Mindshareが主要な最優秀賞すべてを獲得して2015年を締めくくる
Mindshareが主要な最優秀賞すべてを獲得して2015年を締めくくる
AsiaNet 62873 (1637)
【ロンドン、ニューヨーク、シンガポール2015年12月16日PR Newswire=共同通信JBN】WPP加盟のグローバルメディアエージェンシーMindshare(http://www.mindshareworld.com )界で最も尊敬される授賞式で最優秀賞を獲得して今年を締めくくった。
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151123/290080LOGO )
Mindshareの2015年の成功を列挙すると以下のようになる。
*Media Agency of the Year(2015年メディアエージェンシー最優秀賞)-Cristal Festival
*Media Network of the Year(2015年メディアネットワーク最優秀賞)-Campaign Asia Pacific(http://www.campaignasia.com/Article/404359,2015+Agency+Network+of+the+Year+Award+winners.aspx )
*China, India, South Asia, Rest of South Asia, South East Asia, Indonesia & Singapore Media Agency of the Year(中国、インド、南アジア、その他の南アジア、東南アジア、インドネシア、シンガポールの2015年メディアエージェンシー最優秀賞)-Campaign Asia Pacific
*Global, APAC and EMEA Mobile Agency of the Year(世界、APAC、EMEAの2015年モバイルエージェンシー最優秀賞)-MMA SMARTIES(http://www.mmaglobal.com/news/mma-unveils-2015-global-smarties-winners-celebrating-exceptional-campaigns-mobile-marketing )
*UK, China, India and Indonesia Mobile Agency of the Year(英国、中国、インド、インドネシアの2015年モバイルエージェンシー最優秀賞)-MMA SMARTIES
*Media Lions Grand Prix(Y&R Team Red Istanbul)(メディアライオン・グランプリ)(Y&Rチーム・レッド、イスタンブール)-Cannes Festival of Creativity
*Gold and Silver Media Lions(ゴールドおよびシルバー・メディアライオン)-Cannes Festival of Creativity(Nike & Dove)
*Global EFFIE Winnersの2社(グローバルEFFIE入賞者)(http://current.effie.org/downloads/2015_Global_Effie_Winners_List.pdf )(Jaguar & Nike)
*Agency Network of the Year(2015年エージェンシーネットワーク最優秀賞)-Festival of Media MENA(http://www.festivalofmedia.com/mena/awards )
*Agency Network of the Year(2015年エージェンシーネットワーク最優秀賞)-Cristal MENA
*Agency of the Year(2015年エージェンシー最優秀賞)-EMVIES(http://www.campaignindia.in/Article/397456,emvies-2015-mindshare-is-agency-of-the-year.aspx )
(インド)
*Agency of the Year(2015年エージェンシー最優秀賞)-MADDIES(http://www.exchange4media.com/marketing/mindshares-prasanth-kumar-on-winning-agency-of-the-year-at-maddies-awards-2015_61592.html )(インド)
*Agency of the Year(2015年エージェンシー最優秀賞)-Big Bang Awards(インド)
*Digital Agency of the Year(2015年デジタルエージェンシー最優秀賞)-Afaqs Digital Awards(インド)
*2つのAdWeek Media Plan of the Year(2015年アドウィーク・メディアプラン最優秀賞)(米国)
*Social Agency of the Year(2015年ソーシャルメディア最優秀賞)-Mediapost(米国)
*Agency of the Year(2015年エージェンシー最優秀賞)-Felis Awards(トルコ)
*Grand Prix(グランプリ)-Media Federation Australia Awards(http://www.adnews.com.au/news/what-made-mindshare-s-small-budget-laceitup-campaign-grand-prix-winner )
栄誉を獲得した作品はユニリーバ、ジャガー、ナイキ、Vodafone、KFC、ロレアル、ペプシコ、ルフトハンザ、カストロール、HSBCなど幅広いクライアントに及んでいる。
Mindshareがモバイル分野で秀でていることについて、Mobile Marketing Associationのグレッグ・スチュアート最高経営責任者(CEO)は「Mindshareがモバイルをリードしているのは自明の理である」とコメントした。
MindshareのグローバルCEOであるニック・エメリー氏は「われわれがエージェンシーで仕事をするのは、クライアントのために新しいものを開発したいからである。当社のクライアントと業界がわれわれの作品を評価してくれ、2015年は当社の歴史上で最高の年になったことは素晴らしい」と語った。
▽Mindshareについて
Mindshareは広告売り上げが345億米ドルを超える世界的なメディアエージェンシー・ネットワークである。このネットワークは7000人余の職員で構成され、北米、中南米、欧州、中東、アフリカ、アジア太平洋の86カ国に116のオフィスを構えている。詳細はウェブサイトhttp://www.mindshareworld.com を参照するか、Twitter @mindshare(http://www.twitter.com/mindshare )、Facebook.com/mindshare(http://www.facebook.com/mindshare )、LinkedIn.com/company/mindshare(http://www.linkedin.com/company/mindshare )でMindshareのフォローを。
ソース:Mindshare
Mindshare Ends Year on Top Across All Major Awards
PR62873
