カンパリ・レッド・ダイアリーズと短編映画「キラー・イン・レッド」の物語公開

Gruppo Campari

カンパリ・レッド・ダイアリーズと短編映画「キラー・イン・レッド」の物語公開

AsiaNet 67197

ローマ(イタリア)、2017年1月24日/PRニュースワイヤー/ --

クライヴ・オーウェンとパオロ・ソレンティーノが、「カンパリ・レッド・ダイアリーズ2017」(Campari Red Diaries 2017)の映画の革命を主導

カンパリ(Campari、http://www.campari.com/ )は本日、最近のカンパリ・カレンダーのホリスティックな革命であるカンパリ・レッド・ダイアリーズ(Campari Red Diaries)を構成するキャンペーンの詳細と数多くの物語を正式発表します。

マルチメディアニュースのリリースを確認するには、以下のリンクまでご参照ください。

http://www.multivu.com/players/uk/8025351-campari-red-diaries-2017-killer-in-red

ブランドのメッセージの変革を象徴するカンパリ・レッド・ダイアリーズは、バーテンダーが技術を共有したくなるような影響に光を当てて、表現の手段としてのカクテルを称え、「どのカクテルにも物語がある」という力強い精神に命を吹き込む重層的なキャンペーンです。このプロジェクトの重要な一作品であるキラー・イン・レッド(Killer in Red)は、世界的に有名で受賞歴のあるイタリアのパオロ・ソレンティーノ(Paolo Sorrentino)が監督、ハリウッド俳優のクライヴ・オーウェン(Clive Owen)が主演して鮮やかに作り上げた短編映画です。

キラー・イン・レッドは、この素晴らしいキャンペーンに火をつけましたが、カンパリ・レッド・ダイアリーズの旅はバーテンダーの芸術にそのまま命を吹き込もうとしています。世界中の一流バーテンダーたちが作った12のカクテル物語のそれぞれが、若い新進のイタリア人監督イバン・オリタ(Ivan Olita)のビデオを媒体として実を結びました。

過ぎ去った日々のカンパリ・カレンダーの伝統を守り、そしてカンパリ・レッド・ダイアリーズ(Campari Red Diaries)を真の革命にするため、キラー・イン・レッド(Killer in Red)の主人公と12のカクテル物語のそれぞれのバーテンダーの名声は、評価の高いアルゼンチンの写真家Ale Bursetの撮影によるカンパリ・レッド・ダイアリーズ・カレンダー・ブック(Campari Red Diaries Calendar Book)で不滅のものとなります。例年通り、わずか9,999部しか印刷されておらず非売品ですが、思い出として世界中のカンパリ支援者に配布されます。

カンパリ・グループ最高経営責任者のボブ・クンツェ・コンツェヴィッツは、次のようにコメントしています。「今年のキャンペーンは、伝統を忘れることなく革新するというわが社のブランドに対する取り組みそのものである従来のカンパリ・カレンダーを切り捨てずに、新しい手段を取り入れています。その結果を心から誇りに思いますが、これもパオロ・ソレンティーノからクライヴ・オーウェン、Ale Burset、イバン・オリタまで、幸運にも共に働いてこられた数々のプロフェッショナルのお陰です。彼らは皆、キャンペーンばかりでなくカンパリの歴史にも特別な足跡を残してくれました」

                                   http://www.campari.com

                                   #Campari #RedDiaries

さらなる詳細は下記リンクまでご覧ください::

http://www.campari.com

https://www.youtube.com/EnjoyCampari

https://www.facebook.com/Campari

https://instagram.com/campariofficial

https://twitter.com/campari

     (写真: http://mma.prnewswire.com/media/459558/Campari_Red_Diaries.jpg )

情報源:カンパリ・グループ

(日本語リリース:クライアント提供)

The Stories Behind Campari Red Diaries & Short Film Killer in Red are Unveiled

PR67197

ROME, Jan. 24, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/

    Clive Owen and Paolo Sorrentino Lead (R)evolution to Film for Campari Red

Diaries 2017  

    Today, Campari is officially unveiling the full campaign and the many

stories that make up Campari Red Diaries; a holistic (r)evolution to the late

Campari Calendar.

    To view the Multimedia News Release, please click:

    

http://www.multivu.com/players/uk/8025351-campari-red-diaries-2017-killer-in-red

    Representing a step-change in the brand's communication, Campari Red

Diaries is a multi-layered campaign that brings to life the powerful ethos that

"every cocktail tells a story", celebrating cocktails as a vehicle for

expression by shining a light on the influences that inspire bartenders to

share their craft. Killer in Red, the pivotal piece of the project, is a

brilliantly executed short film directed by the Italian

internationally-renowned award winner, Paolo Sorrentino and starring Hollywood

actor, Clive Owen.

    Killer in Red is the ignition of the masterful campaign, yet the Campari

Red Diaries journey is about bringing to life the artistry of bartenders in an

authentic way. 12 cocktail stories created by some of the leading bartenders

from all around the world, with each brought to fruition through the medium of

video by young and emerging Italian director Ivan Olita.

    Keeping with the tradition of the Campari Calendar of days gone by, as well

as to ensure Campari Red Diaries is a true (r)evolution, the Killer in Red

protagonists and the bartenders behind each of the 12 cocktail stories, are to

be immortalised with the creation of the Campari Red Diaries Calendar Book,

shot by acclaimed Argentinian photographer, Ale Burset. As in previous years,

only 9,999 copies have been printed and will not go on sale but will be

internationally distributed to friends of Campari around the world as a memoir.

    Bob Kunze-Concewitz, Chief Executive Officer of Gruppo Campari comments,

"This year's campaign takes on a new medium without severing ties with our past

Campari Calendars which is exactly our approach to the brand - to innovate

without ever forgetting our heritage. "I am extremely proud of the result,

which I must attribute to the array of professionals we have been lucky to work

with from Paolo Sorrentino to Clive Owen, Ale Burset and Ivan Olita, all of

whom have left their own special mark not only on the campaign but the history

of Campari."

    http://www.campari.com

    #Campari #RedDiaries

    For more information visit:

    http://www.campari.com

    https://www.youtube.com/EnjoyCampari

    https://www.facebook.com/Campari

    https://instagram.com/campariofficial

    https://twitter.com/campari

     (Photo: http://mma.prnewswire.com/media/459558/Campari_Red_Diaries.jpg )

    

SOURCE: Gruppo Campari

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中