2016年3月9日

SIRVA, Inc.

SIRVAがブランド・アイデンティティーを刷新

SIRVAがブランド・アイデンティティーを刷新

AsiaNet 63716 (0309)

【シカゴ2016年3月9日PR Newswire=共同通信JBN】
*企業アイデンティティーの見直しは、市場リーダー、広く認められている世界ブランドとしてのSIRVAの進化を反映している

業界をリードする世界大手の移転・引っ越しサービスプロバイダーであるSIRVA, Inc.は9日、新しいブランド・アイデンティティーを公開した。同社の進化を表す今回の新たな段階は、世界的守備範囲の拡張、サービス対象の企業クライアントと移転する家族双方に対する現行のコミットメントを反映している。

Logo – http://photos.prnewswire.com/prnh/20150213/175515LOGO

SIRVAのウェス・ルーカス社長兼最高経営責任者(CEO)は「見直されたブランド・アイデンティティーは、社員の情熱、創造性、コミットメントを反映しており、世界的に事業拡大している革新的で顧客重視の企業として、われわれが果たした進歩を示すものである」と語った。

SIRVAのジョージ・パー最高マーケティング責任者(CMO)は「当社は新しいブランド・アイデンティティーによって、技術的に進歩し継ぎ目なく接続するグローバルネットワーク全体で、独自の価値命題をよりふさわしく表出し、包括的かつ完全にカスタム化したエンドツーエンドのモビリティー・ソリューションの提供に注力する。これまでの当社をたたえて将来に光を当て、顧客の心に響く方法で当社ブランドに命を吹き込むことが、今回の再ブランド化努力を通じた指針であった」と語った。

見直されたブランドは移転・移動サービスのリーダーとしてのSIRVAの伝統に根ざしており、本物のグローバルブランドを目指す当社の進化を強調している。それは人々を最優先することと合わせ、これまで以上により友好的で親しみやすいものである。

新しいブランド化は、顧客とのコミュニケーションからテクノロジープラットフォーム、グローバルサービスセンターの設計まで、SIRVAが自身を示すすべての視覚・言語局面に影響を及ぼす。再ブランド化努力の一環として、SIRVAは再設計したウェブサイトwww.sirva.com も公開した。

SIRVAは新しいブランド・アイデンティティーを開発するため、シカゴにあるブランディング代理店Pivot Designと提携した。

▽SIRVA, Inc.について
SIRVA,Inc.は、顧客の希望に応じた移転・引っ越しソリューションを提供し、顧客がどこにいても最高の質と最も効率的な方法でクライアントや個人のニーズを満たしている。SIRVAは170カ国でさまざまなモビリティーサービスを提供することで、エンドツーエンドのソリューション、クライアントとその人々に確かな移転・引っ越し体験を提供する。

SIRVAはAllied (http://www.allied.com/ )、northAmerican (http://www.northamerican.com/ )、SMARTBOX (http://www.smartboxusa.com/ )、Allied Pickfords(http://www.alliedpickfords.com/Pages/Landing.aspx )など、よく知られ認められた一連のブランドを保有している。詳しい情報はwww.sirva.comを参照。

▽メディア問い合わせ先
Mike DeGraff
Sard Verbinnen & Co
+1-312-895-4700

ソース:SIRVA, Inc.


SIRVA Unveils New Brand Identity

PR63716

CHICAGO, Mar.9, 2016/PR Newswire=KYODO JBN/ —

– Redesigned Identity Reflects SIRVA’s Evolution as a Market Leader and
Recognized Global Brand

SIRVA, Inc., an industry-leading global relocation and moving services
provider, unveiled its new brand identity today. This next phase of the
company’s evolution mirrors their expansive global reach, and ongoing
commitment to the people they serve – both the corporate clients and the
relocating families.

Logo – http://photos.prnewswire.com/prnh/20150213/175515LOGO

"Our refreshed brand identity reflects the passion, creativity and commitment
of our people and demonstrates the progress we have made as an innovative,
customer-focused company that continues to expand globally," said Wes Lucas,
President & CEO at SIRVA.

"With our new brand identity, we now have a more fitting expression of our
unique value proposition centered on delivering comprehensive and fully
customizable, end-to-end mobility solutions across our technologically advanced
and seamlessly connected global network," said George Parr, Chief Marketing
Officer at SIRVA. "Bringing our brand to life in a way that honors our past,
highlights our future and resonates with our customers was our guiding vision
throughout this rebranding effort."

The redesigned brand is rooted in SIRVA heritage as a leader in relocation and
moving services, while underscoring the company’s evolution into a truly global
brand. It is friendlier and more approachable, aligning with their focus on
people first.

The new branding will impact all visual and verbal aspects of how SIRVA
presents itself, from customer communications to technology platforms to the
design of global service centers. As part of its rebranding efforts, SIRVA also
debuted a redesigned website: www.sirva.com.

SIRVA partnered with Chicago-based branding agency Pivot Design to develop the
company’s new brand identity.

About SIRVA, Inc.
SIRVA delivers customized relocation and moving solutions that satisfy the
needs of clients and their people in the highest quality and most efficient way
– wherever they do business. Offering an extensive portfolio of mobility
services across 170 countries, SIRVA provides end-to-end solutions and delivers
an enhanced mobility experience for clients and their people.

SIRVA has a portfolio of well-known and recognizable brands including Allied
(http://www.allied.com/ ), northAmerican (http://www.northamerican.com/ ),
SMARTBOX (http://www.smartboxusa.com/ ), and Allied Pickfords
(http://www.alliedpickfords.com/Pages/Landing.aspx ). For more information
please visit www.sirva.com.

Media Contacts

Mike DeGraff
Sard Verbinnen & Co
+1-312-895-4700

SOURCE:  SIRVA, Inc.