VON D BEAUTY: LONG WEAR. HIGH PIGMENT. FULL COVERAGE.  

Kat Von D Beauty was created and launched in 2008. Inspired by the inks of her

world-famous tattoo shop, High Voltage Tattoo, Kat created an unstoppable,

beloved makeup brand that specializes in long wear, high pigment, and full

coverage beauty products that empower you to unleash your inner artist.

In her nonstop pursuit of creating the most perfect beauty products you've ever

imagined, Kat Von D tests and wears everything she makes, drawing endless

inspiration from her experience as an artist, tattooer, musician, animal-rights

activist, social media leader, and creator. Praised and cherished for her

artistry, authenticity, innovation, and quality obsession, Kat Von D is one of

the fastest-growing beauty brands in the industry.

Kat Von D Beauty is distributed in 25 countries across North America, Latin

America, Europe, South East Asia, Australia, the Middle East, Scandinavia, the

United Kingdom and Ireland -- exclusively at SEPHORA, Naimies, Debenhams and

www.katvondbeauty.com.

ABOUT KENDO

San Francisco-based KENDO (part of the LVMH group, the world's leading luxury

products group) focuses on the development of global beauty brands. Through

original concepts, collaborations and acquisitions, KENDO brings to market

fresh, relevant and innovative brands. The KENDO team blends product

development, marketing and operations expertise to redefine the beauty

landscape. The portfolio today consists of Kat Von D Beauty, Marc Jacobs

Beauty, OleHenriksen, Bite Beauty and Fenty Beauty by Rihanna. What

characterizes KENDO is its dedication to product quality, innovation and

authentic storytelling. Today, brands within the KENDO portfolio are

distributed in 25 countries.

SOURCE  KENDO

CONTACT: Erin Tuffy, KAT VON D BEAUTY | SINGAPORE, Email:

erin.tuffy@kendobrands.com, Phone: +65 9150 8694

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