SHOPBOPのトレンドをつくる2017年春キャンペーンはウォーターハウス姉妹を起用

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SHOPBOPのトレンドをつくる2017年春キャンペーンはウォーターハウス姉妹を起用

AsiaNet 67525 (0250)

【ニューヨーク2017年2月24日PR Newswire=共同通信JBN】世界中の女性のための優良オンライン・ショッピング・スポットのSHOPBOPは、英国のファッションスター姉妹、スキ・ウォーターハウスとイミー・ウォーターハウス、最新モデルのアラナ・アリントンを起用して、世界規模の2017年春キャンペーン「Find Your Spring(春を見つけよう)」を開始した。女性の友情と女性らしさの現代的解釈をめぐるこのキャンペーンは、6大春トレンド―「Pretty in Pink(かわいいピンク)」「Tailor Made(オーダーメード)」「All-Day Lingerie(終日ランジェリー)」「Modern Americana(モダン・アメリカーナ)」「New Romantics(ニュー・ロマンチック)」「SoCal Cool(南カリフォルニアのクール)」―で表現される。

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Find Your Springキャンペーンは、電子メール、ソーシャルメディア、ホームページの各デジタル・チャンネルを通じて独自の写真・動画コンテンツを展開し、スタイルの手引き、最新の春物製品、魅力的な画像で構成される週刊ルックブックの形で、デスクトップ、タブレット、ダイレクトメール(DM)、モバイルに配信される。シーズンのスターカラーであるピンクから、遊び心あふれるプリント、ロマンチックなシルエット、春物ファッションの呼び物までが掲載される。

SHOPBOPのファッションディレクター、キャロライン・マグワイアは「スキ・ウォーターハウス、イミー・ウォーターハウス、アラナ・アリントンと世界規模の2017年春キャンペーン『Find Your Spring』を開始することができてとてもうれしい。親しみやすいスタイル、遊び好きの感性というまさにSHOPBOPらしいやり方で春の気分を表現する最適のトリオを選んだと思っている」と話した。

▽SHOPBOPの春トレンド

*Pretty in Pink(2017年2月23日から)

クリーミーな赤、くすんだローズ、鮮明な赤紫といった夢の色調がクロゼットを占領

*Tailor Made(2017年3月9日から)

これまで見たことがないようなクリスピー・クラシックをこなす季節のカンニングペーパー

*All-Day Lingerie(2017年3月16日から)

苦労のないぜいたくスタイルをこなす手引き。ボタンダウンの上にクロップトップを着てシルキーな下着とスリップドレスを合わせ、ショートパンツの上に室内用ローブを羽織るという私たちのガイド

*Modern Americana(2017年3月23日から)

米国女性の定番であるギンガム、水玉模様、愛国色、ストライプ、大量のデニムの復活を表す再構成された赤、白、青

*New Romantics(2017年3月30日から)

夢のようなフリル、ハイネックのブラウス、ジュリエットスリーブ、ドラマチックな花柄の洗練された混合

*SoCal Cool(2017年4月6日から)

サーフィンをイメージした明るい遊び心のシルエットでビーチのレトロな波に乗る。力強い画像とネオンの明かりも

高解像のキャンペーン画像は以下参照。

https://www.dropbox.com/sh/59x63xcljn5r5qi/AADbY6IUsZF6UPE9zJOsw0cta?dl=0

キャンペーン動画は以下参照。

https://youtu.be/tFiJeOZgfac

▽SHOPBOPについて

SHOPBOP.com(https://www.shopbop.com/ )はベテランのデザイナーと新人デザイナーが厳選した幅広い品々を世界中の女性に提供するモダンなスタイルの人気オンラインショッピングサイト。世界1000以上のブランド(https://www.shopbop.com/actions/designerindex/viewAlphabeticalDesigners.action )を扱い、165カ国の女性にすぐ着ることができる服やアクセサリーを取りそろえる。世界のどこへでも無料で手早く配送し、米国とカナダでは無料で返品を受け付ける。SHOPBOPはAmazon.com Inc.グループ企業の一員である。

