2016年2月4日

Deloitte Digital

Deloitte Digitalが4年連続でガートナーのCRM and Customer Experience Implementation Servicesリーダーに

Deloitte Digitalが4年連続でガートナーのCRM and Customer Experience Implementation Servicesリーダーに

AsiaNet 63321(0147)

【ニューヨーク2016年2月4日PR Newswire=共同通信JBN】デロイト トウシュ トーマツ リミテッド(Deloitte Touche Tohmatsu Limited、DTTL)は、世界最大の情報技術(IT)リサーチ・アドバイザリー企業のガートナーが4年連続してDeloitte DigitalをCRM and Customer Experience Implementation Servicesのリーダーに選んだと発表した。2015年12月公表のリポート「Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services, Worldwide」はDeloitte Digitalを実装分野のトップに位置付けている。

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Deloitte Digital USのリーダー、アンディー・メイン氏は「ガートナーのMagic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services, Worldwideリポートでリーダーに再度選ばれたことを誇りに思う。われわれはデジタル・コンサルタント・エージェンシーとして、クライアントが複雑多岐な課題に解答を見いだすことによって要望をかなえることを支援し、さらにクライアント、そのブランド、その顧客に恩恵を与える新しい方法でそれを実行する。CXソリューションの差別化を実現するのはわれわれのビジョン、アジリティー、能力であるとの考えが認めてもらえたことは、クライアントとわれわれにとって極めて有意義な評価である」と語った。

デロイト・メンバーファーム・コンサルティング業務の1部門であるDeloitte Digitalは、新時代のニューモデルの先駆けとなってきた。それがデジタル・コンサルティング・エージェンシーである。エージェンシーおよびコンサルタント企業であるDeloitte Digitalは優れたデジタルおよびクリエーティブ能力と、デロイト・メンバーファームが誇る深いインダストリーナレッジ、革新的な思考、ビジネス変革、機構改革、専門および汎用技術体験とを結合している。

リポートはCRM and Customer Experience (CX)Implementation Servicesの世界市場を取り上げ、「信頼できるCXおよびCRM実装サービスプロバイダーを選択するには集中的かつ入念な評価を必要とする。CRM実装サービスの市場は成熟してきてはいるものの、企業の観点を踏まえて複雑性に対処し複雑な技術統合を達成する能力は、今後数年間にわたり極めて大きな差別化要因になる。これらの要因によってプロバイダーはCRM戦略焦点、市場戦略、競争目標の再構築を迫られ、差別化に対する新しいアプローチをとることが求められてきた。このため、2014年リポートの評価に含まれたプロバイダーの順位に変動があった」と指摘した。

ガートナーは「リーダーは現在、適切に機能しており、市場において勢いを増しマインドシェアを獲得している。リーダーは市場傾向に関する明確な考えを持っており、市場リーダーとしての地位を維持するために積極的に能力を磨いている」と指摘した。ガートナーは、Ability to ExecuteとCompleteness of Visionでサービスプロバイダーを評価する。

このプレスリリースで使用された「Deloitte Digital」はDTTLメンバーファームのデジタル事業だけに言及している。

▽ガートナー・リサーチについて
ガートナーはその調査出版物に記載されたいかなるベンダー、製品、サービスも支持することはなく、最高の評価またはその他の指定を受けたベンダーのみを選択するよう技術ユーザーに助言することもない。ガートナーの調査出版物は、ガートナーの調査組織の意見で構成されており、事実の記述として解釈されるべきではない。ガートナーは、商品性または特定目的のための適合性の保証を含め、明示的であれ暗示的であれ、この調査に関するすべての保証を拒否する。

▽Deloitte Digitalについて
デロイト・メンバーファームのデジタル事業(Deloitte Digital)は、新時代の新しいモデルを創出している。それはデジタル・コンサルタント・エージェンシーである。これは、デジタルに関するクライアントの事業変革を支援するために必要なクリエーティブ・テクノロジー能力、ビジネス洞察、インダストリーインサイトのすべてを合体させることである。クライアントは最大の課題を提示する。なぜなら、われわれがDeloitte Digitalのエンドツーエンド能力によって新しいビジネスビジョンの実現を成し遂げてきたことを知っているからである。

