マリオットリワード会員は直接予約でもっとお得に

マリオット・インターナショナル

マリオットリワード会員は直接予約でもっとお得に

AsiaNet 64005 (0428)

【香港2016年4月8日PR Newswire=共同通信JBN】

*マリオットリワード会員は、世界のブランド・ポートフォリオでベストの料金、ポイント、Wi-Fiアクセスを享受

マリオット・インターナショナルは2016年4月から簡便アプリのMarriott.com、コールセンター、精選法人旅行専門家を通じて直接予約すれば自動的に見返りがあるポイントプログラム会員向けの特設新料金、マリオットリワード会員料金を導入する。マリオットリワード会員料金はザ・リッツカールトン、JWマリオット、ルネッサンス・ホテル、マリオット・ホテル、コートヤード・バイ・マリオットなど多様なブランド・ポートフォリオにおいて、ポイントプログラム、モバイル・チェックイン/チェックアウト、無料Wi-Fiアクセスを含む従来の会員限定サービスに追加される。

マリオット・インターナショナルのアジア太平洋地区最高販売・マーケティング責任者、ペギー・ファンロー氏は「マリオットリワードはポイントプログラム会員に大きな恩恵をもたらし、彼らの旅行体験を一層高める。当社のホテルのベスト料金を見つけるため、他の旅行関連サイトを閲覧する必要がないことを皆さんに知ってほしい。マリオット施設ポートフォリオ全体の最低料金を得るには、マリオットリワードに加わって直接予約するだけでいい」と話した。

マリオットは昨年、画期的なデジタル教育キャンペーン「It Pays to Book Direct」(直接予約すればいいことがある)を開始し、YouTubeで600万ビュー以上を記録した。マリオットリワード会員料金は、直接予約すればなぜいいことがあるのか、付加的な具体例を挙げている。

4月11日から無料のマリオットリワード・アカウントで広く利用できるこれらの会員料金は、同社がポイントプログラム会員に見返りを与え続けるために提供している一連の特典の最新サービスである。ポイントプログラムのその他の要点は以下の通り。

*ベスト料金保証:全てのゲストは当社のベスト料金保証(http://www.marriott.com/online-hotel-booking.mi )の恩恵を受ける。ゲストが直接予約から24時間以内により良い料金を見つけた場合、マリオットは対抗して25%の追加割引を提供

*モバイル・チェックイン/チェックアウト:会員がマリオットのチャンネル経由で宿泊予約をすれば、マリオット・モバイルアプリを全面利用し、ワンクリックだけで到着・出発の手続きができる。このアプリによって会員は到着時刻を選び、客室準備が整った時の通知を受け、モバイルによるチェックアウトなども可能

*無料Wi-Fi:常時オンで常時つながっているこの時代に、直接予約したマリオットリワード会員は滞在中いつでも無料でWi-Fiアクセスが可能

*アクセスと体験:さらに、アジア太平洋地区のマリオットリワード会員は年間を通じた会員限定イベントに参加する機会を得られる。これらはNBA Global Games Chinaにおけるチームのプライベート会合、マリオットリワードの子ども向けプログラムMAX!の心身一体活動体験ツアー、Taste of Hong Kongの料理デモンストレーション、World's Greatest Restaurant Festival、Hong Kong Rugby Sevens Weekへの招待も含む

マリオットリワード会員料金・サービスは、4200を超える世界各地のホテルの1つに宿泊予約をすれば享受できる。これらの新料金は一部法人アカウントおよび提携旅行代理店を通じても提供される。

