CafeXがMicrosoft Dynamics 365向けオムニチャンネル・サービスの一般プレビューを発表

CafeX Communications

CafeXがMicrosoft Dynamics 365向けオムニチャンネル・サービスの一般プレビューを発表

AsiaNet 67793(0377)

【ニューヨーク2017年3月14日PR Newswire=共同通信JBN】

*統合ソリューションはデジタル・タッチポイントにおけるライブ・エンゲージメントをカスタム化し、企業が顧客体験とエージェントの生産性を向上させることを支援する

モバイルおよびウェブエンゲージメント・ソリューションで世界をリードするサプライヤーのCafeX Communications(R)は、Microsoft Dynamics 365向けCafeX Live Assistの一般プレビューが可能になったと発表した。このオムニチャンネル・ソリューションは現在、世界中で30日間の無料トライアルが可能である。利用方法はビデオ(https://youtu.be/q49K04Lw_38 ) を参照。発注は北米および欧州で可能であり、3月末にはアジアをはじめとするその他の地域にも拡大される。世界発売キャンペーンの一環として、CafeXはポルトガルのリスボンで今週開催されるeXtreme365(https://www.extremecrm.com )会議でLive Assist for Dynamics 365を展示する。

Logo - http://mma.prnewswire.com/media/337466/CafeX_Logo.jpg

このビデオ(https://www.youtube.com/watch?v=IaIknAU2GLc )が示すように、この統合サービスは顧客が企業のウェブサイトないしはモバイルアプリを閲覧する際に、エージェントによるワンクリック個別アシスタンスを顧客に提供する。このエージェントは、Dynamics 365の中からウェブチャットで役立つヒントを提供し、顧客が見ているものを理解し、重要な情報にスポットライトを当てるほか、顧客のアプリケーションの中で写真、リンク、その他の関連コンテンツを共有し、より速いオンライン上のやり取りによって問題を解決する。

顧客満足度の向上に加え、この統合サービスはエージェントの生産性向上にも役立つ。エージェントはコブラウズ、チャット、その他の顧客エンゲージメント・オプションに、Dynamics 365向けのUnified Service Deskないしはウェブクライアントから直接アクセスすることができる。管理者の観点からみると、展開および管理がMicrosoft Office 365を通じたシングルサインオンおよび統合プロビジョニングによって効率化される。

この統合ソリューションは、オムニチャンネル能力の拡大を目指すMicrosoft Partner Networkメンバーに新規ビジネスチャンスももたらす。CafeXはこれらのパートナーと協力し、付加価値サービスを通じて顧客の実装に対して同ソリューションの全能力を傾注していくつもりである。

CafeXのサジール・フセイン最高マーケティング責任者(CMO)兼執行副社長(戦略提携担当)は「昨年10月に初めて発表して以来、フォーチュン50社の一流小売業、銀行、メーカーから近隣の小規模企業まで世界中の企業は、デジタル顧客エンゲージメント向けのこのイマーシブなソリューションを積極的に調査し、プレビューしてきた。われわれは今後も当社の各プラットフォーム間の相乗効果をさらに生み出すことに取り組み、企業がインアプリ顧客体験をよりカスタム化されたインテリジェントなサービスに変革することを支援していく」と語った。

Microsoft Dynamics 365のコーポレート・バイスプレジデントであるジュジュハール・シン氏は「われわれは、企業の顧客体験戦略を成功させるにはオムニチャンネル・エンゲージメントが極めて重要であることを企業から耳にしている。Microsoft Dynamics 365の顧客メリットを向上させるCafeX Live Assistは企業がリッチコンテンツによって積極的に顧客に関与することを支援する一方、その過程の各段階のコンテクストを維持する」と語った。

日立ソリューションズのマイケル・ストランド上級副社長は「われわれの目標は、顧客が世界クラスのオムニチャンネル体験を提供できることを支援することである。Microsoft Dynamics 365向けのCafeXの新しい統合ソリューションは、業界および実装における当社の専門技術と相まって、当社の顧客がこの種の体験を提供し、顧客の満足度、ロイヤルティー、価値を高めることを支援する」と語った。

企業は以下のリンク(https://www.microsoft.com/en-us/dynamics/free-crm-trial.aspx )からこのオムニチャンネル・サービスの30日間無料トライアルにサインアップできる。このショートビデオ(https://youtu.be/q49K04Lw_38 )で、トライアルの手続き方法とソリューションの発注方法を見ることができる。CafeX Live Assist for Dynamics 365の実演の要請あるいはその他の情報についてはCafeX(MSLiveAssistsales@cafex.com )まで連絡を。

追加資料

*ウェブサイト:https://liveassistfor365.com/

*開始のためのビデオ:https://youtu.be/q49K04Lw_38

*Live Assistブローシャ―:(https://www.cafex.com/downloads/CafeX%20Live%20Assist%20for%20Dynamics%20365%20Brochure.pdf

*Bringing Omnichannel to Microsoft Dynamics 365 Whitepaper(http://info.cafex.com/bringing-omnichannel-to-microsoft-dynamics-365