追加資料
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*Deloitte DigitalをTwitterの@DeloitteDigi_USないしは@DeloitteDigitalでフォロー

Deloitte(デロイト)とは、デロイト トウシュ トーマツ リミテッド(DTTL)(英国の法令に基づく保証有限責任会社)およびそのネットワーク組織を構成するメンバーファームの1つあるいは複数を指し、DTTLおよび各ファームはそれぞれ法的に独立した別個の組織体である。DTTL(Deloitte Globalとも呼ぶ)は顧客にサービスを提供しない。DTTLとメンバーファームに関する詳細はhttp://www.deloitte.com/about を参照。

ソース:Deloitte Digital

▽問い合わせ先
Stephen Soyland
Global Communications
Deloitte Touche Tohmatsu Limited
Tel: +1 212 492 4503
Mobile: +1 917 558 3444
ssoyland@deloitte.com


Deloitte Digital named a leader by Gartner in CRM and Customer Experience Implementation Services, Worldwide Services for fourth consecutive year

PR63321

NEW YORK, Feb. 4, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ —

Deloitte Touche Tohmatsu Limited (DTTL) is pleased to announce that Gartner, a
leading information technology research and advisory company, has named
Deloitte Digital a leader in CRM and Customer Experience Implementation
Services for the fourth consecutive year. The December 2015 report entitled,
Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services,
Worldwide, positions Deloitte Digital highest in execution.

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"It’s an honor to once again be recognized as a leader in Gartner’s Magic
Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services, Worldwide
report," says Andy Main, Leader of Deloitte Digital US. "As a digital
consulting agency, we strive every day to help our clients achieve their
ambitions by finding answers to complex challenges, and to do it in new ways
that benefit them, their brands, and their customers. To be acknowledged for
what we believe is our vision, agility, and ability to deliver differentiating
CX solutions is truly significant recognition for our clients and ourselves."

Deloitte Digital, a component of Deloitte member firm consulting practices, has
pioneered a new model for a new age — the digital consulting agency. As an
agency and a consultancy, Deloitte Digital combines leading digital and
creative capabilities with the deep industry knowledge, innovative thinking,
business transformation, organizational change, domain and versatile technology
experience Deloitte member firms are known for.

Discussing the CRM and Customer Experience (CX) implementation Services market
worldwide, the report notes, "Selecting the right CX and CRM implementation
service provider requires focused and deliberate evaluation. The market for CRM
implementation services is maturing, but the ability to address complexity from
business perspectives, as well as achieve complex technology integration, will
be highly differentiating for the next few years. These factors have led
providers to re-establish their CRM strategic focus, market strategies and
competitive aims, forcing new approaches to differentiation and, thus, leading
to changes in positions of providers included in the 2014 assessment."  

According to Gartner, "Leaders are performing well today, gaining traction and
mind share in the market; they have a clear vision of market direction and are
actively building competencies to sustain their leadership position in the
market." Gartner evaluates service providers on their Ability to Execute and
their Completeness of Vision.

As used in this press release, "Deloitte Digital" refers only to the DTTL
member firms’ digital practices.

About Gartner Research
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its
research publications, and does not advise technology users to select only
those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research
publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and
should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all
warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any
warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

About Deloitte Digital
Deloitte member firm digital practices (Deloitte Digital) are creating a new
model for a new age — a digital consulting agency. That means bringing
together all the creative and technology capabilities, business acumen and
industry insight needed to help transform our clients’ businesses with digital.
With Deloitte Digital’s end-to-end capabilities, clients bring their biggest
challenges, knowing we’ve got what it takes to bring a new business vision to
life. Let us show you how. www.deloittedigital.com.

Additional Resources

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Deloitte refers to one or more of Deloitte Touche Tohmatsu Limited, a UK
private company limited by guarantee ("DTTL"), its network of member firms, and
their related entities.  DTTL and each of its member firms are legally separate
and independent entities.  DTTL (also referred to as "Deloitte Global") does
not provide services to clients.  Please see www.deloitte.com/about for a more
detailed description of DTTL and its member firms.

SOURCE: Deloitte Digital

CONTACT: Stephen Soyland, Global Communications, Deloitte Touche Tohmatsu
Limited, Tel: +1 212 492 4503, Mobile: +1 917 558 3444, ssoyland@deloitte.com