Mahindra Comvivaがデジタル決済顧客エンゲージメント・プラットフォームMobilytixを開始

Mahindra Comviva

Mahindra Comvivaがデジタル決済顧客エンゲージメント・プラットフォームMobilytixを開始

AsiaNet 67548(0260)

【バルセロナ(スペイン)2017年2月27日PR Newswire=共同通信JBN】

*世界クラスのデジタル支払い用マーケティング・エンゲージメント・オートメーション・プラットフォーム

*総売上と収益の増加をもたらす

モビリティー・ソリューションの提供で世界をリードするMahindra Comvivaは2月27日、デジタル決済分野におけるより高いレベルの顧客エンゲージメントを促進するデジタル決済向け顧客エンゲージメントMobiLytix(TM)を開始したと発表した。世界クラスのデジタル支払い用マーケティング・エンゲージメント・オートメーション・プラットフォームであるデジタル決済向け顧客エンゲージメント・プラットフォームMobiLytix(TM)は、既存のモバイルマネー・ライフサイクルを活性化させ、総売上と収益の増加をもたす。

Logo:http://photos.prnewswire.com/prnh/20130626/625127

デジタル決済向け顧客エンゲージメント・プラットフォームMobiLytix(TM)は、データ中心・分析手法を採用し、モバイルマネー・ライフサイクルのあらゆる段階で新しい機会を創出し、顧客の行動および要望のより深い理解を組み込んだ高度にコンテクスチュアルなオファーやプロモーションを通じて、より高いレベルの利用と定着を目指す。モバイルマネーの使用を奨励し、顧客およびエージェントのエンゲージメント水準を発展させ、加入者との長期的な関係を構築し、そのようにして顧客の定着性を向上させることにより、より多くの加入者を呼び込み、より大きなモバイル・エコシステムを構築するための適切な手段を提供する。

Mahindra Comvivaの消費者価値ソリューション事業責任者であるアミット・サンヤル氏は「世界の顧客稼働率はわずか32.6%にすぎず、モバイルマネー使用量の増加は引き続き重要な課題だ。モバイルマネー登録と実際の使用との間の隔たりを狭めるのに重要なことは、長期的にはアンインストール率を低下させ、長期的に保持率を向上させるための個人的かつタイムリーなコミュニケーションである。われわれの新しいサービスは、タイムリーで関連性の高いコンテクスチュアルなメッセージングを通して、モバイルマネー・サービスを一連の経験として定義し、顧客のニーズと経験を重視する発展手法の必要性を強化し、長期的な使用と保持を推進する一助としている」と語った。

Mahindra Comvivaの消費者価値ソリューション部門は、世界中の25カ国で40カ所超に展開し、2億5000万人以上の顧客に対応している。同社のMobiLytix(TM)スイートは、マーケターが多様なチャンネルおよびあらゆるデバイスで、高度にコンテクスチュアルなマーケティング提供することに役立つデータドリブンのマーケティングツールを提供する。マーケターはMobiLytix(TM)スイートを使用して、顧客コンテクストに関する情報を収集、分析、利用して、パーソナライズされたリアルタイムのやりとりを調整し、収益実績を上げ、競争上の優位性を獲得することができる。このスイートは1日に8億件のデジタルマーケティング・メッセージを提供、解約予測精度は60%超である。

▽問い合わせ先

Sundeep Mehta

Email: pr@mahindracomviva.com

ソース:Mahindra Comviva

Mahindra Comviva Launches Mobilytix Customer Engagement for Digital Payments

PR67548

BARCELONA, Spain, Feb. 27, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

       - A World-class Marketing Engagement Automation Platform

         for Digital Payments

       - Increases Top-line and Bottom-line Growth

   Mahindra Comviva, the global leader in providing mobility solutions, today

announced the launch of MobiLytix[TM] Customer Engagement for Digital Payments

an offering to drive higher level of customer engagement in the digital

payments space. MobiLytix[TM] Customer Engagement for Digital Payments, which

is a world-class marketing engagement automation platform for digital payments,

revitalizes existing mobile money lifecycle leading to top-line as well as

bottom-line growth.

   Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130626/625127

   MobiLytix[TM] Customer Engagement for Digital Payments takes a data centric

and analytics approach to mine new opportunities at each and every stage of the

mobile money lifecycle, with the aim to drive higher levels of usage and

retention, through highly-contextual offers and promotions that are embedded

with a deeper understanding of customers' behavior and wants. It serves to put

the right enablers in place for onboarding more subscribers and building a

bigger mobile ecosystem by encouraging more usage of mobile money, developing

subscriber as well as agent engagement level, creating long-term relationship

with subscribers and thus improving customer stickiness.

   Amit Sanyal, Business Head, Consumer Value Solutions at Mahindra Comviva

said, "Increasing mobile money usage remains an important challenge, with the

global customer active rate standing at a measly 32.6%. The key to reducing the

chasm between mobile money registration and the actual usage is personal and

timely communication to decrease uninstall rate and increasing retention rates

in the long term. Our new offering defines mobile money service as a set of

experiences, through timely, relevant and contextual messaging, and thus

reinforces the need for a development approach that emphasizes customer needs

and experience, helping in driving usage and retention in the long term."

   Mahindra Comviva's Customer Value Solutions has over 40 deployments in 25

countries across the globe and empowers over 250 million customers. Its

MobiLytix[TM] Suite provides marketers with data-driven marketing tools that

helps them to deliver highly-contextual marketing across multiple channels and

on any device. Using MobiLytix[TM] suite, marketers can acquire, analyze and

apply information about customer context to orchestrate personalized, real-time

interactions to drive revenue performance and gain competitive advantage. It

delivers 800 million digital marketing messages per day and provides over 60%

accuracy for churn prediction.

   For further enquiries, please contact:

   Sundeep Mehta

   Email: pr@mahindracomviva.com

   SOURCE: Mahindra Comviva

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