LONDON, NEW YORK and SINGAPORE, Dec. 16, 2015 /PRNewswire=KYODO JBN/--
Mindshare [http://www.mindshareworld.com], the global media agency network
that is part of WPP, has ended the year with the top awards across the most
respected awards ceremonies globally.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151123/290080LOGO )
The agency's 2015 roll call of success includes:
- Media Agency of the Year - Cristal Festival
- Media Network of the Year - Campaign Asia Pacific
[http://www.campaignasia.com/Article/404359,2015+Agency+Network+of+the+Year+Awar
d+winners.aspx]
- China, India, South Asia, Rest of South Asia, South East Asia, Indonesia
& Singapore Media Agency of the Year - Campaign Asia Pacific
- Global, APAC and EMEA Mobile Agency of the Year - MMA SMARTIES
[http://www.mmaglobal.com/news/mma-unveils-2015-global-smarties-winners-celebrat
ing-exceptional-campaigns-mobile-marketing]
- UK, China, India and Indonesia Mobile Agency of the Year - MMA SMARTIES
- Media Lions Grand Prix [Y&R Team Red Istanbul] - Cannes Festival of
Creativity
- Gold and Silver Media Lions - Cannes Festival of Creativity [Nike & Dove]
- 2 x Global EFFIE Winners
[http://current.effie.org/downloads/2015_Global_Effie_Winners_List.pdf] [Jaguar
& Nike]
- Agency Network of the Year - Festival of Media MENA
[http://www.festivalofmedia.com/mena/awards]
- Agency Network of the Year - Cristal MENA
- Agency of the Year - EMVIES [http://www.campaignindia.in/Article/397456,
emvies-2015-mindshare-is-agency-of-the-year.aspx] (India)
- Agency of the Year - MADDIES
[http://www.exchange4media.com/marketing/mindshares-prasanth-kumar-on-winning-ag
ency-of-the-year-at-maddies-awards-2015_61592.html] (India)
- Agency of the Year - Big Bang Awards (India)
- Digital Agency of the Year - Afaqs Digital Awards (India)
- 2 x AdWeek Media Plan of the Year (US)
- Social Agency of the Year - Mediapost (US)
- Agency of the Year - Felis Awards (Turkey)
- Grand Prix - Media Federation Australia Awards
[http://www.adnews.com.au/news/what-made-mindshare-s-small-budget-laceitup-campa
ign-grand-prix-winner]
The work that brought the accolades crosses a huge range of clients
including Unilever, Jaguar, Nike, Vodafone, KFC, L'Oreal, PepsiCo, Lufthansa,
Castrol, HSBC and many more.
Mindshare's excellence in mobile was a particular highlight with Greg
Stuart, CEO of the Mobile Marketing Association commenting: "It's simple
really, Mindshare is leading in mobile."
Nick Emery, Global CEO at Mindshare said: "We work in agencies because we
want to create new things for our clients, it's great that in 2015 our clients
and the industry recognised our work with one of the best years in our history."
About Mindshare:
Mindshare is a global media agency network with billings in excess of
US$34.5 billion (source: RECMA). The network consists of more than 7,000
employees, in 116 offices across 86 countries spread throughout North America,
Latin America, Europe, Middle East, Africa and Asia Pacific. Visit us at
http://www.mindshareworld.com and follow us on Twitter @mindshare
[http://www.twitter.com/mindshare] and facebook.com/mindshare
[http://www.facebook.com/mindshare] and LinkedIn.com/company/mindshare
[http://www.linkedin.com/company/mindshare].
Source: Mindshare
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