グローバルイーサネットサービス、 SDNソリューションをアジア太平洋地域へ拡大

Level 3 Communications, Inc.

グローバルイーサネットサービス、 SDNソリューションをアジア太平洋地域へ拡大

AsiaNet 67556

企業のデジタル・トランスフォーメーションを支えるSDNソリューション

コロラド州ブルームフィールド、2017年3月1日-全世界の企業がデジタル・トランスフォーメーションを行う中、高速で安全なネットワークソリューションへの需要は高まりつつある。企業が、より円滑に自身のネットワーク需要を予測し管理する必要性は年々増しており、レベル3コミュニケーションズ(NYSE:LVLT、http://www.level3.com/?cid=L3PRR-EEE-3716 )はそれらニーズに応える為、グローバルイーサネット(https://www.mef.net/2016_MEF_Excellence_Awards )サービス、及びSDNソリューションをアジア太平洋地域へ拡大する。

この度の提供エリア拡大により、顧客企業は、香港、東京とシンガポールにある合計6拠点(各国2拠点)のアクセスポイントからレベル3のファストイーサネットプラットフォームに接続ができる。

レベル3コミュニケーションズのファストイーサネットプラットフォームの詳しい詳細は下記リンクから。

http://www.level3.com/en/products/ethernet/

レベル3コミュニケーションズのグローバルイーサネットとSDNの紹介:

・レベル3のイーサネットサービスは全世界290以上の市場にて、2Mbpsから6Gbpsまで、非常に柔軟な提供帯域を用意している。

・レベル3コミュニケーションズが提供しているSDNソリューションプラットフォームを利用しているユーザー企業は、ネットワーク網の稼働率が70%を超え、効率の良い通信運用を実現している。

・現在、レベル3コミュニケーションズが提供しているSDNソリューションを提供している企業は、平均毎月1,500回以上の帯域幅の拡張/縮小作業が実施されている。これらの75%は通常のビジネスアワーに実施されており、SDNソリューションを活用することにより、少ないITリソースの中で有効に通信運用を実現している。

キーメッセージ:

・レベル3コミュニケーションズのイーサネットサービスは、全世界290の市場、国際間においてイーサネット仮想専用線(EVPL)、イーサネット専用回線(EPL)を提供する。

・本サービスのアジア太平洋地域への拡大により、レベル3コミュニケーションズは、自社単体のイーサネットサービスにおいて顧客企業の世界規模のネットワークを提供する事を目指します。同時に、顧客企業に対し、日々変動するネットワークの需要に柔軟かつリアルタイムに近い形で対応できるプラットフォームを提供します。

・レベル3コミュニケーションズのイーサネットサービスは、柔軟にリアルタイムで拡張可能な帯域幅と同時に、外部からの進入を防ぐセキュアな通信を約束します。本サービスは、企業の本社/支社間、自社/他社データセンター間、パブリック/プライベートクラウド間といった環境をつなぐ上で、最適な通信接続を提供します。

アジア太平洋地域におけるレベル3コミュニケーションズ:

・レベル3コミュニケーションズは2004年からアジア太平洋地域での事業を開始し、アジア太平洋地区の各地に14ヶ国のオンネット市場を持ち、同地域内50以上の市場にサービス提供実績がある。

・レベル3コミュニケーションズは2017年1月、香港、東京とシンガポールにおいて、DDoSスクラビングセンターを新設した事を発表した(http://news.level3.com/news-archive?item=137229 )。

・レベル3コミュニケーションズはアジア太平洋地域の企業へクラウド事業者へのネットワーク接続サービスを提供している。AWSへは、東京、香港、シンガポールとシドニーにおいて、マイクロソフトAzureへはシンガポールへと、それぞれの拠点への接続サービスを提供している。

・レベル3コミュニケーションズはアジア太平洋地域の顧客に対し、イーサネットサービスに加え、仮想専用ネットワーク(VPN)、インターネット接続、ホスティングサービス、ユニファイドコミュニケーション、コンテンツ配信ネットワーク(CDN)及びセキュリティソリューションなどを提供している。

・レベル3コミュニケーションズは日本にて2004年より事業を開始し、現地法人(レベル3コミュニケーションズ・ジャパン株式会社)、通信事業者免許を保有し、事業活動をしている。

・フォーチュン・グローバル500社のうち57社が日本に本社を構えており、日本は米国、中国に次ぐ世界3位の経済大国である。

・レベル3コミュニケーションズは、世界で海底ケーブル陸揚げ局を17箇所所有している。日本はアジア太平洋地域から米国への海底ケーブルの中継地であり、戦略的に重要拠点である。

