2016年2月1日

G2A.com

G2Aが2016年台北国際電玩展に正式参加

G2Aが2016年台北国際電玩展に正式参加

AsiaNet 63267 (0125)

【ジェシュフ(ポーランド)、ロンドン、香港2016年1月28日PR Newswire=共同通信JBN】
*G2Aとの地域横断の「東西」取引のための新たな可能性と新製品

G2A.comは、ゲーム産業への2800万ドル以上の大規模投資に加え、極東に進出し、地域横断の取引を推進するため、2016年台北国際電玩展(Taipei Game Show)で重要なプレゼンスを持つと発表した。

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160128/327050

G2Aのバルトス・スカルチェク最高経営責任者(CEO)は「G2Aは台北国際電玩展を正式に開くため、本日、リボンカット・セレモニーに招待されたことを誇りに思う」と述べた。さらに、台北国際電玩展の主催者は、バルトス氏が正式の開会式でポーランドのゲーム産業を代表するよう要請しており、それは二重の名誉となった。バルトス氏は「G2Aの誰もが地域横断の「東西」取引への新しい可能性と新しい製品に大いに沸き立った。誰でも大歓迎だ。G2Aは全ての議論に対して開かれており、取引関係を探ることにもオープンである」と付け加えた。

G2Aは地元の有力ゲームメディアを記者会見に招き、バルトス氏は新たなG2AプロジェクトとなるG2A 3D+(3Dプリント)およびG2A Virtual Realityプロジェクト内の最新アトラクションG2A Land(http://www.land.g2a.com )を発表した。2016年第1四半期にG2A.COMからのG2A LAND無料ダウンロード(http://www.prnewswire.com/news-releases/g2a-land-free-download-from-g2acom-planned-for-q1-2016-560777821.htm )が計画されている。いずれのプロジェクトも、仮想現実の水中世界を含め、台北国際電玩展の訪問者や出展者は最初に体験できる。

バルトス氏は、MSIとの間で現在、進展している新たな取引関係の機会と地域横断の取引のための新しいG2A製品を説明した。地元のパートナーと提携するG2Aは、同時に行われたアジア太平洋ゲームサミット会議の間、G2A 3D+に関する2つのプレゼンテーションと、なぜゲーム企業は新しい技術に投資しなければならないのか、VR開発者の視点からのケーススタディー-を取り上げたG2A Landに関する基調演説を行うよう招請された。

ダウィド・ロゼック最高マーケティング責任者(CMO)は、G2Aが台北にあるワルシャワ貿易事務所および台北コンピューター協会とともに、5つの異なった国のインディー・スタジオの代表者をG2Aのインディー・ゾーンに招待した、と述べた。彼らは、ロシアのMandragora Team、ロシアのAterdux Entertainment、韓国のDevespresso Games、ベトナムのHiker Games、タイのExtend Interactive、およびポーランドを代表するFuero Games、Space Boat Studios、Telehorse、Superhot、The Farm 51、Anshar Studiosである。受賞歴のあるポーランドの企業3DGenceも代表を送った。

ダウィド氏は「G2A 3D+は道筋を示し、訪問者およびG2Aと連携したい人たちは3D市場の将来の素晴らしい見通しを持つだろう」と結んだ。http://3dplus.g2a.com を参照。

http://www.g2a.com

ソース:G2A.com


G2A Officially Opens Taipei Game Show 2016

PR63267

RZESZOW, Poland, LONDON and HONG KONG, Jan. 28 /PRNewswire=KYODO JBN/ —

    – New Possibilities and New Products for Cross-Regional ‘West-East’ Trade
with G2A

    G2A.com announced that in addition to significant multi-million dollar
investments into the gaming industry, upwards of 28 million dollars, G2A has
expanded into the Far East and has a significant presence at Taipei Game Show
2016, to promote cross regional trade.

    (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160128/327050 )
    G2A CEO Bartosz Skwarczek said:  "G2A is honoured to be invited to
officially open the Taipei Game Show today at the ribbon cutting ceremony."
Additionally, Taipei Game Show organisers had requested that Bartosz represent
the Polish Gaming Industry at the official opening so it was a double honour.  
Bartosz said: "Everyone at G2A is so excited about the new possibilities and
new products for cross-regional ‘West East’ trade."  He added: "Everyone is
welcome. G2A is open for all discussions and to explore business relationships."

    G2A invited the top local gaming media for a Press Conference and Bartosz
announced the new G2A project: G2A 3D+ (3D printing), and a brand new
attraction within the G2A Virtual Reality project, G2A Land
http://www.land.g2a.com  G2A LAND Free Download from G2A.COM. Planned for Q1
2016 [
http://www.prnewswire.com/news-releases/g2a-land-free-download-from-g2acom-planned-for-q1-2016-560777821.html
]   Both projects, including a virtual reality underwater world, will be
available to experience for the first time for visitors and exhibitors to
Taipei Game Show.

    Bartosz described new business relationship opportunities currently being
developed with MSI and new G2A products for cross-regional trade. G2A in
cooperation with local partners was invited to give two presentations during
the concurrent Asia Pacific Game Summit Conference on G2A 3D+ and a keynote
speech on G2A Land covering: Why Gaming companies have to invest in new
technologies? A Case Study from the VR Developer Perspective.

    CMO Dawid Rozek stated that G2A together with the Warsaw Trade Office based
in Taipei and the Taipei Computer Association invited representatives of indie
studios from 5 different countries to the G2A Indie zone. They are: Mandragora
Team from Russia, Aterdux Entertainment from Russia, Devespresso Games from
South Korea, Hiker Games from Vietnam, Extend Interactive from Thailand and
representing Poland: Fuero Games, Space Boat Studios, Telehorse, Superhot, The
Farm 51 and Anshar Studios. Award winning Polish company 3DGence were
represented.

    Dawid concluded: "G2A 3D+ will show the way. Visitors and those wanting to
work with G2A will have a great view of how the 3D market will look in the
future." Visit: http://3dplus.g2a.com

    http://www.g2a.com

    SOURCE: G2A.com