ハイセンスがUEFA Euro 2016の公式スポンサーとなったと発表

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ハイセンスがUEFA Euro 2016の公式スポンサーとなったと発表

AsiaNet 64762 (0720)

【パリ2016年6月12日PR Newswire=共同通信JBN】中国のテレビ・ブランド最大手ハイセンス(Hisense)は、欧州サッカー連盟(UEFA)主催の欧州選手権、UEFA Euro 2016の公式スポンサーとなったと発表した。ハイセンスの最初の広告は2016年6月10日、パリ・サンドニ競技場で世界のサッカーファンの前に掲示された。UEFAが中国からスポンサーを得たのは、その56年の歴史の中で初めて。ハイセンスの広告は、UEFA Euro 2016の全51試合で掲示される。

ハイセンスとUEFA Euroの提携は、極めて重要な意味を持っている。UEFA Euroは最も重要なサッカー・トーナメントの1つであり、UEFA Euroは中国でも幅広いファン層を持っている。中国は今や世界第2の経済大国になっており、中国の各ブランドはUEFA Euroのような一流のプラットフォームと提携することを期待している。UEFA Euro 2016は230カ国・地域以上でテレビ放映される予定である。1億5000万人以上がライブで試合を観戦すると推定され、累積観客数は延べ70億人を超え、このうち11億人が中国人である。

ハイセンスは、UEFA Euro 2016の期間中、公式スポンサーとしてアディダス(Adidas)、コカ・コーラ(Coca Cola)、マクドナルド(McDonald’s)および他の9つの国際ブランドの列に参加する。ハイセンスのロゴは入場券やその他の公式のバックグラウンド・ディスプレーに表示される。さらに、ハイセンス製の4Kテレビや4Gスマートフォンが使用される。UEFA Euro主催10都市のファンゾーン(FANZONE)にはそれぞれ、ハイセンスの独占展示ブースが設けられ、すべての製品シリーズが展示される。また、UEFA Euro 2016には、当社の8人のサッカー・ガールが登場する予定だ!

UEFA Euroのスポンサー契約は2018年まで継続される。ハイセンス・ブランドの名声と影響力は今後も拡大を続ける見通しである。

▽問い合わせ先

Jiang Shan

+86-532-8087-8024

jiangshan5@hisense.com

Photo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160611/378191

ソース:Hisense

Hisense Announces Sponsorship of UEFA Euro 2016

PR64762

PARIS, June 12, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Hisense, China's No.1 TV brand, announces the formal sponsorship of UEFA Euro

2016. The first Hisense advertisement appeared in front of football fans

worldwide at Paris Saint Denis on 10th June, 2016. It was the first time for

UEFA to have sponsor from China in the 56 year history. Ads from Hisense will

appear in all 51 rounds of UEFA Euro 2016.

The cooperation between Hisense and UEFA Euro is of great significance. As UEFA

Euro is one of the most important football tournaments, UEFA Euro has a wide

fan base in China. Chinese brands look to an excellent platform such as UEFA

Euro to partner with since China has become the second largest economy. UEFA

Euro 2016 will be broadcasted in more than 230 countries and regions. It's

estimated that over 150 million people will watch the matches live and

cumulative audience is expected to exceed 7 billion, among them over 1.1

billion being Chinese.

Hisense joins Adidas, Coca Cola, McDonald's and nine other international brands

during UEFA Euro 2016. The Hisense logo will be featured on tickets and

official background displays. Furthermore, 4K TVs and 4G smartphones from

Hisense will also be used. In each of the 10 host cities' FANZONE, Hisense has

an exclusive exhibition booth, displaying all series of products. Our 8

football girls will also appear at UEFA Euro 2016!

The sponsorship benefits of UEFA Euro will last till 2018. Hisense brand's

reputation and influence will continue to grow in the coming years.

Contact:

Jiang Shan

+86-532-8087-8024

jiangshan5@hisense.com

Photo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160611/378191

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