レベル3担当者からのメッセージ:

レベル3最高マーケティング責任者(CMO)のアンソニー・クリスティー

「新しいデジタル経済時代において、企業が競争力を維持するには、事業それ自体の成長、多くの場合限られた事業リソースの効率性の向上、IT環境における安全性を確保する必要がある。

我々はアジア太平洋地域への本サービスの拡大を通じて、企業がリアルタイムに自社のネットワークを管理、制御できるプラットフォームを提供する。しいては、それが企業の社員、パートナー、ユーザーに対するビジネス上の価値の増大へと繋がっていく事を目指している。」

レベル3アジア太平洋地区セールス担当副社長のリッキー・チャウ

「企業の成長と共にネットワークの規模は増大する。今日、それらの需要に柔軟かつ迅速に対応できるネットワークソリューションは必要不可欠である。

レベル3コミュニケーションズは本サービスのアジア太平洋地域への拡大により、顧客企業に対し、我々がこれまでに提供してきた高品質かつ信頼のおけるネットワークサービスに、柔軟かつ迅速に通信需要に応える事ができる新たな仕組みを加え、より一層企業の通信運用の最適化に貢献していく。」

参照情報:

・レベル3コミュニケーションズのグローバルイーサーネットの提供地域一覧(http://www.level3.com/-/media/files/maps/en_dataserv_mp_ethernetexpansion.pdf

・レベル3コミュニケーションズのSDNソリューションの関連動画を見る(http://www.level3.com/en/resource-library/vd-adaptive-network-control-bandwidth-on-demand/

・レベル3コミュニケーションズのイーサネットソリューション(http://www.level3.com/~/media/files/factsheets/en_ethernet_fs_ethernetmatrix.pdf?cid=L3PRR-EEE-3716 )の紹介

レベル3通信の簡単紹介

レベル3通信股分有限公司(ニューヨーク証券取引所コード:LVLT)フォーチュン500企業として、企業、政府及び運営者へ当地、全国、ひいては全世界へ通信サービスを提供している。レベル3によって提供される安全と管理の総合ソリューションは光ファイバーとインフラのソリューション、IPによる音声とデータ通信、WANイーサネットサービス、ビデオとコンテンツ配信、データセンターとクラウドによるソリューションを含む。レベル3は三大州の独自光ファイバーネットワークと幅広い海底施設の接続で、全世界サービスプラットフォームにおいて60ヵ国の500以上の市場の客先へサービスを提供している。レベル3のサービスはすべてレベル3通信股分有限公司の子会社によって提供されるもの。より多い情報を知るには、www.level3.com  を閲覧する、或は我々のTwitter(https://twitter.com/Level3 )、Facebook(https://www.facebook.com/#!/level3 )とLinkedIn(http://www.linkedin.com/company/level-3-communications )を注目してもいい。

(C)レベル3通信有限責任公司は、その所有権利を保留する。レベル3、レベル3通信、レベル(3)とレベル3の表示はレベル3通信有限責任公司と/またはその米国及び他の地域の子会社の登録サービスマークやサービスマークとなっている。ここで他のサービス名、製品名、会社名または表示はいずれも各所有者の商標やサービスマーク。レベル3のサービスはレベル3通信股分有限公司の子会社によって提供されるもの。

将来見通しに関する記述

そのプレスリリースのある記述は基本的に将来見通しとして、管理者現在の期待と信念によるものである。これらの将来見通しは実現できるかどうか分からないが、多くの不確定要素及び他の要素によって制限され、その多くの要素がレベル3に管理されていないため、実際の状況はこれらの記述によって示された表現や暗示と異なる可能性がある。レベル3が記述の目標を実現できない重要要素は以下の機能を含むが、その限りでない。その一、サービスで収入を増やし、財務と営業実績の目標を実現すること。その二、有効的な事業対応システムの開発、維持を行うこと。その三、管理システムとネットワークの故障または中断。その四、ネットワークとコンピュータシステムセキュリティ対策の違反を回避すること。その五、顧客の需要を満足させる新しいサービスを開発し、受け入れられる利益率を発生させること。その六、将来の拡張及びネットワーク適応を管理することで、競争力を維持すること。その七、知的財産権と所有権の保護を行うこと。その八、全世界経済の継続不確定関連リスクを管理すること。其の九、通信サービス市場価格の継続または加速低下を管理すること。その十、他の供給者から容量を入手し、有利条件で自己ネットワークを他のネットワークと接続すること。その十一、将来の買収を見事に統合すること。その十二、多数の国際運営による政治、法律、監督、外貨と他のリスクの管理を行うこと。その十三、債務のあるリスクを減少させること。その十四、該当義務の全条項と条件を履行すること。以上の要素と他の重要要素について、より多い情報はレベル3における証券取引委員会の記録文書を参照してもいい。これらの重要要素によりそのプレスリリースの記述について評価を行う。レベル3にその将来見通し記述の更新や修正を行う義務がないため、新しい情報、将来のイベントまたは他の理由にかかわらず、ここにてその義務を明確にしない。