▽CafeXについて

CafeXは企業がウェブおよびモバイルアプリケーションの中でライブ・エンゲージメントを向上させることを容易にする。多数のグローバル2000社に信頼されるCafeXの受賞歴があるソフトウエアは、ビジネスワークフローのコンテクストの中で動作し、顧客満足度と職員の生産性を高める。CafeXに関する詳細は、ウェブサイトwww.cafex.com を参照するか、@CafeXCommsでフォローを。

CafeX CommunicationsとCafeX Live AssistはCafeX Communications, Inc.の商標である。その他の商標はそれぞれの所有者の財産である。

▽問い合わせ先

Sajeel Hussain

CafeX Communications

+1 (646) 351-0054

shussain@cafex.com

John Stafford

Parallel Communications

+1 (515) 708-1296

jstafford@parallelpr.com

ソース:CafeX Communications

CafeX Announces Availability of Omni-channel Service for Microsoft Dynamics 365

PR67793

NEW YORK, March 14, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

    -- Integrated solution personalizes live engagement across digital

touchpoints to help businesses enhance customer experiences and agent

productivity

CafeX Communications(R), a leading supplier of mobile and web engagement

solutions, announced the availability of CafeX Live Assist for Microsoft

Dynamics 365 for public preview. The omni-channel solution is now open for free

30-day trials globally. Watch this video [https://youtu.be/q49K04Lw_38 ] to see

how to get started. It is orderable in North America and Europe with expansion

slated for Asia and other regions starting later this month. As part of the

global launch campaign, CafeX is showcasing Live Assist for Dynamics 365 this

week at the eXtreme365 [https://www.extremecrm.com ] conference in Lisbon,

Portugal.

Logo - http://mma.prnewswire.com/media/337466/CafeX_Logo.jpg  

As this video [https://www.youtube.com/watch?v=IaIknAU2GLc ] shows, the

integrated service offers customers one-click personalized assistance from an

agent while browsing a company's website or mobile app. From within Dynamics

365, the agent can provide helpful tips over web chat, see exactly what the

customer sees, spotlight important information, as well as share images, links

and other relevant content within the customer's application to resolve issues

faster with higher online conversion rates.

Along with increased customer satisfaction, this integrated service also helps

agents become more productive. An agent can access co-browse, chat and other

customer engagement options directly within Unified Service Desk or web clients

for Dynamics 365 without switching to a different screen or application. From

an administrative viewpoint, deployment and management are streamlined through

single sign-on and a unified provisioning flow through Microsoft Office 365.

This integrated solution also creates new business opportunities for Microsoft

Partner Network members looking to expand their omni-channel capabilities.

CafeX is eager to work with these partners to bring the solution's full power

to bear in customer implementations through value-added services.

"Since the initial announcement last October, companies around the world,

ranging from top retailers, banks and manufacturers in the Fortune 50 to small

businesses next door, have been actively investigating and previewing this

immersive solution for digital customer engagement," said Sajeel Hussain, chief

marketing officer and executive vice president of strategic partnerships for

CafeX. "We continue to explore further areas of synergy between our respective

platforms to help enterprises transform in-app customer experiences towards

more personalized and intelligent service."

Jujhar Singh, corporate vice president, Microsoft Dynamics 365, said,

"Enterprises continue to tell us how critical omni-channel engagement is to the

success of their customer experience strategies. Enhancing the customer

benefits for Microsoft Dynamics 365, CafeX Live Assist helps businesses engage

customers proactively with rich content, while preserving context at each step

of the journey."

"Our goal is to help our customers deliver world-class omni-channel

experiences. This new integrated offer from CafeX for Microsoft Dynamics 365,

combined with our industry and implementation expertise, helps our customers

deliver the types of experiences that increase satisfaction, loyalty, and value

for their customers," said Michael Strand, senior vice president, Hitachi

Solutions.

Businesses can sign up for a free 30-day trial of this omni-channel service via

this link [ https://www.microsoft.com/en-us/dynamics/free-crm-trial.aspx ] .

Watch this short video [https://youtu.be/q49K04Lw_38 ] to see how to step

through the trial process and order the solution. To request a demonstration of

CafeX Live Assist for Dynamics 365 or for more information, please contact

CafeX at MSLiveAssistsales@cafex.com.

Supporting Resources

    - Website: https://liveassistfor365.com/

    - Get Started Video: https://youtu.be/q49K04Lw_38

    - Live Assist Brochure [

https://www.cafex.com/downloads/CafeX%20Live%20Assist%20for%20Dynamics%20365%20Brochure.pdf

]

    - Bringing Omnichannel to Microsoft Dynamics 365 Whitepaper [

http://info.cafex.com/bringing-omnichannel-to-microsoft-dynamics-365 ]

About CafeX

CafeX makes it easier for companies to enhance live engagement within web and

mobile applications. Trusted by many Global 2000 companies, CafeX's

award-winning collaboration software operates within the context of business

workflows to increase customer satisfaction and workforce productivity. For

more information about CafeX, please visit www.cafex.com or follow @CafeXComms.

CafeX Communications and CafeX Live Assist are trademarks of CafeX

Communications, Inc. All other trademarks are the property of their respective

owners.

Contact

Sajeel Hussain

CafeX Communications

+1 (646) 351-0054

shussain@cafex.com

John Stafford

Parallel Communications

+1 (515) 708-1296

jstafford@parallelpr.com

SOURCE: CafeX Communications

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