2016年2月15日

Lancer Skincare LLC

Lancer SkincareとHut Groupが世界販売の新アプローチを目指して提携

Lancer SkincareとHut Groupが世界販売の新アプローチを目指して提携

AsiaNet 63408 (0184)

【ロサンゼルス2016年2月15日PR Newswire=共同通信JBN】積極的な成長とメディア王ライアン・シークレストとの独占的な合弁事業の記録的な年に続いて、Lancer Skincareは欧州、アジア各地の市場を含む威信の高い市場内で世界的な拡大継続を目指す戦略的な行動でHut Groupと提携すると発表した。かつては厳しく守られていたハリウッドのエリートの秘密がハロルド・ランサー博士のカリフォルニア州ビバリーヒルズの皮膚科クリニックを通じて独占的に利用可能になり、Lancer Skincareはノードストロム、サックス・フィフスアベニュー、セフォラ・セレクトストア、ハロッズ、バーグドーフ・グッドマン、ニーマン・マーカスなどの高級小売店で手に入るよく知られた一連の先進的なアンチエージング製品にそれを変化させた。Lancer SkincareとHut Groupの提携はこのブランドの方向、優秀性へのコミットメントをさらに強化しながら2016年の巨大な世界的可能性を強固にする。

Hut Groupにとっては小売りへの注目が専門である。約1400万人のユニークな国際的ユーザーを持つオンライン小売りの有力な専門会社として同社は現在、電子商取引とともに従来型の販売での商品提供を拡大しており、これによって有力で進歩的な健康と美の販売店としての立場を強固にしている。データ・インテリジェンスとクロス・プロモーションを活用する同社の能力とともにパートナーにとってこの最終結果は、競争相手の能力を超える堅実な成長である。

Hut Groupとのこの提携は、両者の補完的な資産が合わさるので、エキサイティングなビジネスの機会を両社に提供する。Hut Groupのマルチチャンネル小売りアプローチを通じたより大きな世界的活動範囲により、Lancer Skincareの視野は重要市場全体を通じ、国際的な威信の高い顧客に対して戦略的に強化される。

Lancer Skincareのトレーシー・サメヤー最高経営責任者(CEO)は「Lancer SkincareはHut Groupとの戦略的提携に興奮している。能力とインフラを考慮すると、これはわれわれの世界販売を増加させながら、われわれのブランド・メッセージングに強い影響を与えるだろう。われわれはHut Groupを革新的なビジネスの勢力だと見ており、そのビジネスモデルは有名品、高級品の販売の現状を劇的に変えるだろうと信じている」と語っている。

Hut GroupのPrestige Divisionのポール・ゲドマンCEOは「450以上のブランドがあり、美容品の売店に8000万人の国際的来訪者がいる有名品スキンケア市場を広く知っており、Lancer Skincareには世界的な美容現象になるすべての資格があると完全な確信をもってわれわれは言うことができる。さらに自分たちが根本的に信頼しているブランドで美容品販売のビジネスモデルを開始することがわれわれにとって重要だった。ハロルド・ランサー博士の世界的に有名な専門知識とわが社独自のプラットフォームの世界的なカバー範囲、インフラの組み合わせでこのブランドは米国での素晴らしい成長を新たな地域で再現できるだろう」と述べている。

▽Lancer Skincare LLCについて
Lancer Skincareは、30年以上にわたって3万人以上の患者に皮膚科診療を行ったハロルド・ランサー博士の徹底的な研究を記録している。世界で最も高性能な成分と先端的な技術がLancer Skincareの各製品に注ぎ込まれており、健康的で若く見える皮膚が手に届くところにある。

世界の有力な皮膚科医の1人としてランサー博士は革新的なサービスと優れた技術で名を成し、そのために患者たちはその業績を「ランサーの輝き」と呼び始めた。業績の素晴らしい結果についての言葉が成長し、多くのAリストの国を含む世界中からの患者がレーザーや顔面の治療のためにビバリーヒルズにある博士のクリニックを訪れ、最終的により若くて、より健康的に見える皮膚を手に入れた。そして当初は博士のクリニックでしか入手できなかった少数だが人気のある製品を、患者であり友人であるオプラー・ウィンフリーの要望に押されて、ランサー博士は米市場に出し、製品提供の規模を拡大、誰もが人気の製品を得られるようになった。

