Tune Talkが顧客価値マネジメントでFlytxtを採用

Flytxt

Tune Talkが顧客価値マネジメントでFlytxtを採用

AsiaNet 63268 (0131)

【ドバイ(アラブ首長国連邦)2016年2月2日PR Newswire=共同通信JBN】通信会社およびモバイル企業向けの大手モバイル消費者分析ソリューション・プロバイダーであるFlytxtは2日、同社がマレーシアで急成長している仮想移動体通信事業者(MVNO)のTune Talkに採用されたと発表した。Flytxtは通信会社に顧客価値マネジメント(CVM)ソリューションを提供し、パーソナルかつリアルタイムのコンテクスチュアル・エンゲージメントによって顧客ライフサイクルバリューを高めている。

Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140527/10098680

Tune Talkのジェイソン・ロー最高経営責任者(CEO)は「われわれは目標として、全ての顧客のために独自の体験をつくり出すことを常に重視してきた。当社が事業を開始して6年目であり、この目標に合致し現在の顧客の要望に沿いながら、当社の全てのライバル社に対するリードを積極的に守るため、新たな大飛躍を成し遂げるときである。Tune TalkとFlytxtとの提携によって、当社は顧客をより深く理解し、リアルタイムでサービスを調整し、顧客の利用形態とコンテクスチュアルなニーズに合致させることが可能となる」と語った。

Flytxtはデジタル変革を推進している企業と提携し、企業がデジタル接触ポイントで顧客にパーソナルなライフスタイル体験を提供することを支援する。FlytxtのCVMソリューションはパッケージ化された分析モデルを使用して多様なデータソースから顧客に関するより深い洞察を抽出する。この洞察がアクショナブルなナノセグメントを生み出し、顧客の年齢層や使用形態に応じた適切なサービスが顧客に提供されることを実現する。これとともに、リアルタイムのイベントドリブンな意思決定によって顧客はコミュニケーションおよびサービス提供が常にコンテクストに準じたものにすることが可能となる。

Flytxtのヘタルト・パテル上級副社長(グローバルセール担当)は「今回の提携は、当社が東南アジアに進出することを明確に示すものである。われわれは顧客に対しバリュードリブン・エンゲージメントの提供に努めているTune Talkと提携できることをうれしく思う。FlytxtはCVMソリューションを使って、Tune Talkが毎月の経済効果を5%以上伸ばすことができるとみている」と語った。

▽Tune Talkについて

Tune Talkはマレーシアで急成長している仮想移動体通信事業者(MVNO)で、現在150万の加入者がいる。2009年8月19日に操業を正式に開始した同社は、サービスが行き届いていない市場に超低額通話料金と刺激的なインセンティブを提供することを目標としている。MVNOである同社の事業モデルは、完全な携帯電話網の構築およびメンテナンスなしで、製品、マーケティング、顧客サービスの向上に重点を置いている。これによって、Tune Talkは資本投資を抑制できるので、超低額通話料金と優れた顧客サービスを加入者に提供することが可能になっている。

▽Flytxtについて

Flytxtはデジタル変革を推進している企業と提携し、企業がモバイル顧客分析を通じて大幅な経済的価値を生み出すことを支援している。Flytxtの総合的なデータ収益化ソリューションは、企業がデジタル接触ポイントで顧客体験をパーソナル化するとともに、売り上げを増やし、利益率を最適化し、ロイヤルティーを向上させる。同社は30カ国50以上の顧客地点でプラットフォームを展開し、5億以上のモバイル顧客のデータを分析している。Flytxtは、テクノロジー、パッケージ化された分析、ビジネス・アプリケーション、イネーブリングサービスを組み合わせたソリューション一式を駆使して、顧客に2%から7%の経済的効果を常にもたらしてきた。同社の本社はオランダで、ドバイにオフィスがあり、トリバンドラム、ムンバイ、ロンドン、シンガポール、ラゴス、ナイロビ、ダッカ、メキシコ市に進出している。

詳細はウェブサイトhttp://www.flytxt.com を参照。

ソース:Flytxt

Tune Talk Selects Flytxt for Customer Value Management

PR63268

DUBAI, UAE, Feb. 2, /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Flytxt, a leading mobile consumer analytics solution provider for

telecommunications companies and mobile enterprises, announced today that it

has been selected by Tune Talk, the fastest growing Mobile Virtual Network

Operator (MVNO) in Malaysia. Flytxt will offer its Customer Value Management

(CVM) solutions to the telco for enhancing customer lifecycle value through

personalised and real-time contextual engagement.

Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140527/10098680

Jason Lo, CEO of Tune Talk, stated, "We have always emphasized on the goal of

creating a uniquely personalized experience for all our customers. In our 6th

year of business, it is time to take another big leap in ensuring the goal is

met and is in tune with the current demands of our customers, as well as in

proactively safeguarding our lead among all our competitors. The partnership

between Tune Talk and Flytxt shall allow us to understand our customers better,

further tailoring the services and offers in real-time, fitting their usage

behavior and contextual needs."

Flytxt partners with enterprises in their digital transformation journey,

helping them to offer personalised lifestyle experiences to consumers over

digital touch points. The CVM solutions from Flytxt leverage packaged

analytical models to derive deeper customer insights from diverse data sources.

These insights help to create actionable nano-segments, ensuring that right

offers are delivered to customers based on their demographic profiles and usage

patterns. Along with this, real-time event-driven decisioning enables them to

ensure that communication and offers are always contextually relevant.

Mr. Hetarth Patel, Senior Vice President- Global Sales, Flytxt, commenting on

the occasion, said, "This partnership marks our foray into the South East Asian

market. We are pleased to partner with Tune Talk in their endeavour to provide

value-driven engagement to their customers. Flytxt expects to generate more

than 5% economic impact month-on-month for Tune Talk with its CVM solutions."

About Tune Talk

Tune Talk is the fastest growing Mobile Virtual Network Operator (MVNO) in the

country, with currently 1.5 million subscribers. Officially launched on 19

August 2009, the target is to provide super low calling rates and exciting

incentives to the under-served segment of the market. As an MVNO, the company's

business model focuses on improving products, marketing and customer service

without the need to build and maintain a full cellular network. This allows

Tune Talk to have a low capital investments thus focusing on offering super low

call rates and giving our subscribers great customer service.

About Flytxt

Flytxt partners with enterprises in their digital transformation journey,

enabling them to generate measurable economic value from data through mobile

consumer analytics. Flytxt's comprehensive data monetisation solutions help

enterprises to personalise customer experience across digital touch points as

well as increase revenue, optimise margins, and enhance loyalty. The company

has deployed its platforms at more than 50 customer locations across 30

countries, analysing data of more than 500 million mobile consumers. Flytxt has

consistently delivered 2 to 7% economic impact to its customers with its full

solution stack combining technology, packaged analytics, business applications,

and enabling services. The company has its headquarters in The Netherlands,

corporate office in Dubai and presence in Paris, London, Trivandrum, Mumbai,

Singapore, Johannesburg, Nairobi, and Mexico City.

For more information, visit http://www.flytxt.com.

Source: Flytxt

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