Atlantis Healthcareが結果主導、行動標的の患者サポート計画の20年祝う

Atlantis Healthcare Group

Atlantis Healthcareが結果主導、行動標的の患者サポート計画の20年祝う

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【ロンドン2016年12月9日PR Newswire=共同通信JBN】健康心理学ベースの患者サポートプログラムのパイオニアで世界リーダーのATLANTIS HEALTHCAREは9日、20周年を祝っている。

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過去20年にわたってAtlantisは療法順守の問題に取り組むために健康心理学の応用と行動変化を進化させてきた。これには公刊された順守についてのCOM-Bと最近開始されたAtlantisの「自己管理枠組み」が含まれている。

Atlantis Healthcareのマシュー・ウォールズ最高経営責任者(CEO)は「Atlantisはこの分野のパイオニアであり、健康心理学界と世界的に協力して、薬物療法への非順守と取り組むための革新的で高度に個人化されたソリューションの考案を行っているーこれは比較的新しい科学分野なのである」と語っている。

患者に対して個人的に調整されたサポートを提供することは医薬品業界にとって複雑な作業であり、Atlantisは20年間の関連の専門知識と経験を利用してこのプロセス全体でクライアントを導くことができる。またAtlantisはプログラムの効果を判定してクライアントと支払い側に価値を示すことにもコミットしている。これにはプログラムの不可欠な部分としてしっかりした判定戦略を組み込むこと、そしていくつかのケースでは無作為対比試験を実施することが含まれている。

2002年からAtlantisに勤務しているジョニー・デューダー英国マネジングディレクターは「わが社は有意義でインパクトのあるサポートを世界レベルで提供したいと考えていたが、いまではそれを実行している。わが社は人々の生活に変化をもたらすことにエネルギーを注ぎ込み続け、この領域の最先端にとどまるために一層努力する」と語っている。

サノフィ(Atlantisのクライアントである)糖尿病ディビジョンのイサベル・ファン・ベレグハム患者ソリューション・リードはAtlantisとの協力を「素晴らしい経験」だと述べている。ベレグハム氏は「Atlantisは強力な専門知識を所有し、事務所内で共有し、患者サポートプログラムを動かしている。さらに、真のパートナーとして振る舞い、行動している。これは偉大な価値があり、われわれのチームが野心的な目標を達成することを可能にする」と説明している。

1996年にニュージーランドで設立されて以来、Atlantisは世界的な活動範囲を発展させ、ニュージーランド、オーストラリア、英国、ドイツ、スペイン、米国に事務所を置いている。同社はデジタル技術の装備に成功し、高度に個人化された患者サポートプログラムを提供している。

マシュー・ウォールズCEOは、Atlantisはいまや過去20年の成功を利用できる有利な立場にあると述べ、さらに次のように語っている。

「患者向けサポートプログラムの設計、開発、提供に関しては、われわれは時代を先取りしている。われわれは境界を拡大したし、患者の健康面の結果、そして保険会社、健康管理プロバイダー、医薬品会社に対する価値の提供の両面で、違いを示せるような証拠に基づく新たなソリューションの発見にエネルギーを集中し続ける」

編集者注

Atlantis Healthcareは患者の自己管理の持続的な改善を推進する世界的な患者サポート・ソリューションの設計、開発、提供の有力な専門会社である。患者の治療結果と経験に前向きの影響を与えると同時に、医薬品クライアントの製品、サービスの価値を示す革新的なデジタルの創造的ソリューションとともに、同社独自の自己管理行動変化枠組みを活用しているためにAtlantisのアプローチは成功している。詳しい情報はwww.atlantishealthcare.com を参照。

▽問い合わせ先

Matthew Walls

Matthew.Walls@atlantishealthcare.com

+44 208-747-4360

ソース:Atlantis Healthcare Group

Atlantis Healthcare - Celebrating 20 years of delivering outcomes-driven, behavior-targeted, global patient support programs

PR66847

LONDON, Dec. 9, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

ATLANTIS HEALTHCARE, a pioneer and global leader in health psychology-based

patient support programs is celebrating its 20th anniversary today.

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Over the past 20 years, Atlantis has evolved the application of health

psychology and behavior change to tackle the adherence challenge. This includes

using its published COM-B model for adherence and more recently launching

Atlantis' Self-Management Framework.

Atlantis Healthcare CEO Matthew Walls says: "Atlantis has been a pioneer in

this area, working globally with health psychology academics to devise

innovative, highly personalized solutions to tackle non-adherence to drug

therapies - it's is a relatively new science discipline."

Providing tailored support for patients is a complex task for the

pharmaceutical industry and Atlantis is able to call upon 20 years' of relevant

expertise and experience to guide clients through this process. Atlantis also

has a commitment to measuring program effectiveness to demonstrate value to

clients and payors. This includes incorporating robust measurement strategies

as an integral part of programs and in some cases, conducting randomized

controlled trials.

UK Managing Director Jonny Duder, who has been at Atlantis since 2002, says:

"We had an aspiration to offer meaningful and impactful support on a global

level and we're doing that now. We'll continue to put our energy into making a

difference to people's lives, working hard to stay at the forefront of where

this space is going."

Isabelle Van Bellegham, Patient Solution Lead, Diabetes Division at Sanofi (an

Atlantis client), describes working with Atlantis as "an amazing experience".  

She explains: "Atlantis owns and shares their strong expertise in building and

running patient support programs. Moreover, they behave and act as real

partner. This is of great value and enables our team to meet very ambitious

objectives."

Since launching in New Zealand in 1996, Atlantis has developed a global

footprint, with offices in New Zealand, Australia, UK, Germany, Spain and US.

The company has successfully harnessed digital technology to deliver highly

personalized patient support programs.

Matthew Walls says Atlantis is now well placed to build on its success over the

last two decades. "We are ahead of the curve when it comes to designing,

developing and delivering support programs for patients. We have pushed the

boundaries and we'll continue to focus our energies on finding new

evidence-based solutions which can make a difference, both in terms of health

outcomes for patients and delivering value for insurers, healthcare providers

and pharmaceutical companies."

Note for editors:

Atlantis Healthcare is a leading expert in the design, development and delivery

of global patient support solutions which drive sustained improvements in

patient self-management. The Atlantis approach is successful because it

leverages the organization's proprietary self-management behavior-change

framework alongside innovative digital and creative solutions to positively

impact patients' treatment outcomes and experience as well as demonstrating the

value of pharmaceutical clients' products and services. For more information,

visit: www.atlantishealthcare.com.

CONTACT: Matthew Walls, Matthew.Walls@atlantishealthcare.com, +44 208-747-4360

SOURCE  Atlantis Healthcare Group

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