2011年にノードストロムで発売され、高級スキンケアに初めて登場すると、ヴォーグ、インスタイル、アリュア、マリ・クレールの編集者から高い称賛を受け、編集者たちはレンジの効能をたたえ、博士の助言、製品の特集を書き続けている。編集者たちはソフィア・バーガラ、デービッド・ベッカム、ビクトリア・ベッカム、キム・カーダシアンなど同製品ラインを愛する無数の影響力のある人たちや有名人に加わっている。同レンジが2013年に世界で最も有名なデパートのハロッズにより欧州市場に導入され、さらに2015年に米国とカナダのセフォラに登場すると、博士のファン層は拡大し続けた。

▽Hut Groupについて
Hut Groupは専門のオンラインの小売業者かつブランドオーナーであり、リピート購入度の高い商品をHealth and Beauty、具体的にはプレステージ・ヘアアンドスキンケア、体重管理、スポーツ栄養・ビタミン、プレステージ衣料、フットウエア、アクセサリーの各分野で消費者に直接販売している。

同グループの特許で守られた技術プラットフォームはビジネスモデルの中枢であり、最適化されたウェブサイト・コンテンツと特注のマーケティング・コンテンツを通じた高度に効果的なデータ主導の小売りを容易にし、高レベルの消費者のロイヤルティー、選択、リピート購入、満足度をつくり出している。グループ自体のブランドと小売店の活用に加え、同グループの技術サービス部門がメディア、ブランド・パートナーに対し企業間ソフトウエア、電子商取引プラットフォーム・サービスを提供している。

Hut Groupは2004年に最初のウェブサイトを開設した。サイトには以下のものが含まれている。

*美容:http://www.Lookfantastic.comhttp://www.Mankind.co.ukhttp://www.HQHair.comhttp://www.BeautyExpert.co.ukhttp://www.mioskincare.comhttp://www.allsole.comhttp://www.mybag.comhttp://www.TheHut.comhttp://www.ExanteDiet.comhttp://www.Coggles.com
*健康:http://www.Myprotein.comhttp://www.Myvitamins.comhttp://www.ProBikeKit.com
*同グループ自体のブランドには以下のものが含まれている。
Myprotein、ExanteDiet、Myvitamins、Mio Skincare

ソース:Lancer Skincare LLC



Lancer Skincare and The Hut Group Partner for a New Approach to Global Distribution

PR63408

LOS ANGELES, Feb. 15/PRNewswire=KYODO JBN/–

    On the heels of a record year that saw aggressive growth and the
introduction of an exclusive joint venture with media mogul Ryan Seacrest,
Lancer Skincare proudly announces its partnership with The Hut Group in a
strategic move towards continued worldwide expansion within prestige markets,
including those throughout Europe and Asia.  A once-closely guarded secret of
Hollywood’s elite and available exclusively through Dr. Harold Lancer’s Beverly
Hills, California-based Dermatology Clinic, Lancer Skincare has evolved into a
deeply heralded range of advanced anti-aging products available at luxury
retailers including Nordstrom, Saks Fifth Avenue, select Sephora stores,
Harrods, Bergdorf Goodman, and Neiman Marcus. The partnership between Lancer
Skincare and The Hut Group further strengthens the brand’s direction and
commitment to excellence, while solidifying its tremendous global potential for
2016.

    For The Hut Group, attention to retail is their specialty. As leading
experts in online retail with over 14 million unique international users, the
company is now expanding its offering into brick and mortar distribution
alongside its ecommerce reach, thus solidifying their stance as a leading and
progressive health and beauty destination. Coupled with the company’s ability
to leverage data intelligence and cross-promotions, the end result for partners
is robust growth that far surpasses the abilities of their competitors.

