HEAVENSAKEがパリのアメリカン大聖堂で啓蒙パフォーマンス
HEAVENSAKEがパリのアメリカン大聖堂で啓蒙パフォーマンス
AsiaNet 67686(0324)
【パリ2017年3月5日PR Newswire】
*パーティー写真は以下から入手可能。
https://wetransfer.com/downloads/74f91cb414ba9f359b2d5b6a68bc275920170304081802/8c295b
(クレジット Dave Benett Getty)
パリ・コレクション期間中の2017年3月3日、パリのアメリカン大聖堂で、グローバルエリートによるHEAVENSAKEの「さらに高度な(Better High)」啓蒙パフォーマンスが展開された。カール・ヒルシュマン、ベンジャミン・エイメール、エティエンヌ・ルッソの創業者3氏がHEAVENSAKEの第2弾「Junmai Daiginjo(純米大吟醸)」の発売祝いに友人、クリエーティブ同業者を招いたのである。それは国際的に有名な南アフリカのDJブラックコーヒー、フランスのDJアゴリア、日本のDJ・ドラマーYamatoの公演を含む多重感覚体験の夜になった。体験の中には、イベントに参加したゲスト1000人以上を巻き込む中核部分「11th Hour awareness performance(土壇場の啓蒙パフォーマンス)」が組み込まれていた。午後11時45分、参加者全員は気候変動時計の針が進んでいるという認識を喚起する統一アートパフォーマンスとして、配られた黒い防毒マスクを身に着けた。このインパクトの強い表現は、アイコニックな群衆写真家、マッシモ・ヴィターリ氏によって撮影された。彼は全体シーンのスケール、深度、重々しさを具現化するため、5メートルの高さに上がった。イメージの背景には、中央祭壇上に照らされて吊り下げられた高さ3メートルの刺激的な模造盆栽植木の中心を配し、日本の遺産と目前のグローバル問題に取り組む緊急性に敬意を表した。ゲストは続いて、現代音楽と芸術表現の文化領域交差をたたえるダイナミックなパフォーマンスを楽しんだ。この夜は引き続き、新境地を開き、認識を変え、酒体験を啓発しながらゲストを熱中させるHEAVENSAKEのエートスを包含するものになった。
(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/474741/HEAVENSAKE.jpg )
出席した主なVIPは以下の通り。
シタ・アベラン、エイメリン・バラデ、ロラン・ブルジョア、ベルナール=アンリ・レヴィ、アレクサンドル・アルノー、リンジー・ウィクソン、ジュリア・レストイン・ロイトフェルド、キャット・グラハム、マグダレナ・フラッコウィアック、マチュー・シーザー、ヒバ・アブック、ステファン・アシュプール、エニコ・ミハリク、レイラ・ヤヴァリ、アジーリア・バンクス、パメラ・ゴルビン、アンナ・クリーブランド、ビアンカ・ブランドリーニ、エディタ・ヴィルケヴィシュテ、クリスティナ・バザン、ダニエル・デ・ラ・ファレーズ、シェム・ジェイコブス、アドリアナ・モラ、ピーター・デュンダス、ドイナ・チョバヌ、サイモン・ビュレット、カミーユ・シャリエール、カンデラ・ノヴェンブレ、グッチ・ギャング、オラ・ルドニツカ、ゴガ・アシュケナージ、エリーザベト・フォン・ウント・タクシス、サラ・アンデルマン、ルイ=マリ・ド・カステルバジャック、キャサリン・ババ、アンナ・デッロ・ルッソ
【編集者注意】
*HEAVENSAKEは、2017年3月3日に立ち上げられたHEAVENSAKEのeコマースサイトWWW.HEAVENSAKE.COM (https://uk.heavensake.com/ )限定販売。
*HEAVENSAKE Junmai Daiginjo:90.00 Pounds、720ml
*HEAVENSAKE Junmai Ginjo:45.00 Pounds、720ml
▽問い合わせ先
Gabby Wickham
gabby@wickerwood.com
+44(0)7766-688890 or
Patrick Ellerington
Patrick@wickerwood.com
+44(0)7986-501980
ソース:HEAVENSAKE
HEAVENSAKE - A Better High Awareness Performance at the American Cathedral in Paris
PR67686
PARIS, Mar. 5, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/--
Party Pictures Available HERE
https://wetransfer.com/downloads/74f91cb414ba9f359b2d5b6a68bc275920170304081802/8c295b
] - Credit Dave Benett Getty
March 3rd 2017, during Paris Fashion Week, saw the HEAVENSAKE 'A Better
High' awareness performance with a host of global elite at the American
Cathedral in Paris. The triumvirate of co-founders, Carl Hirschmann, Benjamin
Eymere and Etienne Russo invited friends and creative peers to join them in
celebrating the release of HEAVENSAKE's second expression; the Junmai Ginjo
with a night of multi-sensory experiences including music sets from
internationally acclaimed South African DJ Black Coffee and Agoria and a live
performance of Japanese drummers Yamato. Incorporated into the whole experience
was a pivotal "11th Hour awareness performance" involving over 1,000 guests
present at the event. At 11.45pm, all attendees donned the gifted black
pollution masks as a unified artistic performance raising awareness for the
ticking clock on Climate Change. The impactful expression was captured by
iconic crowd photographer Massimo Vitali, who was elevated 5 metres in the air
to incorporate the scale, depth and gravitas of overall scene. The image was
back dropped by a thought provoking 3m size faux bonsai tree centrepiece
illuminated and suspended above the central altar, paying homage to Japanese
heritage and the immediate need to address the global issue at hand. Guests
continued to enjoy dynamic performances celebrating cross cultural disciplines
from contemporary music to artistic expressions. The night encompassed the
HEAVENSAKE ethos, continuing to push boundaries, shifting perceptions and
immersing guests whilst enlightening their experience of sake.
(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/474741/HEAVENSAKE.jpg )
VIP ATTENDEES INCLUDED: Sita Abellan , Aymeline Valade, Laurent Bourgeois,
Bernard Henry Levy, Alexandre Arnaud, Lindsay Wixon, Julia Restoin Roitfeld,
Kat Graham,Magdalena Frackowiak, Mathieu Cesar, Hiba Abouk, Stephane Ashpool,
Eniko Mihalic, Leila Yavari, Azealia Banks, Pamela Golbin, Anna Cleveland,
Bianca Brandolini, Edita Vilkeviciute, Kristina Bazan, Daniel de la Falaise,
Shem Jacobs, Adriana Mora, Peter Dundas , Doina Ciobanu, Simon Buret, Camille
Charriere, Candela Novembre, Gucci Gang,Ola Rudnicka, Goga Ashkenazi, Elizabeth
Von Und Taxis, Sarah Andelman, Pamela Golbin, Louis-Marie de Castelbajac,
Catherine Baban, Anna Dello Russo...
Notes to Editors:
- HEAVENSAKE is retailed exclusively through the HEAVENSAKE e-commerce
site WWW.HEAVENSAKE.COM [https://uk.heavensake.com/ ] which launched 3rd
March 2017
- HEAVENSAKE Junmai Daiginjo
- 90.00 Pounds
- 720ml
HEAVENSAKE Junmai Ginjo
- 45.00 Pounds
- 720ml
For further information please contact:
Gabby Wickham
gabby@wickerwood.com
+44(0)7766-688890 or
Patrick Ellerington
Patrick@wickerwood.com
+44(0)7986-501980
SOURCE: HEAVENSAKE
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