▽マリオットリワードについて

マリオットリワード(http://www.marriott.com/rewards/rewards-program.mi )は、マリオット・インターナショナルの受賞歴もあるポイントプログラムで、17ブランドの世界4000軒以上の施設で利用できる。プログラムへの参加は無料で、特典除外日は設定されておらず、会員は世界中のマリオット・インターナショナルの宿泊施設およびマリオットリワードの最高級パートナーであるザ・リッツカールトン(R)においてポイントを獲得し、利用することが可能である。会員は、獲得したポイントを航空会社のマイル、旅行、レンタカー、商品、その他の方法でも利用できる。ポイントを最新かつ容易な方法で獲得、利用できるようにすることで、マリオットリワードは業界のトップであり続ける。マリオットリワードは、 Freddie Awardの「全米最優秀ホテル・リワード・プログラム」を過去8年間受賞しているほか、Frequent Travel Award の「最優秀リワード・プログラム」を2度受賞している。また、U.S. News & World Report、About.com(http://about.com/ )、Business Traveler、Global Traveler、Executive TravelおよびBusinessWeekの読者が選ぶ最優秀ホテル・リワード・プログラムに指名された。マリオットリワードへの入会および詳細についてはMarriottRewards.com(http://www.marriottrewards.com/ )を参照。

▽マリオット・インターナショナルについて

マリオット・インターナショナル(NASDAQ: MAR)は米メリーランド州ベセスダに本社を置く国際的な大手宿泊施設企業で、87カ国・地域に4400軒以上の施設を展開している。マリオット・インターナショナルが計上した2015会計年度の収益は140億ドルを超えている。同社は以下の19ブランドでホテルを運営するかフランチャイズ権を与え、またはバケーション・オーナーシップ・リゾートのライセンスを与えている。

ザ・リッツカールトン(R)、ブルガリ(R)、エディション(R)、JWマリオット(R)、オートグラフコレクション(R)ホテル、ルネッサンス(R)ホテル、マリオット・ホテル(R)、デルタホテル&リゾーツ(R)、マリオット・エグゼクティブ・アパートメント(R)、マリオット・バケーション・クラブ(R)、ゲイロード・ホテル(R)、ACホテル・バイ・マリオット(R)、コートヤード(R)、レジデンス・イン(R)、スプリングヒル・スイート(R)、フェアフィールド・イン&スイート(R)、タウンプレース・スイート(R)、プロテア・ホテル(R)、モクシー・ホテル(R)

マリオットは一貫して最高の雇用者および優れた経営倫理で認知されている。同社はまた、受賞歴のあるゲストのポイントプログラム、マリオットリワード(R)とザ・リッツカールトン・リワード(R)プログラムを運営し、合わせて5500万人近い会員を擁している。詳しい情報または予約については公式ウェブサイトwww.marriott.com を参照。最新の企業ニュースはwww.marriottnewscenter.com を参照。

Logo - http://photos.prnasia.com/prnh/20160205/8521600770LOGO-a

ソース:Marriott International

Marriott Rewards "Members Get More" by Booking Direct

PR64005

HONG KONG, Apr. 8, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Marriott Rewards Members receive the very best prices, points and Wi-Fi across

global portfolio of brands

Beginning in April 2016, Marriott International is introducing Marriott Rewards

Member Rates, a new rate exclusively designed to reward loyalty members who

book directly on Marriott.com, our easy-to-use app, through call centers or

through select corporate travel professionals to automatically receive

benefits. Marriott Rewards Member Rates join other member-only perks, which

include loyalty points, mobile check-in and check-out, and free Wi-Fi across a

diverse portfolio of brands such as The Ritz-Carlton, JW Marriott, Renaissance

Hotels, Marriott Hotels, Courtyard by Marriott, and more.

"Marriott Rewards greatly values our loyal members, and to further elevate

their travel experiences, we are now offering exclusive rates to members who

book direct," said Peggy Fang Roe, Chief Sales & Marketing Officer, Asia

Pacific at Marriott International. "We also want everyone to know that you

don't need to visit other travel websites to find the best rate for our hotels.

For the lowest rates across the Marriott property portfolio, simply join

Marriott Rewards and book direct."

Marriott started last year with a groundbreaking digital educational campaign

-- It Pays to Book Direct -- which received more than six million views on

YouTube. Marriott Rewards Member Rates provide an additional proof point on why

it pays to book direct.

