自信と決断力にあふれ、引き出しの多い人間になる秘訣とは 旅行中の新しい挑戦や体験が人生をポジティブに変える
AsiaNet 67638
自信と決断力にあふれ、引き出しの多い人間になる秘訣とは 旅行中の新しい挑戦や体験が人生をポジティブに変える
[2017年3月2日:日本発表] 世界最大のオンライン宿泊予約サイト Booking.com (ブッキング・ドットコム)の日本法人 ブッキング・ドットコム・ジャパン株式会社(本社:東京都港区 代表:アダム・ブラウンステイン 以下:ブッキング・ドットコム)は、世界各地でのアンケート結果を発表いたしました。
この調査によると、旅行中の新しい挑戦や体験は、13%が転職、人間関係の変化、21%が新天地への引越しの決断に影響を与えたと答え、人生の大きな決断を下す際の大きな機転となるようです。また、53%が初めてのデート、51%が初めての仕事、62%が新しい人との出会い、36%がファーストキスよりも刺激的だと答えています。回答者の約65%が旅行中の新しい挑戦や体験が自信を持つきっかけになったと答えています。回答者の61%が、旅行に頻繁に行く人ほど“面白い人間”になりなると考えており 、45%が人生やキャリアでの成功には旅行が重要な要素だと答えています。
リリースの詳細はブッキング・ドットコムのジャパンNewsroomページで日本語でご確認いただけます。(https://news.booking.com/ja/ )
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【メディアお問い合わせ先】
Booking.com PR事務局(株式会社イニシャル内)
MAIL:booking.com@vectorinc.co.jp
ブッキング・ドットコム・ジャパン株式会社 広報担当:岩崎健
日本におけるブッキング・ドットコム
2009年に渋谷に最初のオフィスを開設。現在約350名の従業員が日本国内のオフィスで働いており、内190名がインハウスのカスタマーサービスのスタッフです。国内に、6つのオフィス(東京に2ヶ所、大阪、福岡、札幌、沖縄)があります。現在、国内では約10,000軒以上の宿泊施設の予約が可能(2016年12月時点)です。
Booking.com(ブッキング・ドットコム)について
ブッキング・ドットコムは、ホテルをはじめとする様々な宿泊施設のオンライン予約における世界的なリーダーです。独立系の小規模宿泊施設から5つ星の豪華ホテルまで、お客様の旅行スタイルやニーズに合った宿泊施設を、最安値保証かつ予約手数料無料でご提供しています。当社の予約サイトは、40以上の言語に対応しており、パソコン、スマートフォン、タブレットなど様々なデジタル機器からいつでもどこでもアクセス可能で、227の国と地域、9万6,000ヶ所以上の目的地、そして110万軒以上の宿泊施設(うち約52万軒は長期滞在型宿泊施設)の宿泊予約が可能です。また、実際に宿泊施設に泊まったユーザーだけが投稿できるクチコミを1億1000万件以上掲載しており、観光・レジャー、ビジネスでのご利用と幅広いお客様のニーズに対応する宿泊予約サイトです。19年を超える経験をもとに、世界各国・184のオフィス、14,000名以上の社員、日本語を含む多言語で対応する24時間対応のカスタマーサービスが、お客様に最高の宿泊体験を提供するべく日々努力しています。
1996年に設立した、Booking.com B.V.はBooking.com(TM)(http://www.booking.com)の運営会社で、The Priceline Group(NASDAQ: PCLN)グループのメンバーです。さらに詳しい情報は、http://www.booking.comをご参照ください。また、Twitter、Instagram、Facebook、Pinterestの公式アカウントを開設しています。
(日本語リリース:クライアント提供)
Booking.com Data Reveals First-Time Travel Experiences can be the Secret to Success in Life
PR67638
AMSTERDAM, Mar. 2, 2017, /PRNewswire=KYODO JBN/ --
New global research commissioned by Booking.com [http://www.booking.com ],
the global leader in connecting people with the most incredible places to stay,
reveals that the thrill and excitement of our first time travel experiences
positively increases our confidence, broadens our horizons and makes us
ultimately more successful in life. First-time travel experiences inspire us to
make life-changing decisions - with more than one in ten (13%) switching jobs
or careers, one in ten (13%) changing their relationship, and one in five (21%)
deciding to move somewhere completely new because of a first-time travel
experience.
Pepijn Rijvers, Chief Marketing Officer at Booking.com comments: "The
adrenalin and confidence boost that travelling somewhere for the first time
gives us makes it irresistible. First time travel experiences open our minds,
spark our imagination and inspire us to continue trying something new or change
direction in life. Once you catch the travel bug it's simply contagious!
From apartments to villas, igloos, boats, treehouses and more, whatever
amazing 'First Time' stay you can imagine, Booking.com has got the one that's
right for you."
To read the full release, visit
About Booking.com:
[
http://www.booking.com/?aid=354544&utm_source=PR&utm_medium=email_pr&utm_campaign=22_01_2013
]
Booking.com is the world leader in booking hotel and other accommodations
online. It guarantees the best prices for any type of property - from small
independents to five-star luxury. Guests can access the Booking.com website
anytime, anywhere from their desktops, mobile phones and tablet devices, and
they don't pay booking fees - ever. The Booking.com website is available in
over 40 languages, offers over 1.1M hotels and accommodations including more
than 591,000 vacation rental properties and covers over 106,000 destinations in
225 countries and territories worldwide. It features over 114M reviews written
by guests after their stay, and attracts online visitors from both leisure and
business markets around the globe. With 20 years of experience and a team of
over 13,000 dedicated employees in 187 offices worldwide, Booking.com operates
its own in-house customer service team, which is available 24/7 to assist
guests in their native languages and ensure an exceptional customer experience.
Established in 1996, Booking.com B.V. owns and operates Booking.com(TM),
and is part of The Priceline Group (NASDAQ: PCLN). Follow us on Twitter
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Source: Booking.com
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