Doxeeが顧客コミュニケーション管理リポートで「ストロング・パーフォーマー」に
Doxeeが顧客コミュニケーション管理リポートで「ストロング・パーフォーマー」に
AsiaNet 64837(0759)
【フォートローダーデール(米フロリダ州)、モデナ(イタリア)2016年6月22日PR Newswire=共同通信JBN】エンタープライズクラスでクラウドネイティブな顧客コミュニケーション管理(CCM)とカスタマー・エクスペリエンス(CX、顧客体験)のリーディング・プロバイダーであるDoxee(http://www.doxee.com )は、同社のCCMテクノロジーが、「the Forrester Wave(TM): Customer Communications Management, Q2 2016」(フォレスター・ウェーブ:顧客コミュニケーション管理、2016年第2四半期)リポートにより「ストロング・パーフォーマーズ」に格付けされたと発表した。顧客コミュニケーション市場の状況を評価して各ベンダーの能力を比較するために、ForresterはCCMのトップベンダー各社の長所と弱点を比較考量した。
Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150325/736010-a
Doxeeのロン・フリードマン最高執行責任者(COO)は「われわれは、Forresterが当社のテクノロジーと戦略を評価してくれたことを喜んでいる。当社のイノベーションへの集中力が、急速に進化するテクノロジーをフル活用し、進化する顧客体験トレンドに歩調を合わせることを可能とする当社の強力なR&D(研究開発)能力の活力源となっている」と述べた。
当社のクラウドベースのCCM/CXプラットフォームは、世界中のパートナー(提携各社)のネットワーク(https://www.doxee.com/partners/find-a-partner )を通じて入手可能である。それは電子メール、出版物、SMS、個人ビデオを含む広範なメディアを通じてコミュニケーションをサポートしている。
Doxeeのセルジオ・ムラトリ・カサリ最高経営責任者(CEO)は「当社の国際的提携各社のユニークな専門技術と相まって、われわれは2つの等しく重要なレベルで機能するソリューションを提供している。企業向けには、管理コストを最小限に抑え、利益を生むまでの期間を短縮するためのエンドツーエンドでクラウドネイティブなCCM-CXソリューションを提供する。また企業はその顧客に対して、双方向で魅力的なコミュニケーションを提供する。それはメッセージへのプロセスとポジティブな反応に大きな満足を生み出す。これが当社のC2X戦略である」と語った。
▽Doxeeについて
Doxeeでは、顧客体験を企業が顧客とより効率的にコミュニケートし関与することを支援する革新的で新しいテクノロジーに変換し、それにより持続可能な事業成長を推進するより強力なリレーションシップが創出される。当社のネイティブクラウドベースの顧客コミュニケーション管理および顧客体験サービスとソリューションは、当社の提携各社と顧客に有利な競争力を提供する。C2X戦略を活用してわれわれは、企業とエンドユーザー顧客の双方のレベルでポジティブな体験と付加価値を提供している。
さらに詳しい情報はウェブサイト参照:
▽問い合わせ先
Larry Zusman
Director of Marketing, Global Operations
lzusman@doxee.com
携帯: +1-508-808-4807
ソース:Doxee
Leading Independent Research Firm ranks Doxee as a "Strong Performer" in Customer Communications Management Report
PR64837
FORT LAUDERDALE, Florida and MODENA, Italy, June 22 / PRNewswire=KYODO JBN / --
Doxee, [http://www.doxee.com ] a leading provider of enterprise-class,
native cloud customer communication management (CCM) and customer experience
(CX) technology, announced that its CCM technology was ranked among the "strong
performers" by the Forrester Wave(TM) : Customer Communications Management, Q2
2016. To assess the state of the customer communications market and see how
the vendors stack up against each other, Forrester evaluated the strengths and
weaknesses of top CCM vendors.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150325/736010-a )
"We're delighted by Forrester's evaluation of our technology and strategy,"
said Ron Friedman, chief operating officer, Doxee. "An intense focus on
innovation fuels our robust R&D capabilities to ensure that we take full
advantage of rapidly-evolving technologies and keep pace with evolving customer
experience trends."
The company's cloud-based CCM/CX platform is available through a network of
partners [https://www.doxee.com/partners/find-a-partner ] worldwide. It
supports communication through a wide range of media including email, print,
SMS and personalized video.
"Together with the unique expertise of our international partners, we are
providing solutions that work on two equally-important levels," said Sergio
Muratori Casali, CEO, Doxee. "For enterprises, we provide end-to-end, native
cloud CCM-CX solutions that minimize up-front costs, and shorten
'time-to-benefit; and for their customers, they offer interactive, engaging
communication that results in greater satisfaction with the process and
positive response to the message. This is the essence of our C2X strategy."
About Doxee
At Doxee, we transform the customer experience with innovative, new
technologies that help enterprises communicate and engage with their customers
more effectively, creating stronger relationships that drive sustained business
growth. Our native cloud-based customer communications management and customer
experience services and solutions give our partners and customers a competitive
advantage. Using our C2X strategy, we provide a positive experience and added
value at both the enterprise and end-user customer levels.
For more information, visit http://www.doxee.com.
Contacts:
Larry Zusman
Director of Marketing, Global Operations
lzusman@doxee.com
Mobile: +1-508-808-4807
Source: Doxee
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