お問い合わせ先

メディア:

Stephanie Walkenshaw

+1 720-888-3084

stephanie.walkenshaw@level3.com

投資者:

Mark Stoutenberg

+1 720-888-2518

mark.stoutenberg@level3.com 

Logo - http://mma.prnewswire.com/media/144115/level_3_communications_logo.jpg

(日本語リリース:クライアント提供)

Level 3 Expands Dynamic Ethernet Services to Asia Pacific

PR67556

BROOMFIELD, Colorado, March 1, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- SDN Solutions Designed for Enterprise Digital Transformation

Global businesses are in the midst of a digital transformation that is

accelerating the need for agile, secure networking solutions. To help

enterprises achieve greater visibility and control over their networks, Level 3

Communications, Inc. (NYSE: LVLT) (http://www.level3.com/?cid=L3PRR-EEE-3716 )

is expanding its award-winning Metro 2.0 global Ethernet platform

(https://www.mef.net/2016_MEF_Excellence_Awards ) and software-defined

networking (SDN) solutions to the Asia-Pacific region.

Photo -

http://mma.prnewswire.com/media/471959/Level_3_Communications_APAC_Ethernet_Expansion.jpg

Enterprises can now access Level 3's agile Ethernet platform from two access

points each in Hong Kong, Tokyo and Singapore, for a total of six access points

in the region.

Learn more about how Level 3's agile Ethernet platform can help businesses

reduce costs, enhance operations and remain competitive in a rapidly evolving

marketplace: http://www.level3.com/en/products/ethernet/.

Level 3 Ethernet and SDN by the Numbers:

    -- Level 3 Ethernet services reach more than 290 markets around the

       world with flexible bandwidth options ranging from 2 Mbps to 6 Gbps.

    -- For Level 3 customers taking advantage of Level 3's SDN-based

       solutions platform, Adaptive Network Control Solutions (ANCS) with

       Dynamic Capacity, data utilization thresholds drive more than 70

       percent of monthly events.

    -- Enterprises currently employing Level 3's Dynamic Capacity drive more

       than 1,500 bandwidth scalability events per month, with as many as 75

       percent occurring during normal business hours to reduce IT resource

       constraints.

Key Facts:

    -- Level 3's Ethernet platform provides full E-Line and E-Access product

       capabilities inclusive of Ethernet Virtual Private Line (EVPL) and

       Ethernet Private Line (EPL), for global end-to-end connectivity to

       on- and off-net locations.

    -- This expansion further delivers on Level 3's goal to provide a

       single, global Ethernet product suite that offers a customer-defined

       networking experience, one that offers bandwidth scaling on demand

       and in near real time.

    -- With Level 3 Ethernet solutions, enterprises have the performance of

       private connectivity, scalable bandwidth and custom configuration

       options ideal for secure connections between corporate headquarters,

       public and private data centers and public, private and hybrid cloud

       environments.

Level 3 in APAC:

    -- Level 3 began operating in Asia Pacific in 2004; the company has 14 on-

       net markets throughout Asia Pacific with service reach to more than 50

       markets in the region.

    -- Level 3 recently announced the deployment of DDoS scrubbing centers

       in Hong Kong, Tokyo and Singapore

       (

http://news.level3.com/2017-01-15-Level-3-Opens-Asia-Pacific-DDoS-Scrubbing-Centers-in-Hong-Kong-Tokyo-and-Singapore

).

    -- Level 3 offers global cloud and data center connectivity to

       businesses in the region, with on-ramps to AWS as well as to

       Microsoft Azure in Singapore.

    -- In addition to its agile Ethernet services, Level 3 offers customers

       in the region Virtual Private Networks (VPN), Direct Internet Access,

       managed services, unified communications, content delivery networks

       (CDN) and security solutions.