▽問い合わせ先

Sean Morrissey, PR

Seanwm@SHOPBOP.com

ソース:SHOPBOP

SHOPBOP Launches Spring 2017 Trend Driven Campaign With Suki And Immy Waterhouse

PR67525

NEW YORK, Feb. 24, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

SHOPBOP, the premier online shopping destination for women worldwide, launches

their global Spring 2017 campaign, 'Find Your Spring,' featuring It-Brit

sisters and style stars, Suki Waterhouse and Immy Waterhouse, and

model-of-the-moment, Alanna Arrington. The campaign centers around female

friendship and a modern take on femininity, as seen in six major spring trends

- Pretty in Pink, Tailor Made, All-Day Lingerie, Modern Americana, New

Romantics and SoCal Cool.

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Logo - http://mma.prnewswire.com/media/271156/shopbop_com_logo.jpg  

The Find Your Spring campaign will roll out with unique photo and video

content, spanning all digital channels - email, social media and homepage - and

is hosted across desktop, tablet, direct mail and mobile, in the form of weekly

look books, consisting of style how-tos, the latest spring product, and

stunning imagery. From the season's star color, pink, to playful prints and

romantic silhouettes, spring's fashion highlights are brought to life.

SHOPBOP Fashion Director, Caroline Maguire:

"We are extremely excited to be launching our global Spring 2017 campaign,

'Find Your Spring', with Suki Waterhouse, Immy Waterhouse and Alanna Arrington.

We feel we have chosen the perfect trio to represent the spirit of Spring in a

very SHOPBOP way, with approachable style and a playful sensibility."

SHOPBOP's SPRING TRENDS:

Pretty in Pink [Launch: February 23, 2017]

This dreamy shade is about to take over your closets In scales of creamy blush,

dusty rose, and shocking fuchsia.

Tailor Made [Launch: March 9, 2017]

Your seasonal cheat sheet to pulling off crisp classics like you've never seen

them before.

All-Day Lingerie [Launch: March 16, 2017]

How to pull off the effortlessly luxe look - our guide to wearing crop tops

over button-downs, pairing slip dresses with silky pants, and tossing

boudoir-inspired robes over cut-offs.

Modern Americana [Launch: March 23, 2017]

Red, white, and blue, reimagined, featuring the resurgence of Americana staples

- gingham, polka dots, patriotic colors, stripes and tons of denim.

New Romantics [Launch: March 30, 2017]

A sophisticated mix of dreamy ruffles, high-neck blouses, Juliet sleeves, and

dramatic florals.

SoCal Cool [Launch: April 6, 2017]

Ride the beachy, retro wave with bright, surf-inspired playful silhouettes -

think punchy graphics and hits of neon.

High-Res Campaign Imagery: Campaign Imagery

(https://www.dropbox.com/sh/59x63xcljn5r5qi/AADbY6IUsZF6UPE9zJOsw0cta?dl=0 )

Link Campaign Video: Campaign Video (https://youtu.be/tFiJeOZgfac )

ABOUT SHOPBOP:

Shopbop.com (http://www.shopbop.com/ ) is the go-to online shopping destination

for modern style, offering women around the world the comprehensive,

hand-picked selection of established and emerging designers. Working with over

1,000 brands

(http://www.shopbop.com/actions/designerindex/viewAlphabeticalDesigners.action

) worldwide, SHOPBOP offers women in 165 countries an assortment of

ready-to-wear and accessories with fast, free global shipping worldwide and

free returns in the U.S. and Canada.  SHOPBOP is part of the Amazon.com Inc.

group of companies.

SHOPBOP

Sean Morrissey, PR

Seanwm@SHOPBOP.com

SOURCE  SHOPBOP

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