ブッキング・ドットコムが予想する 2017年の旅行業界の8大トレンド

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AsiaNet 66603

ブッキング・ドットコムが予想する

2017年の旅行業界の8大トレンド

2016年11月21 日:日本-世界最大のオンライン宿泊予約サイト Booking.com (ブッキング・ドットコム)の日本法人 ブッキング・ドットコム・ジャパン株式会社(本社:東京都港区 代表:ジェームス・ホワイトモア 以下:ブッキング・ドットコム)は、ブッキング・ドットコムの専門チームが、2017 年に起こる旅行トレンドを予想し発表しました。

ブッキング・ドットコムが持つ豊富なデータ(人気の旅行テーマ、クチコミ、トレンドなど)やオンライン旅行業界トップレベルの技術と洞察に裏打ちされた分析で、来年の旅行トレンドを大胆に予測しました。観光客や出張利用者が2017年にどんな宿泊体験をするのか等、先取りしてご紹介します。

To read the full release, visit Booking.com’s Global Newsroom: https://news.booking.com/ja/

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報道関係者各位の問い合わせ先:

Booking.com PR 事務局(株式会社イニシャル内) 担当:久保田/寺尾/牧野

booking.com@vectorinc.co.jp

ブッキング・ドットコム・ジャパン株式会社 広報担当:岩崎健 MAIL:JapanPR@booking.com

Booking.com(ブッキング・ドットコム)について

ブッキング・ドットコムは、ホテルをはじめとする様々な宿泊施設のオンライン予約における世界的なリーダーです。独立系の小規模宿泊施設から5つ星の豪華ホテルまで、お客様の旅行スタイルやニーズに合った宿泊施設を、最安値保証かつ予約手数料無料でご提供しています。当社の予約サイトは、43カ国語の言語に対応しており、パソコン、スマートフォン、タブレットなど様々なデジタル機器からいつでもどこでもアクセス可能で、227の国と地域、9万6,000ヶ所以上の目的地、そして100万軒以上の宿泊施設(うち約52万軒は長期滞在型宿泊施設)の宿泊予約が可能です。また、実際に宿泊施設に泊まったユーザーだけが投稿できるクチコミを1億700万件以上掲載しており、観光・レジャー、ビジネスでのご利用と幅広いお客様のニーズに対応する宿泊予約サイトです。19年を超える経験をもとに、世界各国・184のオフィス、1万3,000名以上の社員、日本語を含む多言語で対応する24時間対応のカスタマーサービスが、お客様に最高の宿泊体験を提供するべく日々努力しています。

1996年に設立した、Booking.com B.V.はBooking.com(TM)(http://www.booking.com )の運営会社で、The Priceline Group(NASDAQ: PCLN)グループのメンバーです。さらに詳しい情報は、http://www.booking.com をご参照ください。また、Twitter(https://mobile.twitter.com/bookingcom_jp )、Instagram(https://www.instagram.com/bookingcom_jp/ )、Facebook(https://www.facebook.com/bookingcomjapan )、Pinterest(https://www.pinterest.com/bookingdotcom/ )の公式アカウントを開設しています。

(日本語リリース:クライアント提供)

8 Big Travel Predictions for 2017

PR66603

AMSTERDAM, Nov. 21/PRNewswire=KYODO JBN/- -

     Inspired by a wealth of data, traveller endorsements, reviews, preferences

and insights as well as industry leading understanding and innovation in

e-commerce travel technology, the experts at Booking.com [http://Booking.com ]

shed light on 8 major travel predictions for 2017.

    1. Instant Gratification 2.0

    Technology is fuelling a more demanding and impatient traveller. 44% of

travellers already expect to be able to plan their holiday in a few simple taps

of their smart phone and over half (52%) expect their use of travel apps to

increase in 2017.

    2. Getting to Business

    2017 will see a further upswing in the blurring lines between leisure and

business travel. 49% of business travellers already extend their business trips

to further enjoy the destination, while three quarters (75%) intend to do so

the same or more in the coming year.

    3. Appetite to Discover

    The discovered world has many undiscovered places and 2017 promises to see

travellers unleashing their inner explorer. 45% plan to be more adventurous in

their choice of destination in the coming year, while 47% would like to explore

corners of the globe that none of their friends have been to.

    To read the full list of 8 Big Travel Predictions for 2017, visit

Booking.com's Global

Newsroom: https://globalnews.booking.com/8-big-travel-predictions-for-2017

    About Booking.com

http://www.booking.com/?aid=354544&utm_source=PR&utm_medium=email_pr&utm_campaign=22_01_2013

]

:

    Booking.com is the world leader in booking hotel and other accommodations

online. It guarantees the best prices for any type of property - from small

independents to five-star luxury. Guests can access the Booking.com website

anytime, anywhere from their desktops, mobile phones and tablet devices, and

they don't pay booking fees - ever. The Booking.com website is available in 43

languages, offers over 1M hotels and accommodations including 520,000 vacation

rental properties and covers over 96,000 destinations in 227 countries and

territories worldwide. With over 20 years of experience and a team of over

13,000 dedicated employees in 187 offices worldwide, Booking.com operates its

own in-house customer service team, which is available 24/7 to assist guests

and ensure an exceptional customer experience.

    Established in 1996, Booking.com B.V. owns and operates Booking.com(TM),

and is part of The Priceline Group (NASDAQ: PCLN). Follow us on Twitter

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    For further information, contact the Booking.com Press Office:

    mediarelations@booking.com

    SOURCE: Booking.com

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