AQUA Carpaticaがカンヌ国際クリエイティビティ・フェスティバルでゴールドライオン賞を獲得

AQUA Carpatica

AQUA Carpaticaがカンヌ国際クリエイティビティ・フェスティバルでゴールドライオン賞を獲得

AsiaNet 64981(0813)

【ニューヨーク2016年7月1日PR Newswire=共同通信JBN】

*AQUA Carpaticaの「Purity Test」(純度試験)キャンペーンが権威ある賞を獲得

世界で唯一の硝酸塩を含まない天然スパークリング・ミネラルウォーターのAQUA Carpaticaは1日、同ブランドが第62回カンヌライオンズ国際クリエイティビティ・フェスティバル(Cannes Lions International Festival of Creativity)の2日目にルーマニアでは初めて広告・PR業界の「オスカー」にあたるゴールド・トロフィーを授与された、と発表した。239件の応募の中で、AQUA Carpaticaは「Purity Test」キャンペーンに対してPR部門のゴールデンライオンを授与された。この栄誉は世評の創造的使用を称えるとともに、1つの組織がブランドとそのオーディエンスとの間の信頼と深い理解をいかにうまく構築することができるかを認めるものである。

Photo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160630/385349

硝酸塩フリーのAQUA Carpaticaのために、コーンとジャンセンのJ・ウォルター・トンプソン兄弟が開発した「Purity Test」キャンペーンは、市民に水の内容物を知らせるものだった。キャンペーンは、ルーマニアの水に含まれる有害な硝酸塩のマッピングにつながり、特に子供たちの健康への悪影響についての認識を高めた。

「Purity Test」により、消費者はルーマニア全域の全ての主要スーパーマーケットのボトル入り飲料水に含まれている硝酸塩のレベルを自分で検査できるようになった。硝酸塩を検出する1枚の紙でさまざまなブランドの飲料水を検査することにより、水の純度に対するAQUA Carpaticaの使命はより透明性を増した。ボトル入り飲料水製造業者に対し、それぞれのラベルに硝酸塩のレベルを記載させるため、国会議員に求めている「Purity Law」(純度法)の制定には、7万人以上が賛成している。同ブランドは国際的に拡大し続けており、AQUA Carpaticaは市民に飲料水の内容物を知らせる使命を継続し、世界中でより厳格なラベル表示を奨励していく。

▽AQUA Carpaticaについて

AQUA Carpaticaはカルパティア山脈奥深くの泉から採取している。そこは時が止まったような古くからの土地で、清浄な自然と歴史だけが残っている。欧州で最後の原生林で、周辺では農業や産業活動が行われておらず、化学物質、肥料、フロンやその他の汚染物質さえ存在しない時代に戻ったかのようだ。天然のミネラル類はAQUA Carpaticaのスパークリング・ウォーターを豊かにしており、この地上で唯一の硝酸塩を含まない天然のスパークリング・ウォーターになっている。

AQUA Carpaticaの元になっている泉は時の始まりから保存されてきており、今後数千年以上にわたって守り続けられるだろう。自然が付与した味、自然が守り続けてきた泉のAQUA Carpaticaを味わってほしい。

www.AQUACarpatica.com

AQUA Carpatica: Experience WaterLove

ソース:AQUA Carpatica

▽報道関係問い合わせ先

Kim Straus

212-999-5585

kstraus@5wpr.com

AQUA Carpatica Earns Gold Lion Award at Cannes International Festival of Creativity

PR64981

NEW YORK, July 1, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- AQUA Carpatica's "Purity Test" Campaign Recognized with Prestigious Award

AQUA Carpatica, the world's only nitrate-free naturally sparkling mineral

water, is pleased to announce the brand has been awarded the first gold trophy

for Romania on the second day of the 62nd Cannes Lions International Festival

of Creativity-the "Oscars" for the Advertising and PR industry. With over 239

submissions, AQUA Carpatica was awarded a Golden Lion in the PR Category for

their "Purity Test" campaign. This accolade celebrates the creative use of

reputation, and acknowledges how well an organization can build trust and an

increased understanding between the brand and their audience.

Photo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160630/385349

Developed by Cohn and Jansen J. Walter Thompson for Nitrate-free AQUA

Carpatica, the "Purity Test" campaign informed the public about the content of

their water. The campaign led to the mapping of harmful nitrates in the waters

of Romania and raised awareness of the negative health effects, especially for

children.

The "Purity Test" gave consumers the ability to test by themselves the level of

nitrates in their bottled water in all major supermarkets throughout Romania.

By testing waters from various brands with a simple strip of paper that

detected the nitrate content, AQUA Carpatica's mission for water purity became

even more transparent. Over 70,000 people voted for the "Purity Law," which

fights to have lawmakers enforce bottled water producers to list the Nitrate

levels on every label. As the brand continues to expand internationally, AQUA

Carpatica will continue its mission to inform the public about the content of

their drinking water and encourages stricter labeling across the globe.

About AQUA Carpatica

AQUA Carpatica comes from springs deep within the Carpathian Mountains - an

ancient land where time seems to stand still, leaving only the pristine beauty

of nature and history. It's the last wild forest in Europe, and with no

agriculture or industrial activity in the surrounding areas, it's like going

back to a time before chemicals, fertilizers, CFCs and other contaminants even

existed.

With AQUA Carpatica, purity and taste go hand in hand. Millions of years of

volcanic activity have filtered impurities at the source and endowed our water

with its unrivaled flavor. Natural minerals enrich AQUA Carpatica's sparkling

water - the only nitrate-free, naturally sparkling water on Earth.

The springs that provide the foundation for AQUA Carpatica have been preserved

from the beginning of time and they'll be protected for thousands of years

more. Taste AQUA Carpatica, a taste bestowed by nature, a spring safeguarded by

nature. www.AQUACarpatica.com  

AQUA Carpatica: Experience WaterLove

SOURCE: AQUA Carpatica

CONTACT:   Media contact: Kim Straus, 212-999-5585, kstraus@5wpr.com

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