    This partnership between The Hut Group and Lancer Skincare presents an
exciting business opportunity for both companies as they bring complementary
assets together. With greater global reach through The Hut Group’s
multi-channel retail approach, Lancer Skincare’s visibility will be
strategically enhanced throughout key markets, as well as to international
prestige customers.

    From Tracey Sameyah, CEO of Lancer Skincare, "We at Lancer Skincare are
thrilled about our strategic partnership with The Hut Group. Given their
capabilities and infrastructure, they will strongly impact our brand messaging,
all while augmenting our global distribution. We see The Hut Group as an
innovative business force and believe that their business model will
dramatically change the landscape of prestige and luxury distribution."

    Paul Gedman, CEO of The Hut Group’s Prestige Division, says, "We have a
broad view of the prestige skincare market with +450 brands and 80 million
international visitors to our beauty sites, and we can say with complete
confidence that Lancer Skincare has all the attributes to be a global beauty
phenomenon. Furthermore, it was important for us to launch our beauty
distribution business model with a brand we fundamentally believe in.

    The combination of Dr Harold Lancer’s world renowned expertise with our
proprietary platform’s global reach and infrastructure will enable the brand to
replicate its stunning US sales growth in new territories.  We are very proud
to play a key role in the global growth of the brand."    

    About Lancer Skincare LLC:

    Lancer Skincare captures the exhaustive research of Dr. Harold Lancer, who
has practiced dermatology for over 30 years, and counts over 30,000 people as
patients. With the world’s most high performance ingredients and cutting-edge
technology infused into each Lancer Skincare product, healthy, younger-looking
skin is within reach.

    As one of the world’s leading dermatologists, Dr. Lancer made a name for
himself as a leader in innovative services and exceptional techniques, so much
so that patients began identifying his work as "The Lancer Glow". As word grew
about the remarkable results of his work, patients from around the world –
including many of the world’s A-list – would make the trip to his Beverly Hills
clinic for laser and facial treatments that would ultimately leave them with
younger, healthier-looking skin. And with a small, popular range of products
first available exclusively in his clinic, it was a request from one such
client and friend, Oprah Winfrey, that prompted Dr. Lancer to bring the line to
the US market, and expand on the offerings so anyone could obtain the
sought-after glow.

    Launched at Nordstrom in 2011, his initial entry to the luxury skincare was
met with high praise from editors at Vogue, InStyle, Allure and Marie Claire,
who proclaimed the range’s efficacy and continue to feature his advice and
products. They join countless other influencers and celebrities who love the
product line, including Sofia Vergara, David and Victoria Beckham, and Kim
Kardashian. His fan base continued to grow when the range was introduced to the
European market at the world’s most famous department store, Harrods, in 2013,
then again in 2015 upon entering Sephora US and Canada.

    About The Hut Group

    The Hut Group is a specialist on-line retailer and brand owner, selling
high repeat purchase goods direct to consumers across the Health and Beauty
sectors specifically: prestige hair and skin care; weight management; sports
nutrition and vitamins; prestige clothing, footwear and accessories.

    The Group’s proprietary technology platform is central to the business
model, facilitating highly effective data-driven retailing through optimised
website content and bespoke marketing content, generating high levels of
consumer loyalty, choice, repeat purchase and satisfaction.  In addition to
powering the Group’s own brands and retail sites, the Group’s Technology
Services division provides business to business software and ecommerce platform
services for media and brand partners.

    The Hut Group launched its first website in 2004 and its sites include:
    
    – Beauty: http://www.Lookfantastic.com, http://www.Mankind.co.uk,
      http://www.HQHair.com, http://www.BeautyExpert.co.uk,
      http://www.mioskincare.com, http://www.allsole.com, http://www.mybag.com ,
      http://www.TheHut.com, http://www.ExanteDiet.com, http://www.Coggles.com
    – Health: http://www.Myprotein.com, http://www.Myvitamins.com,
      http://www.ProBikeKit.com,
    – The Group’s own brands include: Myprotein, ExanteDiet, Myvitamins and
      Mio Skincare

    SOURCE: Lancer Skincare LLC