Tata Housingがマイレージ付きHappy Returns住宅販売キャンペーン第2弾

Tata Housing

Tata Housingがマイレージ付きHappy Returns住宅販売キャンペーン第2弾

AsiaNet 62832 (1616)

【ドバイ(アラブ首長国連邦)2015年12月10日PR Newswire=共同通信JBN】インドで急成長中の不動産企業Tata Housingが、2015年7月に開始したハッピー・リターンズ(Happy Returns)キャンペーンの驚異的成功に続いて10日、キャンペーン第2弾を発表した。第2弾キャンペーンでは、顧客はインド国内のTata Housingプロジェクトすべての住宅購入に対して、インド航空会社ジェットエアウェイズから8万7000-400万のJet Privilegeマイレージを取得する権利を与えられる。

この無料マイレージは、顧客のJet Privilegeアカウントに顧客からの20%支払い完了に対して組み入れられる。顧客がJPアカウントを持っていない場合、新しいアカウントが作成され、マイレージが振り込まれる。このオファーは、インド旅券保持者、インド国外の有効なワークパーミット保持者、グリーンカード(永住ビザ)保持者を含め、有効な在外インド人(NRI)ステータスを持つ国外在住顧客に限定適用される。

Tata Housingのブロティン・バネルジー最高経営責任者(CEO)兼マネジングディレクターは「年末の祝祭シーズンは、在外インド人が帰国して家族と再会する時期であり、われわれは彼らがドリームホームを予約する好機と考えている。Tata Housingは在外インド人から有望な反応を受け取っている。彼らは現在でも当社売上高の15-20%を占め、3、4年後には25-30%に増加する見込みである。前述のような地理に属するインド・コミュニティーの関心が高まっていることから、ハッピー・リターンズ・キャンペーンはこのような夢の実現に貢献する第一歩となる」と語った。

在外インド人は、インドの不動産を実利的な投資先とする見方を強めており、このセクターの成長とダイナミズムが理由となってインド国内の不動産を購入している。さらに、Tata Housingは、2013年にオンラインによる住宅販売事業を先駆け、プロジェクトをすべてオンライン登録しており、在外インド人の利便性が高まっている。Tata Housingは顧客の住宅購入がすべてオンラインでできる統合決済ゲートウエーを開設した。例えば、同社は最近、インド最大のオンラインセールであるエコラグジュアリーなプロジェクトMyst、Kasauliによって、5500万インドルピーのビラを販売した。

Tata Housingが販売する住宅は、十分な研究を経たあと設計される。それらの住宅は、インド居住者、非居住者双方の個性と嗜好の延長である。Tata Housingはコンシェルジュ・サービス、スパ・サービスに合わせてスマートホーム施設、インフィニティプール、クラブハウス、コミュニティーセンターの最新アメニティーなど、プロジェクトを通じて顧客に差別化、カスタマイズされた住宅を提供することに専念している。

http://www.tatahousing.com

▽メディア問い合わせ先

Amit Nanda

91-9820103119

amitnanda@tatahousing.com

ソース:Tata Housing

An End-of-year 'Buy Home, Fly Home' Special Offer for NRIs, With Tata Housing's Happy Returns Campaign 2.0

PR62832

DUBAI, UAE, Dec. 10, 2015 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Following the stupendous success of its Happy Returns Campaign, launched in

July 2015, Tata Housing - one of the fastest growing real estate companies in

India - has announced the second edition of this campaign today. In the second

edition of the campaign, customers are entitled to 87,000 - 40,00,000 Jet

Privilege miles on the purchase of a home across all the Tata Housing projects

in India.

The free miles will be credited to the customer's Jet Privilege account post

fulfillment of 20 per cent payment by the customer. In case the customer does

not have a JP Account, a new account will be created and these miles will be

credited to him. This offer is only applicable to a customer residing outside

of India with a valid non-resident Indian (NRI) status including Indian

passport holders, those having valid work permits outside India and green card

holders.

Mr. Brotin Banerjee, CEO & Managing Director - Tata Housing, said, "The

year-end festive season is when NRIs return home to visit their families and we

believe it is an opportune time for them to book their dream homes. Tata

Housing has received an encouraging response from NRIs who currently contribute

between 15-20 per cent of total sales expected to increase to 25-30 per cent in

the next 3-4 years. With growing interest from Indian communities in the

aforementioned geographies, the Happy Returns Campaign is a tribute and step in

catalyzing those dreams."

NRIs are increasingly viewing Indian real estate as a lucrative investment,

buying properties across the country owing to the sector's growth and dynamism.

Moreover, since pioneering online home selling in 2013, Tata Housing has listed

all of its projects online, making it convenient for NRIs. Tata Housing

launched an integrated payment gateway to allow customers to make their entire

home purchase online. To illustrate, the company recently sold an INR 5.5 crore

villa at its eco-luxury project Myst, Kasauli - India's biggest online sale.

Homes by Tata Housing are designed after thorough research. They are an

extension of both resident and non-resident Indian consumers' personality and

preferences. Tata Housing is devoted to providing differentiated and customized

offerings to its customers through its projects such as concierge services, spa

services along with smart home facilities, state-of-the-art amenities in the

form of infinity pools, club houses, and community centers.

http://www.tatahousing.com

Media Contact

Amit Nanda

91-9820103119

amitnanda@tatahousing.com

Source: Tata Housing

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中