G2A.COMがスティービー賞をダブル受賞
G2A.COMがスティービー賞をダブル受賞
AsiaNet 64285(0546)
【ジェシュフ(ポーランド)、ロンドン、香港2016年5月3日PR Newswire=共同通信JBN】世界最速の成長を続けるデジタルゲーミング市場のG2A.COM(http://www.g2a.com )は2016年3月、米ラスベガスで2部門のスティービー賞を受賞した。
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160430/362032 )
G2Aの顧客サービス・連絡窓口チームはその革新的なG2A異文化顧客体験によって、年間最優秀顧客サービス管理チームに選定された。第2の賞は、卓越した顧客サービスに対する顧客サービス・連絡窓口業績部門のものであった。
スティービー賞は、G2Aとヤツェク・フメレーツィクィイ局長率いるグローバル・サポート局が彼のチームおよびG2Aの全員とともに、G2A顧客向けの国際的な異文化顧客体験を開発したことを評価した。局長は「われわれは常に顧客のためにある。ハッピーな顧客がG2Aをつくり上げたからだ。授賞に感謝する。われわれがスキルをさらに磨く役に立つはずだ。本当にやる気を起こさせるからである」と語った。
G2Aのグローバル・パブリック・リレーションズの責任者、ジャクリーン・パーセル氏は「今年は36カ国の組織から2100件以上のエントリーがあり、熾烈な競争になった。G2Aは全エントリー中わずか37%のファイナリスト要件を満たすグループに入った。G2Aの全員がこの結果を喜んでいる」と話した。
G2Aは現在、1000万人以上の顧客にサービスを提供し、毎月25万人の新顧客を迎えている。G2Aはデジタルゲーミング製品提供に関して3万点を超える世界ナンバー1であり、eBayに11万8000以上の意見が寄せられ、このうち99%以上が肯定的なものである。
http://stores.ebay.de/g2astore
G2AのグローバルPR担当であるカタルジナ・シムチャクスカルスカ氏は「G2Aの顧客サポートチーム、懸命に働いた450人のG2Aスタッフ、世界のすべてのゲーマーを代表して」賞を受け取り、「G2Aに雇用されているゲーマーは、自分たちの有意義な仕事が国際審査団に認められ、評価されたことを大いに誇りとしている」と続けた。
G2Aのバルトス・スカルチェク最高経営責任者(CEO)兼共同創業者は「これら2部門でスティービー賞を受賞したことは、チームにとって大きな刺激になる。G2Aのゲーミング業界への情熱が評価され、恐縮するとともに誇りに思う。G2Aチームは常に、顧客を最大限楽しませ、最高の体験を提供するために最善を尽くしている」とコメントした。
スティービー賞は世界有数のビジネス賞である。同賞は世界の組織と仕事のプロフェッショナルの成果と積極的貢献を顕彰し、一般の認識を喚起するため、2002年に設けられた。スティービー賞は世界で最も人気のある賞の1つになっている。
文責:Jacqueline Purcell - jpurcell@G2A.com
ソース:G2A.COM
G2A.COM is a Double Winner of The Stevie Awards 2016 in Las Vegas
PR64285
RZESZOW, Poland, LONDON and HONG KONG, May 3/PRNewswire=KYODO JBN/ --
G2A.COM, http://www.g2a.com, the world's fastest growing digital gaming
marketplace, won two Stevie Awards in two separate categories in March 2016 in
Las Vegas, USA.
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160430/362032 )
G2A's Customer Service and Contact Center Team were awarded the Customer
Service Management Team of the Year for their innovative G2A Cross Cultural
Customer Experience. The second award was in the Customer Service and Contact
Center Achievement Category, for Outstanding Customer Service.
The Stevie Awards recognised G2A and their Global Support Department, led
by Head of Global Support Jacek Chmielecki, who, together with his team and all
at G2A, developed an international cross cultural customer experience for G2A
customers. "Our department is always for customers, because happy customers
create G2A. Thank you very much for these awards, I'm sure it will help us to
develop our skills even more because it's really motivational!" said Jacek.
Jacqueline Purcell, G2A Head of Global Public Relations, said: "There was
strong competition this year with more than 2100 entries that were submitted by
organizations from 36 nations. G2A was in the group of only 37% of the entries
that were rated high enough to qualify as finalists. All at G2A are delighted
with this result."
G2A now serves more than 10 million customers and welcomes 250,000 new
customers every month. G2A is a Global Number 1 in terms of offering digital
gaming products - over 30 thousand - and has over 118 thousand opinions on eBay
of which more than 99% are positive. http://stores.ebay.de/g2astore
G2A Global PR Projects Co-ordinator, Katarzyna Szymczak-Skalska accepted
the awards "on behalf of G2A's Customer Support team and 450 hardworking G2A
staff and all gamers around the world". She continued: "Gamers employed at G2A
are very proud that their meaningful work was noticed and appreciated by the
international judges."
G2A CEO and Co-founder Bartosz Skwarczek commented: "It is a great
motivation for this team at G2A to be winners of these two Stevie Awards. G2A
is humbled and proud that our passion for the gaming industry is appreciated.
G2A Teams always do their best to make customers extremely happy and to provide
them with the best possible experience."
The Stevie Awards are the world's premier business awards. They were
created in 2002 to honour and generate public recognition of the achievements
and positive contributions of organizations and working professionals
worldwide. The Stevie Awards have become one of the world's most coveted
prizes. http://www.g2a.com http://www.g2a.co
Author: Jacqueline Purcell - jpurcell@G2A.com
SOURCE: G2A.COM
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