These member rates, which are broadly available on April 11 and with a free

Marriott Rewards account, are the latest perk in a series of benefits the

company is rolling out to continue rewarding the loyalty of its members. Other

components of the loyalty program include:

Best Rate Guarantee:  All guests receive the benefit of the company's best rate

guarantee ( http://www.marriott.com/online-hotel-booking.mi ). If a guest finds

a better rate within 24 hours of booking direct, Marriott matches and provides

an additional 25% discount.

Mobile Check-in and Check-out:  When members book their stays on Marriott

channels, they can take full advantage of the Marriott Mobile app to expedite

arrivals and departures with just one click. The app allows members to select a

time of arrival, receive an alert when their room is ready, check out by

mobile, and more.

Free Wi-Fi: In this always on and always connected world, Marriott Rewards

Members booking direct always receive free Wi-Fi throughout their stay.

Access and Experiences: In addition, Marriott Rewards Members in Asia Pacific

receive opportunities to attend member-exclusive events throughout the year.

These have included private functions with the teams at the NBA Global Games

China, experiential tours of the holistic activities in the Marriott Rewards

kids program MAX!, culinary demonstrations at Taste of Hong Kong, the World's

Greatest Restaurant Festival and invitations to Hong Kong Rugby Sevens Week.

Marriott Rewards Member Rates and perks are available for hotel stays booked at

one of the more than 4,200 participating hotels worldwide. These new rates are

also offered through select corporate accounts and travel agent partners.

About Marriott Rewards

Marriott Rewards ( http://www.marriott.com/rewards/rewards-program.mi )  is

Marriott International's award-winning loyalty program spanning 17 brands and

over 4,200 properties worldwide. Marriott Rewards is free to join and has no

blackout dates and members can earn and redeem points at Marriott International

properties around the world and at Marriott Rewards exclusive luxury partner

The Ritz-Carlton(R).  Members can also redeem points for frequent flyer miles,

cruises, car rentals, merchandise and more. By making rewards accessible with a

modern, easy approach, Marriott Rewards continues to be a leader in the

industry. Marriott Rewards has won the Freddie Award for "Best Hotel Rewards

Program in the Americas" for the last eight years and is a two-time winner of

the Frequent Travel Award for "Best Hotel Rewards Program." In addition, the

program has been named best hotel rewards program by the readers of U.S. News &

World Report, About.com, Business Traveler, Global Traveler, Executive Travel

and BusinessWeek magazines. To enroll and for more information about Marriott

Rewards, guests can visit MarriottRewards.com ( http://www.marriottrewards.com/

).

About Marriott International

Marriott International, Inc. (NASDAQ: MAR) is a global leading lodging company

based in Bethesda, Maryland, USA, with more than 4,400 properties in 87

countries and territories.  Marriott International reported revenues of more

than $14 billion in fiscal year 2015. The company operates and franchises

hotels and licenses vacation ownership resorts under 19 brands, including: The

Ritz-Carlton(R), BVlgari(R), EDITION(R), JW Marriott(R), Autograph

Collection(R) Hotels, Renaissance(R) Hotels, Marriott Hotels(R), Delta Hotels

and Resorts(R), Marriott Executive Apartments(R), Marriott Vacation Club(R),

Gaylord Hotels(R), AC Hotels by Marriott(R), Courtyard(R), Residence Inn(R),

SpringHill Suites(R), Fairfield Inn & Suites(R), TownePlace Suites(R), Protea

Hotels(R) and Moxy Hotels(R). Marriott has been consistently recognized as a

top employer and for its superior business ethics. The company also manages the

award-winning guest loyalty program, Marriott Rewards(R) and The Ritz-Carlton

Rewards(R) program, which together comprise nearly 55 million members. For more

information or reservations, please visit our website at www.marriott.com, and

for the latest company news, visit www.marriottnewscenter.com.

Logo - http://photos.prnasia.com/prnh/20160205/8521600770LOGO-a

SOURCE  Marriott International

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