ケイト・モスがドイツのファッションブランドNIKKIEの新しい顔に

NIKKIE

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ケイト・モスがドイツのファッションブランドNIKKIEの新しい顔に

アムステルダム、2016年12月13日/PRニュースワイヤー/ --

ケイト・モスがドイツのファッションブランドNIKKIEの国際的な顔になる予定です。デザイナーのNikkie Plessenとスーパーモデルは2017年秋コレクションでの協力に合意しました。

(ロゴ: http://mma.prnewswire.com/media/448484/NIKKIE_Logo.jpg )

Nikkie Plessenは、アムステルダムでの2017年春夏コレクション発表の場で、ケイト・モス(と彼女のボーイフレンド、ニコライ・フォン・ビスマルク伯爵)の立ち会いの下、このニュースを発表しました。2017年の秋には、NIKKIEの国際的なレディースコレクションのあらゆるキャンペーン報道でケイト・モスが見られるでしょう。

CEOでありデザイナーのNikkie Plessenは次のように述べています。「スーパーモデルのケイトがNIKKIEの新しい顔になることを非常に誇らしく思っています。ケイト・モスは、強くてタフですが、同時に女らしくセクシーだという点で、私が自身のファッションブランドを通して表現したいことを正確に体現しています。彼女がミューズとしてNIKKIEを代表したいと願っていることは、もちろん素晴らしいことです。私個人にとって、ケイトは常に最高の流行の体現者でもあり続けています。私達は最初の出会いですぐ上手くやっていけるとわかり、そして彼女がNIKKIEの顔になることを知り、夢が実現したのです。ケイト・モスをブランドアンバサダーに迎えることで、NIKKIEファミリーは必ず世界的に有名になることが出来るでしょう。」

ケイト・モスは最近モデルの仕事選びに極めて慎重になっているだけに、このパートナーシップは極めて特別なものと言えます。さらに、今年彼女は自身のモデルエージェンシーであるケイト・モス・エージェンシーに力をいれることを決めています。

Nikkieについて

NIKKIEは、2011年にオーナーのNikkie Plessenによって立ち上げられ、この5年間で国際的なブランドに成長しました。今では、15の独自店舗と欧州およびアジアにおいてギャラリー・ラファイエット、高島屋、Robinsons and Le Marais等の大型デパート内に店舗を構えています。

NIKKIEは、高級ファッションブランドとハイストリートファッションブランドの間のギャップをなくしています。このブランドの強みは、高級デザイン、贅沢な素材、そしてエレガントで女性らしいフィット感を手頃な価格で提供できることです。ナターシャ・ポーリー、タイラ・バンクス、クリスティナ・バザン、ラライン・シャーといった世界的スーパーモデルやイットガールがNIKKIEを着こなしています。

ソース: NIKKIE

Annemieke Hart: annemieke@npfashion.nl 、+31-6-2426-2653

(日本語リリース:クライアント提供)

Kate Moss is New Face of Dutch Fashion Label NIKKIE

PR66874

AMSTERDAM, Dec. 13 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

      Kate Moss is set to become the international face of Dutch fashion label

NIKKIE. Designer Nikkie Plessen and the supermodel have agreed to work together

on the 2017 autumn collection.

    Nikkie Plessen announced the news during her Spring/Summer 2017

presentation in Amsterdam, in the presence of Kate Moss. In the autumn of 2017,

Kate Moss will be seen on all campaign communications for the NIKKIE ladies'

line international.

(Logo: http://mma.prnewswire.com/media/448484/NIKKIE_Logo.jpg )

(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/448494/NIKKIE_Kate_Moss.jpg )

    "I am incredibly proud of the fact that supermodel Kate is the new face of

NIKKIE. Kate Moss personifies precisely what I want to express through my

fashion label: she is strong and tough but at the same time also feminine and

sexy. The fact that she wishes to represent NIKKIE as its muse is of course

fantastic. For me personally, Kate has also always been the ultimate embodiment

of style. Seeing how we immediately got on so well with one other during our

first meeting, and knowing that she will now become the face of NIKKIE, is a

dream come true. Having Kate Moss as our brand ambassador will enable us to put

NIKKIE firmly on the map worldwide", says CEO and designer Nikkie Plessen.

    What makes the partnership particularly special is that Kate Moss is

extremely selective in which modelling work she accepts these days. What's

more, this year she decided to focus on her own model agency: Kate Moss Agency.

    About Nikkie

    NIKKIE was launched by its owner Nikkie Plessen in 2011, and has grown over

the past five years into an international brand with 15 of its own stores and

in-store shops within large department stores such as Galeries Lafayette,

Takashimaya, Robinsons and Le Marais in Europe and Asia.

    NIKKIE plugs the gap between high-end and high-street fashion labels. The

strength of the brand comes from its ability to offer high-end designs, luxury

materials and an elegant, feminine fit at an affordable price. NIKKIE is worn

by international supermodels and IT-girls such as Natasha Poly, Tyra Banks,

Kristina Bazan and Raline Shah.

Source:  NIKKIE

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