Mahindra Comvivaが企業のデジタル・エンゲージメント向け最新ソリューションを公開
Mahindra Comvivaが企業のデジタル・エンゲージメント向け最新ソリューションを公開
AsiaNet 65891 (1228)
【ニューデリー2016年9月26日PR Newswire=共同通信JBN】
Telcosによって企業の迅速なデジタル変革
モビリティー・ソリューション提供で世界をリードするMahindra Comvivaはロンドンで開催されるService Innovation World 2016で、最新のデータ・マネタイゼーション・プラットフォーム「Infinity」を公開した。このプラットフォームは企業のビジネス要件と通信オペレーターのネットワーク機能を融合することに成功し、企業がデジタル・エンゲージメントを管理、運用する最適な手段を提供する。
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130626/625127 )
Infinityデータ・マネタイゼーション・プラットフォームは、企業が通信オペレーターのデータチャンネル・インフラストラクチャーとアセットを活用して、顧客、従業員、パートナー、コネクテッドデバイスとのリッチでコンテクスチュアルなデジタル化した顧客エンゲージメントを開発することを可能にする。同時に、このプラットフォームは初めてTelcosを使用して、企業のためにエンゲージメント・チャンネルであるデータを浮き彫りにするので、これによってデータパイプの収益化を向上させる。同プラットフォームは、構築済みで展開可能な使用事例を提供する最新鋭のビジネスレイヤーを提供し、企業がエンゲージメント製品を迅速に発売することを可能にする。
ディトヤ・ダルバ副社長兼メッセージング&ブロードバンド・ソリューション責任者は今回の製品公開について「通信オペレーターは企業向けのデジタル・イネーブラーになり、より速く、よりよく、かつより安価な方法でエンドカスタマーに向けたデジタル・エンゲージメントに価値を付加できる大きなチャンスがある。その一方で、企業はモバイルアプリ、ウェブサイト、コンテンツの断片化されたアプローチを通じて、デジタル顧客エンゲージメントに関して困難に直面している。Mahindra ComvivaのInfinityプラットフォームは、Telcosが統一され整合性のある方法でデジタル・エンゲージメント・イニシアチブのデータチャンネルを企業に提供することによって、この問題を解決する。われわれはデータが次世代の貨幣であり、Infinityはこのパラダイムを実現する大きな1歩であると確信している」と語った。
Mahindra Comvivaは、9月27、28の両日開催されるService Innovation Worldイベントのブース5に出展する。
▽問い合わせ先
Sundeep Mehta
Global Manager - PR & Corporate Communications
Mob. +91-9910030732
pr@mahindracomviva.com
ソース:Mahindra Comviva
Mahindra Comviva Unveils its New Solution for Enterprise Digital Engagements
PR65891
NEW DELHI, Sept. 26 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Fast-tracking Digital Transformation of Enterprises via Telcos
Mahindra Comviva, the global leader in providing mobility solutions, launches
its new Data Monetization Platform - 'Infinity' at the Service Innovation World
2016 event, in London. The platform successfully blends enterprise business
requirements with telecom operator's network capabilities, providing the
perfect medium for enterprises to manage and run their digital engagements.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130626/625127 )
Infinity Data Monetization Platform enables enterprises to create rich and
contextual digital engagements with their consumers, employees, partners and
connected devices while leveraging the telecom operator's data channel
infrastructure and assets. At the same time, it empowers Telcos for the first
time, to expose data as an engagement channel for the enterprises and thereby
better monetize the data pipe. The platform offers a state-of-art business
layer providing pre-built ready-to-deploy use-cases, enabling enterprises to
launch engagement products swiftly.
Speaking on the launch of the product, Aditya Dhruva, Vice-President and Head
of Messaging and Broadband Solutions, Mahindra Comviva said, "Telecom operators
have a significant opportunity of being a digital enabler for the enterprises,
adding value to the digital engagements towards their end customers in a
faster, better and cheaper way. Enterprises, on the other hand, are taking a
hard route today towards digital engagements with their customers through
fragmented approaches for mobile apps, websites and content. Mahindra Comviva's
Infinity platform solves this problem by enabling Telcos to offer data channel
to enterprises for their digital engagement initiatives in a uniform and
consistent way. We firmly believe that data is the next currency and Infinity
is a significant step in realizing that paradigm."
Mahindra Comviva will be present at the Service Innovation World event at booth
no. 5 from 27th to 28th September.
For further enquiries, please contact:
Sundeep Mehta
Global Manager - PR & Corporate Communications
Mob. +91-9910030732
pr@mahindracomviva.com
Source: Mahindra Comviva
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