Key Quotes:

Anthony Christie, Chief Marketing Officer, Level 3

"Growth, efficiency and security are what global enterprises need to remain

relevant and competitive in the new digital economy. Our expansion in the

region puts real-time information and control into the hands of the business to

support the seamless, trusted experience demanded by their employees, partners

and customers."

Ricky Chau, Vice President of Sales for the Asia Pacific Region, Level 3

"As enterprises evolve, they rely on network solutions that can easily scale

and adapt to the needs of the business. The expansion of Level 3's dynamic

Ethernet services to strategic markets in Asia Pacific not only demonstrates

our ongoing commitment to the region, it is the next step in delivering a

customer-defined networking experience over a single, global Ethernet product

suite."

Additional Resources:

    -- See a map of Level 3's global Ethernet deployment

       (

http://www.level3.com/-/media/files/maps/en_dataserv_mp_ethernetexpansion.pdf )

    -- Watch a video on Level 3's SDN-based Adaptive Network Control

       Solutions

       (

http://www.level3.com/en/resource-library/vd-adaptive-network-control-bandwidth-on-demand/

)

    -- Learn more about Level 3's Ethernet solutions

       (

http://www.level3.com/~/media/files/factsheets/en_ethernet_fs_ethernetmatrix.pdf?cid=L3PRR-EEE-3716

)

About Level 3 Communications

Level 3 Communications, Inc. (NYSE: LVLT

(http://studio-5.financialcontent.com/prnews?Page=Quote&Ticker=LVLT )) is a

Fortune 500 company that provides local, national and global communications

services to enterprise, government and carrier customers. Level 3's

comprehensive portfolio of secure, managed solutions includes fiber and

infrastructure solutions; IP-based voice and data communications; wide-area

Ethernet services; video and content distribution; data center and cloud-based

solutions. Level 3 serves customers in more than 500 markets in over 60

countries across a global services platform anchored by owned fiber networks on

three continents and connected by extensive undersea facilities. Level 3

services are provided by subsidiaries of Level 3 Communications, Inc. For more

information, visit http://www.level3.com or get to know us on Twitter

(https://twitter.com/Level3 ), Facebook (https://www.facebook.com/#!/level3 )

and LinkedIn (http://www.linkedin.com/company/level-3-communications ).

(C) Level 3 Communications, LLC. All Rights Reserved. Level 3, Level 3

Communications, Level (3) and the Level 3 Logo are either registered service

marks or service marks of Level 3 Communications, LLC and/or one of its

Affiliates in the United States and elsewhere. Any other service names, product

names, company names or logos included herein are the trademarks or service

marks of their respective owners. Level 3 services are provided by subsidiaries

of Level 3 Communications, Inc.

Forward-Looking Statement

Some statements made in this press release are forward-looking in nature and

are based on management's current expectations or beliefs. These

forward-looking statements are not a guarantee of performance and are subject

to a number of uncertainties and other factors, many of which are outside Level

3's control, which could cause actual events to differ materially from those

expressed or implied by the statements. Important factors that could prevent

Level 3 from achieving its stated goals include, but are not limited to, the

company's ability to: increase revenue from its services to realize its targets

for financial and operating performance; develop and maintain effective

business support systems; manage system and network failures or disruptions;

avert the breach of its network and computer system security measures; develop

new services that meet customer demands and generate acceptable margins; manage

the future expansion or adaptation of its network to remain competitive; defend

intellectual property and proprietary rights; manage risks associated with

continued uncertainty in the global economy; manage continued or accelerated

decreases in market pricing for communications services; obtain capacity for

its network from other providers and interconnect its network with other

networks on favorable terms; successfully integrate future acquisitions;

effectively manage political, legal, regulatory, foreign currency and other

risks it is exposed to due to its substantial international operations;

mitigate its exposure to contingent liabilities; and meet all of the terms and

conditions of its debt obligations. Additional information concerning these and

other important factors can be found within Level 3's filings with the

Securities and Exchange Commission. Statements in this press release should be

evaluated in light of these important factors. Level 3 is under no obligation

to, and expressly disclaims any such obligation to, update or alter its

forward-looking statements, whether as a result of new information, future

events, or otherwise.

Contact Information

Media:                               Investors:

Stephanie Walkenshaw                 Mark Stoutenberg

+1 720-888-3084                     +1 720-888-2518

stephanie.walkenshaw@level3.com      mark.stoutenberg@level3.com

Logo - http://mma.prnewswire.com/media/144115/level_3_communications_logo.jpg

SOURCE Level 3 Communications, Inc.  

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