第19回ハバノ・フェスティバル、モンテクリストブランド主役で幕開け

ハバノス(HABANOS SA)

第19回ハバノ・フェスティバル、モンテクリストブランド主役で幕開け

AsiaNet 67576

ハバナ(キューバ)、2017年2月28日/PRニュースワイヤー/ --

・この伝説のハバナブランドが、最高級シリーズ、リネア1935(Linea 1935)を発表します。

・またH・アップマン(H. Upmann)からサーウィンストン(Sir Winston)ビトラの初のグランレゼルバ(Gran Reserva)がリリースされ、ケ・ドルセイ(Quai D'Orsay)は新しいデザイン2種と新しいビトラ2種を発表します。

・ハバノス・グループ(Grupo Habanos)は2016年に売上高4億4500万ドルを達成しました。

ハバナでは本日より世界中の最高級たばこ愛好者のための世界最大の国際イベント、第19回ハバノ・フェスティバル(XIX Habano Festival)が開催されます。2月27日から3月3日まで行われ、これらの製品を愛する世界の人々が出席します。主役は通常の製品ポートフォリオに重要なリリースを予定しているハバノブランドのH・アップマン、モンテクリスト(Montecristo)、ケ・ドルセイです。

マルチメディア・ニュースリリースをご覧になるには、こちらをクリックしてください。

https://www.multivu.com/players/uk/8051451-XIX-habano-festival-begins-montecristo/

ハバノス(Habanos, S.A.)コマーシャル担当副社長のレオポルド・シントラ・ゴンザレスとハバノス開発担当副社長のハビエル・テレス・エルシーリャが司会を務める記者会見において今年の主なローンチが披露されましたが、その一つがモンテクリストの新製品、リネア1935でした。

今年の主なリリースの一つが、5年もの長期にわたり慎重に熟成させたフィラー、バインダー、ラッパーの葉を使ったH・アップマン・サーウィンストン・グランレゼルバ2011(H. Upmann Sir Winston Gran Reserva 2011)(47 x 178 mm)です。これはH・アップマン初のグランレゼルバで、5千個のみが番号入りケースに入ったユニークな限定セレクションとして提供されます。フェスティバルのウエルカム・イブニングは、H・アップマン・サーウィンストン・グランレゼルバ2011に捧げるものです。

また、第19回ハバノ・フェスティバルではポートフォリオにNo 50(50 x 110 mm)とNo 54(54 x135 mm)の2種のビトラを含むケ・ドルセイ・ブランドのニューデザインも披露され、ハバノスの国際的ネットワークを通して2017年に世界中で発売される魅力的なブランドポートフォリオを作り出します。ロメオ・イ・フリエタのブランドも新しいビトラ、ペティートロイヤレス(47 x 95 mm)を披露します。

2016年におけるハバノス・グループの発展

記者会見で発表されたように、世界で唯一、27のハバノスブランドをトタルメンテ・ア・マノ(完全手作り)で商業生産するハバノス・グループは、2016年の売上高が4億4500万ドルとなり、為替レートの安定した前年に対して5%の成長率を示しました。

*(原産地名称保護制度:Denomination of Origin Protected)

問合せ先

Cristina Andreu

press.habanosfestival2017@yr.com

Alberto Jimenez

press.habanosfestival2017@yr.com

Izaskun Martinez (Tel: +53-521-243-89)又は Cristina Andreu (電話: +34-609-46-44-05).

(写真:

http://mma.prnewswire.com/media/472287/Montecristo_cigars.jpg )

情報源:ハバノス(HABANOS SA)

(日本語リリース:クライアント提供)

The XIX Habano Festival Begins with the Montecristo Brand as the Main Protagonist

PR67576

HAVANA, Feb. 28, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/

    - This legendary Habano brand presents Linea 1935, its most Premium product

line   

    - It will also be releasing the first Gran Reserva from H. Upmann, with the

Sir Winston vitola, and the brand Quai D'Orsay presents a new design and two

new vitolas   

    -  The Grupo Habanos achieved a turnover of 445 million dollars in 2016

    Since today, La Habana hosts the XIX Habano Festival, the biggest

international event for the lovers of the best tobacco in the world from all

around the world. This event will be celebrated from February 27th to March

3rd, and in it will participate international attendees that love these

products. The main protagonists will be H. Upmann, Montecristo and Quai

D'Orsay, Habano brands that will present important releases for their regular

product portfolios.

    To view the Multimedia News Release, please click:

    

https://www.multivu.com/players/uk/8051451-XIX-habano-festival-begins-montecristo/

    In the press conference hosted by Leopoldo Cintra Gonzalez, Commercial

Vice-president from Habanos, S.A. and Javier Terres Ercilla, Development

Vice-president from Habanos, S.A, it has been presented the main launches for

this year, specially one of them, the new Linea 1935 from Montecristo.

    One of the main releases for this year is the launch of H. Upmann Sir

Winston Gran Reserva 2011 (47 x 178 mm), in which the filler, binder and

wrapper leaves used have undergone a long and careful five-year aging process.

This is the first Gran Reserva by H. Upmann, and is presented in a unique and

exclusive selection of only 5,000 numbered cases. The Welcome Evening of the

Festival will be dedicated to H. Upmann Sir Winston Gran Reserva 2011.

    Also, in the XIX Habano Festival will be presented the new design of the

Quai D'Orsay brand, in which are included two new vitolas in its portfolio, No

50 (50 x 110 mm) y No 54 (54 x135 mm), to create an attractive brand portfolio

that will be available worldwide in 2017 through the Habanos, S.A.

international distribution network. Also the brand Romeo y Julieta will present

its new vitola Petit Royales (47 x 95 mm).

    Development of Grupo Habanos in 2016  

    As it was said in the press conference, during 2016 Grupo Habanos, company

that commercialize exclusively in the world 27 Habanos brands made Totalmente a

Mano, its turnover in 2016 was 445 million dollars, with a growth rate of 5%

versus the previous year at a constant exchange rate.

    *(Denomination of Origin Protected)

    Contacts

    Cristina Andreu

    press.habanosfestival2017@yr.com

    Alberto Jimenez

    press.habanosfestival2017@yr.com

    Izaskun Martinez (Tel: +53-521-243-89) or Cristina Andreu (Tel:

+34-609-46-44-05).

     (Photo: http://mma.prnewswire.com/media/472287/Montecristo_cigars.jpg )

SOURCE: HABANOS AG

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中