Bright Pattern、日本でクラウド型コンタクトセンター・サービスを拡大

Bright Pattern

Bright Pattern、日本でクラウド型コンタクトセンター・サービスを拡大

AsiaNet 67406 (0194)

【サンブルノ(米カリフォルニア州)2017年2月16日PR Newswire=共同通信JBN】

*マルチチャネルのクラウド型コンタクトセンターのソフトウエアを世界に提供するBright Pattern、日本で事業を拡大して現地の音声通信を強化し、地域でのコンプライアンスを改善

オムニチャンネル通信をシンプルにするクラウド型コンタクトセンター企業のBright Patternは、日本国内でクラウドポイントを増やし、そのプレゼンスを増大させたと発表した。

Bright Patternは日本のコンタクトセンター市場において新参ではない。過去5年間で3000人以上に増加した同時ユーザー数のカスタマー・コミュニティーを持っている。

このプレゼンスの新しいポイントによって、日本市場で業務展開する現地企業とグローバル企業ではデプロイが迅速になり通信が向上する利点がある。現地企業はBright Patternのダイレクトアップグレード・スケジュールによって加速されたイノベーションの提供を享受するだろう。

Bright Patternの仮想コンタクトセンター(http://www.brightpattern.com/virtual-contact-center/ )を利用して日本市場で業務展開するグローバル企業は、低レイテンシ―のより優れた音声通信サービスを提供でき、国内電話番号を活用したり、国内でのレコーディング保存によってコンプライアンスを改善できる。Follow-the-sunモデルでの業務時間の拡大においても日本の新しいポイントを使えば、オーバーフローやリポーティングの管理が楽になる。

Bright Patternのコンスタンチン・キシンスキー最高経営責任者(CEO)は「われわれのソフトウエアではクラウドを特に意識することはなくデプロイと管理が簡単なので、東京に新しいプロダクション・クラスターを立ち上げるのは、着手から完成まで1週間で終わる。われわれの顧客のグローバルな選択肢を広げることに興奮している」と話した。

Bright Patternのクラウド型コンタクトセンターのソフトウエアは世界26カ国以上、12カ国語で使われている。

▽Bright Patternについて

Bright Patternのクラウド型コンタクトセンターのソフトウエアは、顧客とエージェント、コンタクトセンター管理者のために、マルチチャンネルの顧客サービスの簡素化を支援する

▽参照

http://www.brightpattern.com/

ソース:Bright Pattern

▽問い合わせ先

Shelby Faris

shelby.faris@brightpattern.com

Bright Pattern Extends Its Cloud Contact Center Service to Japan

PR67406

SAN BRUNO, Calif., Feb. 16, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- Bright Pattern, global provider of multichannel cloud contact center

software, expands its presence in Japan to enhance local voice communications

and improve regional compliance.

Bright Pattern, the cloud contact center company that makes omnichannel

communications simple, announced it has expanded its presence in Japan with the

addition of a local cloud point of presence.

Bright Pattern is not a stranger to the Japanese contact center market, with a

customer community that has grown to more than 3,000 concurrent users over past

5 years.

The new point of presence will benefit local enterprises and global companies

serving the Japanese market with faster deployment times and better

communications. Local enterprises will enjoy accelerated innovation delivery

from Bright Pattern's direct upgrade schedule.

Global companies serving the Japanese market using Bright Pattern's virtual

contact center (http://www.brightpattern.com/virtual-contact-center/ ) will be

able to offer a better voice experience with low latency and improved

compliance by utilizing local phone numbers and storing recordings within the

country. Follow-the-sun extended hours of operation are now easier to manage

with overflow and reporting using the new point of presence in Japan.

"Our software is cloud-agnostic, and it's quite easy to deploy and maintain, so

bringing up a new production cluster in Tokyo took us about a week from start

to finish," said Konstantin Kishinsky, Bright Pattern CEO. "We are excited to

offer expanded global options to our customers."

Bright Pattern Cloud Contact Center software is used globally in over 26

countries and 12 languages.

About Bright Pattern

Bright Pattern's cloud contact center software helps to simplify multichannel

customer service for customers, agents and contact center managers.

Contacts

http://www.brightpattern.com/

SOURCE  Bright Pattern

CONTACT: Shelby Faris, shelby.faris@brightpattern.com

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